Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
612.585 | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Röthenbach - Oberstaufen - Datum: 24.4.2009 - Autor: Tomáš Kubovec ![]() - Zobrazeno: 2565x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Jirko Panthere, když jsme u toho focení na tvůj svátek, jestli třeba payus spíš nemyslel tohle
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/854/854949.html ;-)
V na následující fotce jsou hadi a štíři už den na luftě, leč ta louka za tratí nevypadá zrovna dvakrát udržovaně ;-)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/parni-lokomotivy/310/310162.html
Jinak samozřejmě i u nás na svatého Jiří louky zrovna dvakrát moc sena nevydají
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843469.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/854/854949.html ;-)
V na následující fotce jsou hadi a štíři už den na luftě, leč ta louka za tratí nevypadá zrovna dvakrát udržovaně ;-)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/parni-lokomotivy/310/310162.html
Jinak samozřejmě i u nás na svatého Jiří louky zrovna dvakrát moc sena nevydají
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843469.html
10.09.2010 (22:02)
Ad Nechic - vlak nepadá doleva, jen naplno naklápí (u nás Pinďa nemá kde naklápět, nebo aspoň to nejsou fotomísta).
Ad Payus: domnívám se, že ses nepodíval na datum. Nebo jsi snad z města? Na můj svátek ještě nikdy nikde na severní polokouli nesekal louky.
Ostatní nápady: naše tratě kromě opravených koridorů jsou v tak dezolátním stavu, že si žádný traťák nedovolí jezdit na I=100, natož na I=270 s klopidlem. Takže asi jedině Drážďany - Pardubice.
Ad Payus: domnívám se, že ses nepodíval na datum. Nebo jsi snad z města? Na můj svátek ještě nikdy nikde na severní polokouli nesekal louky.
Ostatní nápady: naše tratě kromě opravených koridorů jsou v tak dezolátním stavu, že si žádný traťák nedovolí jezdit na I=100, natož na I=270 s klopidlem. Takže asi jedině Drážďany - Pardubice.
Moc pěkná fotka!
Němci mají pěkně posekanou trávu, ale poněkud vyšisovanou barvu na soupravě...
Pha-ČB myslíte přes Příbram? Taky by se mi tyto soupravy nezdály špatné pro Pha-Norimberk/Mnichov, kdyby se trať Plzeň-Č.Kubice nějak alespoň racionalizivala, aby se využila vyšši rychlost díky naklápění.
Mě naopak "letecké" uspořádání vyhovuje zcela, když jedu sám, ač mám 190 cm, tak mi okopování se s cizím člověkem naproti vadí podstatně více...
Němci mají pěkně posekanou trávu, ale poněkud vyšisovanou barvu na soupravě...
Pha-ČB myslíte přes Příbram? Taky by se mi tyto soupravy nezdály špatné pro Pha-Norimberk/Mnichov, kdyby se trať Plzeň-Č.Kubice nějak alespoň racionalizivala, aby se využila vyšši rychlost díky naklápění.
Mě naopak "letecké" uspořádání vyhovuje zcela, když jedu sám, ač mám 190 cm, tak mi okopování se s cizím člověkem naproti vadí podstatně více...
Mně ale tolik nevyhovuje "letecké" uspořádání některých sedadel.
Borovička: Ta svižnost je při našich rychlostech celkem podstatná a luxus v podobě pořádného stolečku ve dvojce ti nenabídne ani jeden z uvedených :)
Občas si říkám, že kdyby u nás jezdila ř.612 třeba na R Praha-ČB tak by to bylo považováno za nezměrný luxus :) - nevím ale jel jsem tím v zimě párkrát Jablonec - Lučany a ta 854 či 843 je pro cestujícího stejný luxus. Ale jízda je svižnější.
Jaké mají posekané louky. Nevím, jestli by mi ta německá preciznost za chvíli nezačla lézt na nerv :-D
Fotografii bych vytknul padající vlak doleva :D Vážně výborná fotka naklápěcího systému. Škoda, že místo Dresden - Tanvlad nejezdí u nás jako Dresden - Pardubice :)
Moc pěkné zachycení. Občas si říkám, že kdyby u nás jezdila ř.612 třeba na R Praha-ČB tak by to bylo považováno za nezměrný luxus :)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko












