..: Photo Gallery - Photo details V 120.233 :..
 

V 120.233


V 120.233Informace o fotografii:
 - Place: Bornitz
 - Datum: 26.8.1980
 - By: Drahos Svestka 
 - Zobrazeno: 4420x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

23.03.2010 (18:21)  
Ážetďák:Nemůžu si pomoci,ale 1200 koní je opravdu nesmysl,to by to 116 tun vážící monstrum neutáhlo ani samo sebe.Opravdu se domníváte,že motáží tlumiče výfuku se sníží výkon vozidla o jednu třetinu?Ŕada T 679.1 je nejvýkonnější motorová sériově vyráběná lokomotiva u ČSD,a taky jediná,která podle platných zátěžových tabulek byla schopná vyrovnat se řadě 556.0(Na některých třídách sklonu byla dokonce nepatrně rychlejší),to by s výkonem 1200 koní dost dobře nebylo možné,když štokr má skoro dvojnásobek.
23.03.2010 (12:59)  
Ážetďák - Lok. M62 se vyráběly pro východní blok jednotně s DC přenosem výkonu. Nepletěš si to s nějakou porevoluční přestavbou, nebo s Ragulinem ? Ten měl AC/DC přenos. T679.1 měly ve své době zatěžovací vodní odpor také v přerovském depu a pokles výkonu po montáži tlumiče prý byl okolo 100 ks. I když v příručkách se se dále udával výkon 2000 ks.
22.03.2010 (23:11)  
vážení, nevím, jak vy, ale já je pamatuji, když u nás začaly jezdit, napřed nezatlumené, což byl děs běs, protože řev motoru bylo slyšet 3 - 5 km daleko a když to jelo kolem vás, tak se třáslo všechno. Podle dokumentace mělo tohle uřvané monstrum mít 2000 koní. Potom se začaly dávat na střechu tlumiče výfuku a pod motor do strojovny silentbloky, takže řev i vibrace poklesly. Jenže zatlumením, protože motor byl dvoutakt, poklesl i výkon, udávalo se 1200 koní. To, co jezdilo u nás, mělo DC trakční generátor, dodávky do Německa třífázový alternátor s usměrňovačem Tahle verze se u nás sice jednou vystavovala, ale nikdy se k nám nedodávala. Mašinky měly řadu různých nectností, co bylo ale vyřešeno perfektně, byla protihluková izolace obou stanovišť strojvedoucího.
22.03.2010 (11:00)  
Ein super Foto einer Ausssterbenden Lokgattung, diese Lokomotive wurde 1969 gebaut und war bis 1994 unter anderem in Leipzig Wahren, Engelsdorf, Roßlau und Altenburg beheimatet. 1992 erfolgte der Umbau zur 220 233-1. Zum 30.11.1994 wurde diese Lokomotive "leider" Ausgemustert.
22.03.2010 (6:29)  
V tomto případě to není sergej, ale Taigatrommel - Buben z tajgy :-)
21.03.2010 (20:43)  
Ty tlumiče na střeše se montovaly dodatečně u nás. Rámus se sice snížil, ale ze dvoutisíc koníků zbylo dvanáct set.
21.03.2010 (21:03)  


Dovolím si trochu to poopravit,pane kolego.PO montáži tlumičů byl výkon 2000 koní...1200 by bylo méně než Pielstick.
21.03.2010 (20:30)  
vjta00: Tak si predstav, ze ta "jejich mutace" neni ani jejich, ani mutace. Jde o nicim vyjimecny, naftovym dvoutaktnim dvanactivalcem pohaneny a v ex-sovetskem Lugansku vyrobeny Sergej. Taky jsme jich par set meli...

A k tomu "příště možná menší šum" - kdy příště máš na mysli, pokud je fotka 30 let stará?
21.03.2010 (20:04)  
Cože? Vždyť je to normální sergej.
Registered user vjta00  mail  
Number of user's comments263 »fotek 0
21.03.2010 (19:19)  
Takový míchaný Brejloun s Kyklopem, taková jejich mutace :-D,fotka je pěkná, příště možná menší šum ;-) dávám 5*
21.03.2010 (14:02)  
Great... =)

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko