Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
232.205-5 DB Schenker + 612.149-5 DB Regio | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Oberstaufen - Datum: 25.4.2009 - Autor: Josef Petrák ![]() - Pozn.: D 15464 (Schwarzach St.Veit – Feldkirch) - Zobrazeno: 3982x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Jo a ještě jeden dotaz.Dá se prosím někde zjistit kdy tam můžou případně jezdit zase odklony.Stačí odkaz.Díky moc předem.
25.01.2010 (8:52)
Tyto odklony jezdí, zavře–li se Alberská dráha, tj KBS 400 v Rakousku. O takové výluce informuje s předstihem ÖBB na svém webu v přehledu mimořádností.
http://www.oebb.at/pv/de/Servicebox/OeBB-Streckeninformation/Oesterreichkarte/index.jsp
Druhá věc je, že fandové této německé trati KBS 970 Allgäubahn obvykle bedlivě sledují, kdy zas bude co fotit a debatují na různých fórech...
No, a evidentně je nejvhodnější čas, abych dopsal článek, co jsme to tam v dubnu tropili. :)
http://www.oebb.at/pv/de/Servicebox/OeBB-Streckeninformation/Oesterreichkarte/index.jsp
Druhá věc je, že fandové této německé trati KBS 970 Allgäubahn obvykle bedlivě sledují, kdy zas bude co fotit a debatují na různých fórech...
No, a evidentně je nejvhodnější čas, abych dopsal článek, co jsme to tam v dubnu tropili. :)
Ač všechny ostatní fotky z těchto odklonů(a těchto autorů) jsou špica,tak u téhle bohužel konstatuji opak.Nějak mi nesedí ta vzdálenost vlaků.Úplně se v těch stínech ztrácej.V tuhle dobu by bylo pro mne hezčí to cvaknout někde před tim "klackem",stín mít jen na spodnim okraji fotky a hotel(asi) vlevo by byl taky pryč.Prostě větší ořez,větší vlak,míň krajiny.Daní za to by byla 612 za vlakem,ale to vem čert,stejně tady taky neni moc výrazná :-)
24.01.2010 (17:38)
MZ) Ještě k tomu Wiener Walzer. O odklonu přes Karlsruhe a Basel jste psal i v nějaké diskusi těsně předtím, než jsme s naší partou do Bavorska v dubnu odcestovali. Jeli jsme právě kurzem 207 - 466 z Prahy přes Linz a nejelo to přes Basel Bad, nýbrž klasicky přes Mnichov – Kemptem. Vystupovali jsme při úvrati v Lindau.
24.01.2010 (17:11)
Děkuji ...
Pro ostatní bych doplnil, že "odkloněné kmeny" jedou z Bregenzu přes St. Margrethen a St. Gallen odklonem do Zürichu, kromě toho jedou švýcarské kmeny v pravidelné trase a jsou zpravidla prodlouženy až do Bludenz ...
Alternativou odklonu přes "Bregenz" je odklon přes Basel a Karslruhe (zpravidla EN 466/467 "Wiener Walzer").
Pro ostatní bych doplnil, že "odkloněné kmeny" jedou z Bregenzu přes St. Margrethen a St. Gallen odklonem do Zürichu, kromě toho jedou švýcarské kmeny v pravidelné trase a jsou zpravidla prodlouženy až do Bludenz ...
Alternativou odklonu přes "Bregenz" je odklon přes Basel a Karslruhe (zpravidla EN 466/467 "Wiener Walzer").
mne sa najviac paci ze autor krasne zachytil aj motorak... zrejme rada 612... krasna priroda 5 hviezd
24.01.2010 (13:52)
Josef Petrák a Miroslav Zikmund:
Pravdu máte oba dva, ale oba pouze částečně.
Správně má ten vlak být označen jako D 15464 (tedy ne EN a ne Zürichsee).
V průběhu výluky byly vlaky 464 a 15464 řazeny odchylně: skupina vozů z Bělehradu a Záhřebu (které za normálních okolností jezdí na 15464) byly řazeny na kmenovém EN 464. D 15464 vezl pouze rakouské vnitroskátní skupiny (včetně autovozů) z vlaků 464 a 414, tedy Graz - Feldkirch a Villach - Feldkirch.
Pravdu máte oba dva, ale oba pouze částečně.
Správně má ten vlak být označen jako D 15464 (tedy ne EN a ne Zürichsee).
V průběhu výluky byly vlaky 464 a 15464 řazeny odchylně: skupina vozů z Bělehradu a Záhřebu (které za normálních okolností jezdí na 15464) byly řazeny na kmenovém EN 464. D 15464 vezl pouze rakouské vnitroskátní skupiny (včetně autovozů) z vlaků 464 a 414, tedy Graz - Feldkirch a Villach - Feldkirch.
24.01.2010 (13:38)
Miroslav Zikmund) Jak bych to zjistil? Byli jsme 4 dny ubytovaní právě v Oberstaufenu a fotili každý den odklonovou vozbu – noční i nákladní vlaky – protože byla týdenní výluka na Arlbergbahn. Vozy do Zürichu jezdily na některém z kurzů, které jely ještě před tím, než se slunce dostalo nad horizont (vyfocené mám, neprezentovatelné zde).
A pokud jsem nevyhodil, někde mám i JŘ pro odklonové vlaky z toho týdne.
A pokud jsem nevyhodil, někde mám i JŘ pro odklonové vlaky z toho týdne.
24.01.2010 (13:20)
Josef Petrák : mohl byste mi prosím upřesnit, jak jste zjistil, že se jedná o vlak 15464 "Zürichsee" Graz - Feldkirch ?
Podle kursbuchu ÖBB byl v GVD 2008/2009 trasován vlak D 15464 v úseku Schwarzach-St. Veit - Feldkirch. Jedná se o vozy od D 414 z Beogradu (Villachu), přesněji řečeno samostatnou skupinu vozů od D 414, která jede pouze "na data", kdy má jeden nebo dva vozy navíc. V ostatních dnech jede spojena ze Schwarzach-St. Veit spojena s EN 464 "Zürichsee".
D 414 (15464) vezl (GVD 2008/2009) vůz z Beogradu (Bmp SBB) a posilový vůz Bmp JŽ (čtvrtek/pátek + pátek/sobota), ze Zagrebu (BC a WLAB HŽ), dále Bmp ÖBB z Villachu do Feldkirchu a Bcm ÖBB z Villachu do Zürichu. A samozřejmě autovozy z Villachu do Feldkirchu. Na „data" jsou tam vozy navíc, takže souprava jezdí samostatně -pravděpodobně z důvodu překročení technické normy hmotnosti .
Na obrázku jsou 4 vozy ÖBB, navíc tam nehrají autovozy na obou koncích vlaku. Na D 15464 jsou vozy jen na jednom konci, na obou koncích je má EN 464, pokud veze vozy od D 414 ze Schwarzach-St. Veit.
V onu sobotu 25.4.2009 byl vlak 15464 podle kursbuchu veden samostatně. Odklonovou trasou přes Oberstaufen se jezdí při nesjízdnosti / uzavření Arlbergbahn, což se může týkat i odklonu D 15464, i když DB nejsou těmito odklony příliš nadšeny.
Podle kursbuchu ÖBB byl v GVD 2008/2009 trasován vlak D 15464 v úseku Schwarzach-St. Veit - Feldkirch. Jedná se o vozy od D 414 z Beogradu (Villachu), přesněji řečeno samostatnou skupinu vozů od D 414, která jede pouze "na data", kdy má jeden nebo dva vozy navíc. V ostatních dnech jede spojena ze Schwarzach-St. Veit spojena s EN 464 "Zürichsee".
D 414 (15464) vezl (GVD 2008/2009) vůz z Beogradu (Bmp SBB) a posilový vůz Bmp JŽ (čtvrtek/pátek + pátek/sobota), ze Zagrebu (BC a WLAB HŽ), dále Bmp ÖBB z Villachu do Feldkirchu a Bcm ÖBB z Villachu do Zürichu. A samozřejmě autovozy z Villachu do Feldkirchu. Na „data" jsou tam vozy navíc, takže souprava jezdí samostatně -pravděpodobně z důvodu překročení technické normy hmotnosti .
Na obrázku jsou 4 vozy ÖBB, navíc tam nehrají autovozy na obou koncích vlaku. Na D 15464 jsou vozy jen na jednom konci, na obou koncích je má EN 464, pokud veze vozy od D 414 ze Schwarzach-St. Veit.
V onu sobotu 25.4.2009 byl vlak 15464 podle kursbuchu veden samostatně. Odklonovou trasou přes Oberstaufen se jezdí při nesjízdnosti / uzavření Arlbergbahn, což se může týkat i odklonu D 15464, i když DB nejsou těmito odklony příliš nadšeny.
Nádhera jak ta souprava, tak kvalita fotky, jenom škoda, že j to už za večera 5*
24.01.2010 (12:06)
Večera? :-) Raději se podívej do EXIFu... Foceno v 7:23 ráno.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko












