..: Fotogaléria - detaily fotografie 642 DB Regio :..
 

642 DB Regio


642 DB RegioInformace o fotografii:
 - Úsek: Valtířov - Svádov
 - Datum: 14.3.2010
 - Autor: karloslt 
 - Pozn.: Os 6471
 - Zobrazeno: 5033x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 3
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.03.2010 (21:24)  
Azetak: tema sukafon je mirne off topic :)
Ta soucasna mycka na ONJ by vlek umyla klidne cely, ale sukafony z Becova budou mit provozni osetreni asi nekde jinde :)
Jako klicovy problem pro CD nicmene vidim opruz spojeny s rozpojenim vsech krabicek a s pristavovanim vleku do mycky po jednom.
21.03.2010 (20:48)  
To T:
Trakční vlastnosti a podvozky. Jeli jsme s tím na jaře, takže uvnitř bylo příjemně a okna skoro k podlaze taky nebyla marná. I výhled přes čela, jak dopředu, tak dozadu byl zajímavý. Tím větší šok pak byl přestup v Bečově! Čelní okna vlečných šukafonů jsou většinou neprůhledná, protože železniční myčky, na rozdíl od automobilových, čela mýt neumějí, tedy aspoň to, co měli koncem 70. let na ONJ, jenže současnost není o mnoho lepší.
21.03.2010 (17:44)  
WOW Desiro, super vlak, jel jsem s nim v Německu, a nemůžu si jízdu vynachválit, fakt super vlak, škoda, že ČD žádné nemají.

Fotka 5*!
21.03.2010 (16:55)  
je zajímavé proč je vybraná tato trasa přes Ústí hl. když by to šlo přes Děčín- východ a Ústí-Sřekov právě přes focený Valtířov a proč právě do Litoměřic
21.03.2010 (14:01)  
Však to říkám...
21.03.2010 (13:57)  
Ážetďák: Já na této trati pamatuji Singrovky a musím konstatovat, že je do dnešní doby, co se týká komfortu nic nenahradilo... Pár let tu jezdila 810 + 010 a pak Regionova... Nasazení Sprinteru rozhodně není žádná výhra, pouze trakční vlastnosti jsou pro tuto nádhernou podhorskou trať vhodné. Co se týká komfortu cestujících, tak v drsných zimách, které na této trati panují, tak sedíš i v bundě, protože to nemá dost výkonné topení a v létě se potíš, protože má pouze 2 páry vyklápěcích oken a nemá klimu, takže dost horko... Ideální na jarní a podzimní cestování... Nejsem příznivcem Regionovy, ale má otevírací okna, pohodlnější sedačky a v zimě lépe topí, zbytek hovoří pro Sprintera...
21.03.2010 (13:09)  
To Elias:
Protože pak by Regiokřápem, nebo orchestriony nikdo jezdit nechtěl! Před dvěma roky jsme si udělali výlet z Prahy do M. L. a přes Bečov a Rakovník zpátky. Z Prahy do M. L. běžný rychlík - nic moc, ale dalo se. Z Mariánek do Bečova - Regiosprinter. Pamatuji tam singrovky a byl jsem příjemně překvapen rychlostí jízdy, výhledem i minimálním hlukem. Šok přišel vBečově po přestupu na orchestrion; děs a hrůza, přestup v Rakovníku na starý dobrý (bývalý) Balm přes Kladno na Prahu byl úleva.
21.03.2010 (12:48)  
Martin Grill: To je samozřejmě pravda, já jsem to nemyslel jako výtku DB, bylo to jen konstatování. Kdyby tam měly něco nasadit ČD, tak můžou leda tak bastarda s klasickou soupravou. Nebo 854, že by se do Německa zas po 40 letech vrátila naše vindobona. :D To by koukali, že stále v plném počtu jezdí, když jejich motorová vindobona je už dávno jen muzejním vozidlem.
21.03.2010 (11:40)  
doomlukas: Aby byly misky vah vyrovnány, slušelo by se dodat, že ani ČD nemají žádnou příměstskou jednotku, která by uměla německou soustavu.
21.03.2010 (11:10)  
C.M.Burns: Tady jde ale o vlaky z Drážďan do Litoměřic a to je skutečně celé pod dráty. Taky bych tam raději viděl elektrickou jednotku, ale DB asi žádnou takovou, která by uměla i 3kV ss, nemá.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko