Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
223.063-9 Arriva | |
![]() | Informace o fotografii: - Section: Oberstaufen - Röthenbach (Allgäu) (Harbatshofen) - Datum: 23.4.2009 - By: Josef Petrák ![]() - Comm.: ALX 38706 - Zobrazeno: 3305x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Honnzok: Asi jste, pane kolego, nepochopil můj příspěvek.
Vemte si, že k tažení tohoto vlaku (ať už herkulem nebo brejlovcem) budete potřebovat určitý výkon. Protože je herkules, za prakticky stejné spotřeby, o 30 % výkonnější, není úplně tak pravdou to, že na tažení tohoto vlaku "žere" více nafty než brejlovec.
Jinými slovy: měrná spotřeba nafty u herkula je nižší oproti řadě ČD 754.
Vemte si, že k tažení tohoto vlaku (ať už herkulem nebo brejlovcem) budete potřebovat určitý výkon. Protože je herkules, za prakticky stejné spotřeby, o 30 % výkonnější, není úplně tak pravdou to, že na tažení tohoto vlaku "žere" více nafty než brejlovec.
Jinými slovy: měrná spotřeba nafty u herkula je nižší oproti řadě ČD 754.
JP: Já sem reagoval jinak než si to pochopil, já měl spíše namysli to, že k čemu by jim ten výkon a tudíž vyšší spotřeba byla když to jezdí stejně se třema čtyrma vozama, na rychlost sem v tu dobu nebral ohled.
Pepo, škoda že tahleta fotka nemá jaksi šťávu. Přijde mi to takové roztahané, vlak je na středu, za ním je to otevřený a před vlakem keř. Dobrá 3*.
05.11.2009 (22:17)
Je to takové převelice volné. V EXIFu je 70mm, měl jsem asi seťák. Když jsem si to teď prohlížel, mít nasazený 70–300, nechám to víc vyjet a zoomnu tak, ať je to zprava řízlé ve stromě nebo těsně za ním. Nj, námět na jindy.
C.M.Burns: Ale k čemu jí je ten výkon. Sy myslíš že brejlák tohle neutáhne?
05.11.2009 (17:47)
A řekl C.M.B., že to neutáhne? Jen poznamenal, že když při o tolik větším výkonu má jen o tak málo větší spotřebu, že je ten motor vlastně velmi úsporný. ;) Klid.
Jen mne napadá. Brejlák má maximálku 100 km/h? To by tady bylo zajímavý, když se tu jezdí klidně i 120...
Jen mne napadá. Brejlák má maximálku 100 km/h? To by tady bylo zajímavý, když se tu jezdí klidně i 120...
Jony: ...spotřebuje tak 1-2 deci nafty navíc než 754.
To je docela pěkná spotřeba, když vemu v potaz, že má o 540 kW vyšší výkon oproti 754, ne?
To je docela pěkná spotřeba, když vemu v potaz, že má o 540 kW vyšší výkon oproti 754, ne?
Pěkná fotka, ale zbytečně silná mašina na to že tahá pouze 3 nebo 4 vozy, hlavně že se pořád má šetřit nafta a to ještě nemluvím že to spotřebuje tak 1-2 deci nafty navíc než 754.
05.11.2009 (12:32)
Dopravce si nebude na 2 relace kupovat 2 různý typy vozidel. Jsou to přímé vozy. Mnichov - Immenstadt jede vlak o 6 - 7 vozech, jedna část 4 - 5 vozů pokračuje na Obersdorf, a druhá stejná 223 vezme ty 2 - 3 vozy a odzveze je do Lindau. Úspory z jednotné údržby jsou asi větší než úspory na spotřebe extra typu s extra údržbou.
05.11.2009 (10:59)
Pěkná fotka,když vidím v jakém stavu je ta trať a její okolí,můžu jen tiše závidět...
trochu kopec ne? :-)
05.11.2009 (10:31)
Jestli tím komentářem myslíš, že to je "z kopce", tak jo, je to tak. A o pár desítek metrů dál je oblouk a opět to stoupá.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage,
- Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko












