Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
99.1606 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Steinbach-Schloessel - Datum: 28.7.1978 - Autor: Drahos Svestka - Pozn.: Toto kdysi bafalo na severních svazích Krušných hor aneb Pressnitztallbahn ještě v plné síle... - Zobrazeno: 2176x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
20.09.2009 (19:51)
tyto stare fotky se mi moc líbí 5*
I já jsem jezdíval do Wolkensteinu na meyerky, kolikrát jsme spali Karl-Marx-Stadtu v hotelu naproti nádraží, kde měli na stěně recepce velký nápis „Druzba Usti nad Labem”, abychom ráno včas do Wolkensteinu dojeli. Takže i moje srdeční záležitost. Moc dobrá kompozice, krásný snímek. Pět.
ad DS, příspěvek v 9:46:
... a to nádražíčko - šturc se sypaným nástupišťátkem, ve směru jízdy vpřed objízdná kolej, na druhé straně normálního rozchodu ovšem rozsáhlý "nákladní" úzký i normální ranžír s podvalníky, překladišti atd, na odjezdu přeslavná splítka .... (Vloni-předloni tam byl děsný binec). Oproti úzké na naše poměry mohutně vybudovaná osobní část normálněrozchodného nádraží Wolkenstein s podchody a krytými nástupišti. Ano, a jižní zhlaví s obloukovou výhybkou na mostě ....
Krásný "pomník" ještě provoznímu stavu nejen této dráhy je v maximodelu Erzgebirgbahn na sever od Annaberg-Buchholz. Nutno však alespoň 3 hodiny a mapu v ruce. Stojí to za to.
... a to nádražíčko - šturc se sypaným nástupišťátkem, ve směru jízdy vpřed objízdná kolej, na druhé straně normálního rozchodu ovšem rozsáhlý "nákladní" úzký i normální ranžír s podvalníky, překladišti atd, na odjezdu přeslavná splítka .... (Vloni-předloni tam byl děsný binec). Oproti úzké na naše poměry mohutně vybudovaná osobní část normálněrozchodného nádraží Wolkenstein s podchody a krytými nástupišti. Ano, a jižní zhlaví s obloukovou výhybkou na mostě ....
Krásný "pomník" ještě provoznímu stavu nejen této dráhy je v maximodelu Erzgebirgbahn na sever od Annaberg-Buchholz. Nutno však alespoň 3 hodiny a mapu v ruce. Stojí to za to.
18.09.2009 (12:21)
Moc pěkná fotka
18.09.2009 (9:46)
Stoupa:To víš,že si to pamatuju,Libore,vždyť jsem tu trať několikrát prošel celou pěšky.Dnes je to jen turistická atrakce,ale tenkrát to mělo úžasnou,nepopsatelnou atmosféru,Jako kdyby ses najedou ocitnul v jiné době a v jiném světě.Pamatuji si když jsme poprvé přijeli do Wolkensteinu,někdy o prázdninách v létě 1977(kam nás posledním půlnočním osobákem z Chemnitz-K.M.Stadtu přivezla rovněž pára-86)a spatřili jsme to úzkorozchodné nádražíčko vedle té řeky a ty kolejky,nějak jsme nevěřili,že po nich něco přijede.A ono přijelo...Meyerka pocházející z 19.století.Říkám-to se fakt nedá popsat.
... a pane Drahoši vzpomenete, v 1983 byl největší hazard jet vůkol vlaku jedoucího na trati gumokolem, fotící kolega na zadních sedadlech ryčel "přidej-uber" a dnes krásná asfaltka byla horší nez tankodrom. Ještě že Š120L dost vydržela, ty díry byly ve vozovce "o nápravy".
A z té dráhy dýchal ryzí člověčizmus-železničizmus a domorodé obyvatelstvo ji proužívalo a využívalo. I když se trasa jela cca 2 hodiny.
Dnes, znovuzrozená, je krásná a svým způsobem moderní, ta stará však "voněla" nezapomenutelně.
OT: Ovšem při předloňské návštěvě Wolkensteinu jsem byl jemně řečeno zděšen. Camping z bývalých DR kočárů připomínal doby odborových rekreací, kdy u Lipna (v Plané) stávala za účelem ubytování a rekreace stará jednotka Ganz; byl však kolem ní celkem pořádek...
A z té dráhy dýchal ryzí člověčizmus-železničizmus a domorodé obyvatelstvo ji proužívalo a využívalo. I když se trasa jela cca 2 hodiny.
Dnes, znovuzrozená, je krásná a svým způsobem moderní, ta stará však "voněla" nezapomenutelně.
OT: Ovšem při předloňské návštěvě Wolkensteinu jsem byl jemně řečeno zděšen. Camping z bývalých DR kočárů připomínal doby odborových rekreací, kdy u Lipna (v Plané) stávala za účelem ubytování a rekreace stará jednotka Ganz; byl však kolem ní celkem pořádek...
18.09.2009 (9:04)
Drahoši, super kvalita a perfektní edit. Moc líbí. ;-)
18.09.2009 (9:55)
Díky,Honzo.Ona ta trať(včetně těch mašin)byla úžasně fotogenická,s bezpočtem krásných míst,jedno hezčí než druhé.Kde jsou ty časy...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












