Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
223.066-2 Arriva | |
![]() | Informace o fotografii: - Abschnitt: Blížejov - Milavče - Datum: 28.4.2010 - Autor: Vítek_V - Zobrazeno: 5160x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Psaní názorů, které jsou částečně v rozporu s realitou na několika úrovních (viz můj předchozí koment) bych nenazýval ani tak pícháním do vosího hnízda jako spíš plácáním do větru, ale budiž :-)
Někdy bych ti přál vidět ty skvosty "jako před dvaceti lety", které nám autoři posílají ;-) Jen to nebývá před dvaceti lety, ale dvaceti dny...
Šílenství je jen účelová reakce na ten smajlík, co si máme domyslet :-)
Takže Vítku (a všichni ostatní!), příště motorovku a vykácet na celou soupravu!
Někdy bych ti přál vidět ty skvosty "jako před dvaceti lety", které nám autoři posílají ;-) Jen to nebývá před dvaceti lety, ale dvaceti dny...
Šílenství je jen účelová reakce na ten smajlík, co si máme domyslet :-)
Takže Vítku (a všichni ostatní!), příště motorovku a vykácet na celou soupravu!
Šílenství? Kdo z nás/vás je normální? Co je to normální? Já jsem v klidu a v pohodě.
Ad. smeč - rozdíl je v tom jestli se tam dá celý vlak narvat nebo né... Já nikomu do hlavy žádná dogmata do hlavy netluču (od toho jsou tu jiní že :P), jen jsem napsal svůj názor a bylo to jak píchnutí do vosího hnízda. :d
Ad. smeč - rozdíl je v tom jestli se tam dá celý vlak narvat nebo né... Já nikomu do hlavy žádná dogmata do hlavy netluču (od toho jsou tu jiní že :P), jen jsem napsal svůj názor a bylo to jak píchnutí do vosího hnízda. :d
Vladimíre, chápu tvoje šílenství, leč...
a) i před dvaceti lety se fotilo na celou soupravu, když to šlo a když se to umělo, viz Drahošovy fotky zde v galerii
b) i dnes se najdou lidé, kteří fotí na mašinu a první schůdky a "jim se to tak líbí"
c) kolik sypáků si máme domyslet zde?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/730/730056.html
a) i před dvaceti lety se fotilo na celou soupravu, když to šlo a když se to umělo, viz Drahošovy fotky zde v galerii
b) i dnes se najdou lidé, kteří fotí na mašinu a první schůdky a "jim se to tak líbí"
c) kolik sypáků si máme domyslet zde?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/730/730056.html
"...proč chcete vidět zbytek vlaku, který je stejný, jako jeho viditelná část?..." To už by tam potom ani ten zbytek vlaku být nemusel. Stačilo by napsat 3. a 4. vz. je stejného typu jako 2. Nebo místo fotky 24 Wapů vyfotím jen mašinu a 1. vz. a napíšu zbytek si domyslete, následuje 23 stejných vz. To už bychom se mohli rovnout vrátit do doby před 20 lety, kdy většinou mašina zabrala skoro celou fotku a z 1. vz. tam byly akurát schůdky... Na konci tohoto příspěvku si prosím domyslete šílený smajlík. Ď.
Ondřej Čech, nevím úplně v čem ale je pravda že každá minutka dobrá, takže kvůli přepřahu v Furthu je do dobré, jinak to až tak nic moc není
30.04.2010 (20:48)
Ale jo, dobrá fotka.......... je dobře, že už to netahají 754..............
30.04.2010 (19:48)
Souhlasím s Vladimírem. Škoda, že keř zakrývá zbytečně velký kus vlaku......
Pěkný snímek, akurát sis ho mohl nechat popojet, aby nebyly vz. ve křoví, vpravo kus holé tratě ještě je...
F.K.: Č.D. už konečně pochopila nutnost modernizovat (ve velkém). Těch uplynulých promarněných 20 let budou těžko dohánět...
F.K.: Č.D. už konečně pochopila nutnost modernizovat (ve velkém). Těch uplynulých promarněných 20 let budou těžko dohánět...
30.04.2010 (12:59)
Krásný snímek. Při pohledu na něj mne napadá, proč něco takového nemůže být provozováno Českými drahami. Kdyby nová vláda prodala a.s.ČD někomu, kdo konstruktivně přistupuje k modernizaci kolejové dopravy, tak bych ji chválil. Snímek samozřejmě za 5*. FRK
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko












