Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
41.018 | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Sulzbach Rosenberg - Datum: 1.9.2009 - Autor: topič ![]() - Zobrazeno: 3096x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pán topič, omlouvám se, známkování se zaseklo a druho pjetku ne a ne dopustiti.
Ale připomělo mi to odvážné diskuse v kuloárech FSi (cca 1982), že udělalo-li by se to pořádně, tak formou 1D1 by 475.1 vyšla levněji i z hlediska údržby než coby 2D1 a to kilo by to taky mohlo. Jasně, 41 měla "jen" 90 km/h, 39 věak 110. Kotel Škoda byl ale asi lepčí, než tenhle "reko" DB - taky se spalovací komorou.
Ale připomělo mi to odvážné diskuse v kuloárech FSi (cca 1982), že udělalo-li by se to pořádně, tak formou 1D1 by 475.1 vyšla levněji i z hlediska údržby než coby 2D1 a to kilo by to taky mohlo. Jasně, 41 měla "jen" 90 km/h, 39 věak 110. Kotel Škoda byl ale asi lepčí, než tenhle "reko" DB - taky se spalovací komorou.
04.09.2009 (14:08)
Flaizer: Je to Winton train.
Tato parní lokomotiva je jedním z německé parní lokomotiva společnosti v Mnichově a je olej vystřelil.
Velice dobře povedené foto.Líbí se my atmosféra parního vlaku dopněná silným kouřením parní babičky
Že by Winton Train? Nojo a tahle to táhne vklidu sama a nepotřebuje pomoc Albatrose :-)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko












