Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
V 132.245 + V 118 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Angermunde - Datum: 8.7.1979 - Autor: Drahos Svestka - Pozn.: Čekám takhle na 03...a najednou tohle... - Zobrazeno: 4263x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 10 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
to Tommy: Vielen dank um deine intrese aber die Ragullins war nur 2 stücke als T679.2 bezeichnet und sie waren im jahr 1972 in Brno Maloměřice beheimatet. Schade das sie nich in Tschechoslovakien nicht gebliebend sind.
Das die lokomotiven in Bulgarien sind hat uns der Drahoš geschreibt.
Trotzdem wilelen dank für deine mühe diese informationen uns zu schreiben.
Hier sind informationen für dich : http://www.prototypy.cz/?rada=T679.2
Das die lokomotiven in Bulgarien sind hat uns der Drahoš geschreibt.
Trotzdem wilelen dank für deine mühe diese informationen uns zu schreiben.
Hier sind informationen für dich : http://www.prototypy.cz/?rada=T679.2
Auch bei der ehemaligen CSD gab es 3 dieser als "Ragullin"
bezeichneten Lokomotiven. Diese ehemaligen CSD Lokomotiven sind heute noch in Bulgarien beheimatet und wurde zwei mal Modernisiert.
bezeichneten Lokomotiven. Diese ehemaligen CSD Lokomotiven sind heute noch in Bulgarien beheimatet und wurde zwei mal Modernisiert.
xyz: Přesně tak .-)
DJTiësto: Drahoš na skladě má V 180 : http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/db/db200.html
DJTiësto: Drahoš na skladě má V 180 : http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/db/db200.html
Drahoši jako vždy super. Jestli máš víc fotek dieslů a elektrik DR tak sem s nima:o)Ta 118 je taky nádhernej stroj.
Paya: 100vkou je to opravdová "masturbačka"
Psaní "100vkou" lze opravdu asi omluvit pouze pohlavní meliorací (viz Němý Bobeš).
Psaní "100vkou" lze opravdu asi omluvit pouze pohlavní meliorací (viz Němý Bobeš).
Tak tak. Těmhle mašinkám se u nás opravdu říkalo Ragulin a co bylo na nich pozoruhodné bylo to, že místo trakčního dynama měly alternátor s usměrňovačem.
Drahoš Švestka a Paya: Děkuji, pánové, za informace. Jak foto, tak ta odkazovaná videa jsou opravdu z kategorie těžké železniční erotiky... :-)
Ivo Rušák: fotky jsou zde http://www.prototypy.cz/?rada=T679.2
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












