..: Galerie - Daten des Bildes 41.1182 :..
 

41.1182


41.1182Informace o fotografii:
 - Ort: Camburg
 - Datum: 10.5.1986
 - Autor: Drahos Svestka 
 - Zobrazeno: 2786x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
13.03.2010 (9:59)  
Vladimir: Každý složitější stroj má dětské nemoci, ač můžou být použité technologie prověřené desítkami let v praxi.
Registrierter Benutzer fotista  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare176 »fotek 0
12.03.2010 (23:58)  
No jo, Drahošu, super, tam jsme byli tenkrát spolu.
Mašina šlapala do toho stoupání tak 20-30 km/h a táhla za sebou přes 50 uhláků.
Nelze jinak, než 5! Škoda, že nelze dát víc.
13.03.2010 (9:51)  


Jo jo,vzpomínám si,to byl poslední rok parního provozu v Saalfeldu,pak už to definitivně skončilo..
12.03.2010 (23:19)  
tyto jinak vynikající stroje Pár prvních mělo špatně těžiště a vykazovaly neklidný chod. Proto by vráceny a poupraveny...
12.03.2010 (22:02)  
Stoupa:Ano,Libore,je to tak jak píšeš,kvalitu tratí můžeme Němcům závidět už od pradávných dob,u nás všechno co mělo vyšší nápravové zatížení jak 16 tun,bylo nezpůsobilé-nešťastné to dědictví(a myšlení)z dob Rakouska,které se jen velmi pomalu měnilo.Když byla vyrobena ve Škodovce první série mikád(387.001-006) a zjistilo se,že výrobce "přešvihnul"požadovaný nápravový tlak na 17 tun,bylo z toho hotové pozdvižení-tyto jinak vynikající stroje nemohly být nasazeny na trať,pro kterou byly de facto vyrobeny(Praha-Přerov-Nový Bohumín) a prvních několik let vozily osobní vlaky na trati Praha-Plzeň,která disponovala lepšími parametry,zatímco na hlavním tahu se urychleně prováděly stavební úpravy,nutné k přechodnosti mikád.I tak zde měly v počátcích provozu řadu omezení.V té době se v Německu už několik let proháněly "nula-jedničky" s nápravovým zatížením 20tun na vozebních ramenech dlouhých kolem 500 km.
12.03.2010 (19:36)  
Wieder ein Foto aus der Dampflokzeit und das in super Qualität. Meine Hochachtung für dieses Foto !Super foto, děkuji.
12.03.2010 (19:27)  
ad Stoupa.Dík za info, budu sledovat. Vím jak to v Německu vypadá.4 kolejka,2koleje nákladní, 2 osobní nebo S-Bahn.
12.03.2010 (18:17)  
Nádherná práce, s chutí mačkám 5*
12.03.2010 (17:42)  
Tato fotka ma jedinou chybu ... diky svemu formatu v podstate nejde pouzit jako pozadi na monitoru. Bud prijdu o kourovou cepici, ktera fotce dodava atmosferu, nebo se nevyhnu rusivym pruhum po stranach.

Naopak po patricnem zmenseni by mohla ozivit nejeden displej telefonu :-)
12.03.2010 (19:47)  


Jediná rada:ještě vydrž,třeba přijdou i lepší kousky...
12.03.2010 (17:16)  
Toto je od Vás zatiaľ najlepšia fotka, tá technická kvalita je až na neuverenie. Teším sa, čím tento kúsok v budúcnosti tromfnete :-)
12.03.2010 (19:41)  


Díky,i ostatním.Jinak,s tou kvalitou je to různé a záleží to na mnoha faktorech.V zásadě lze konstatovat,že to co bylo foceno zrcadlovkou 6x6,je téměř na 100% záruka kvality,ale taky to není vždy pravda,některé kinofilmové záběry jsou lepší.Zásadní jsou 2 veličiny-na jaký materiál se fotilo,a jaké byly světelné podmínky.Také povedlo-li se zpracování(vyvolání),ze začátku,když jsem se to učil, míval jsem občas problémy.
Často při výběru fotky stojím před problémem,jestli vybrat technicky méně dokonalý avšak vzácnější záběr,nebo jít osvědčenou cestou a vybrat něco zdařilejšího,ale ne tak originálního.Osobně hodnotím fotky podle obsahu,teprve pak přihlížím k technické kvalitě snímku.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
12.03.2010 (15:40)  
Drahý Drahoši,

Ty umíš potěšit srdéčko před počátkem víkendu!

Pro DJTiësto:

No, problém je v tom, že soudruzi z DDR tyhle "koridory" zdědili po dědečcích. Opakuji se, ale 17 tun na nápravu byl standard už za Pruskéhých drah, 20 tun začalo před 1. světovou a na úhlavních tratích bylo ve 20tých letech 20 tun. Hospodářská krize zpomalila na sklonku let 20. očekávaný rozvoj tratí o únosnosti 20 tun a i proto byla dodatečně vyvinuta (z 01 odvozena) řada 03 (17 tun). A to v době, kdy s Mikádem byly problémy v přechodnosti z Prahy na Třebovou, protože se svymi 17ti tunami na nápravu vyšlo o malinko těžší, než se čekalo. Opakovalo se to pak s Litevkami 399.0.
Chceš-li vidět typické německé trasování, pak v tyto dny nad ránem (nepravidelně, mezi 04:00 a 05:30) dává ARD "Die schönsten Bahnstrecken Deutschlands": Bonn - Berlin z "kuchyně" ICE. Projíždí se vlastně normální trať, udržovaná, leč trasovaná v 19. století. Mně doslova lahodí řešení v oblastni průmyslových aglomerací s téměř důsledným oddělováním dálkové osobní, příměstské a nákladní dopravy.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko