Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
642 DB Regio | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Valtířov - Svádov - Datum: 14.3.2010 - Autor: karloslt - Pozn.: Os 6471 - Zobrazeno: 5033x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 5 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Azetak: tema sukafon je mirne off topic :)
Ta soucasna mycka na ONJ by vlek umyla klidne cely, ale sukafony z Becova budou mit provozni osetreni asi nekde jinde :)
Jako klicovy problem pro CD nicmene vidim opruz spojeny s rozpojenim vsech krabicek a s pristavovanim vleku do mycky po jednom.
Ta soucasna mycka na ONJ by vlek umyla klidne cely, ale sukafony z Becova budou mit provozni osetreni asi nekde jinde :)
Jako klicovy problem pro CD nicmene vidim opruz spojeny s rozpojenim vsech krabicek a s pristavovanim vleku do mycky po jednom.
To T:
Trakční vlastnosti a podvozky. Jeli jsme s tím na jaře, takže uvnitř bylo příjemně a okna skoro k podlaze taky nebyla marná. I výhled přes čela, jak dopředu, tak dozadu byl zajímavý. Tím větší šok pak byl přestup v Bečově! Čelní okna vlečných šukafonů jsou většinou neprůhledná, protože železniční myčky, na rozdíl od automobilových, čela mýt neumějí, tedy aspoň to, co měli koncem 70. let na ONJ, jenže současnost není o mnoho lepší.
Trakční vlastnosti a podvozky. Jeli jsme s tím na jaře, takže uvnitř bylo příjemně a okna skoro k podlaze taky nebyla marná. I výhled přes čela, jak dopředu, tak dozadu byl zajímavý. Tím větší šok pak byl přestup v Bečově! Čelní okna vlečných šukafonů jsou většinou neprůhledná, protože železniční myčky, na rozdíl od automobilových, čela mýt neumějí, tedy aspoň to, co měli koncem 70. let na ONJ, jenže současnost není o mnoho lepší.
WOW Desiro, super vlak, jel jsem s nim v Německu, a nemůžu si jízdu vynachválit, fakt super vlak, škoda, že ČD žádné nemají.
Fotka 5*!
Fotka 5*!
21.03.2010 (16:55)
je zajímavé proč je vybraná tato trasa přes Ústí hl. když by to šlo přes Děčín- východ a Ústí-Sřekov právě přes focený Valtířov a proč právě do Litoměřic
Ážetďák: Já na této trati pamatuji Singrovky a musím konstatovat, že je do dnešní doby, co se týká komfortu nic nenahradilo... Pár let tu jezdila 810 + 010 a pak Regionova... Nasazení Sprinteru rozhodně není žádná výhra, pouze trakční vlastnosti jsou pro tuto nádhernou podhorskou trať vhodné. Co se týká komfortu cestujících, tak v drsných zimách, které na této trati panují, tak sedíš i v bundě, protože to nemá dost výkonné topení a v létě se potíš, protože má pouze 2 páry vyklápěcích oken a nemá klimu, takže dost horko... Ideální na jarní a podzimní cestování... Nejsem příznivcem Regionovy, ale má otevírací okna, pohodlnější sedačky a v zimě lépe topí, zbytek hovoří pro Sprintera...
To Elias:
Protože pak by Regiokřápem, nebo orchestriony nikdo jezdit nechtěl! Před dvěma roky jsme si udělali výlet z Prahy do M. L. a přes Bečov a Rakovník zpátky. Z Prahy do M. L. běžný rychlík - nic moc, ale dalo se. Z Mariánek do Bečova - Regiosprinter. Pamatuji tam singrovky a byl jsem příjemně překvapen rychlostí jízdy, výhledem i minimálním hlukem. Šok přišel vBečově po přestupu na orchestrion; děs a hrůza, přestup v Rakovníku na starý dobrý (bývalý) Balm přes Kladno na Prahu byl úleva.
Protože pak by Regiokřápem, nebo orchestriony nikdo jezdit nechtěl! Před dvěma roky jsme si udělali výlet z Prahy do M. L. a přes Bečov a Rakovník zpátky. Z Prahy do M. L. běžný rychlík - nic moc, ale dalo se. Z Mariánek do Bečova - Regiosprinter. Pamatuji tam singrovky a byl jsem příjemně překvapen rychlostí jízdy, výhledem i minimálním hlukem. Šok přišel vBečově po přestupu na orchestrion; děs a hrůza, přestup v Rakovníku na starý dobrý (bývalý) Balm přes Kladno na Prahu byl úleva.
Martin Grill: To je samozřejmě pravda, já jsem to nemyslel jako výtku DB, bylo to jen konstatování. Kdyby tam měly něco nasadit ČD, tak můžou leda tak bastarda s klasickou soupravou. Nebo 854, že by se do Německa zas po 40 letech vrátila naše vindobona. :D To by koukali, že stále v plném počtu jezdí, když jejich motorová vindobona je už dávno jen muzejním vozidlem.
21.03.2010 (11:40)
doomlukas: Aby byly misky vah vyrovnány, slušelo by se dodat, že ani ČD nemají žádnou příměstskou jednotku, která by uměla německou soustavu.
C.M.Burns: Tady jde ale o vlaky z Drážďan do Litoměřic a to je skutečně celé pod dráty. Taky bych tam raději viděl elektrickou jednotku, ale DB asi žádnou takovou, která by uměla i 3kV ss, nemá.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko












