Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
186.182-2 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Horní Počaply - Hněvice - Datum: 23.10.2010 - Autor: Miroslav Just - Zobrazeno: 4023x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 5 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Dobrý úlovek. Tenhle Traxx by měl být údajně letos na Czech Raildays v Ostravě...
17.04.2011 (16:28)
Rabín: nevím, co ještě vysvětlovat, když je to v tom příspěvku napsáno - jezdí ve "zkušebním provozu". To je regulérní způsob, který předchází konečnému schválení, žádná "výjimka z výjimky" - tak jezdily taurusy, pendolína, herkuly a dnes tak jezdí mj. 380.
Jinak holandský zabezpečovač je ATB - Automatische TreinBeinvloeding.
Jinak holandský zabezpečovač je ATB - Automatische TreinBeinvloeding.
Bohumil Stejskal: krásně vysvětleno. Ještě by mě zajímalo, zda je lokomotiva v ČR schválena nebo zda jezdí na nějakou výjimku z výjimky. Tipoval bych, že b) je správně :)
NO dale cooper A globalizace neprospívá celé evropě a hlavně nám :(
16.04.2011 (19:20)
1. Lokomotiva není 182.186-7, ale (jak je na ní napsáno) 186.182-2, přesněji řečeno 91 80 6186 182-2.
2. Jejím výrobcem je Bombardier, přesněji řečeno Bombardier Transportation, což je německá dcera kanadského koncernu.
3. Lokomotiva spatřila světlo světa v Kasselu, v bývalé továrně Henschel, pozdější ADtranz (ABB-Daimler), dnes Bombardier.
4. Jedná se o typ Traxx 2E F140MS (2E "generace" - Freight/Fracht - 140 km/h - MultiSystem/MehrSystem).
5. Jejím majitelem je "půjčovna lokomotiv" (lokpool) Railpool, německá leasingová firma z Mnichova.
6. Jejím nájemcem je Railtransport s.r.o. z Prahy, který ji provozuje na kontejnerových vlacích Praha Uhříněves - Rotterdam Waalhaven (v celé trase bez přepřahu) pro kombioperátora METRANS.
7. Lokomotiva je vybavena pro provoz v Německu, Rakousku, Belgii a Nizozemí, v České republice jezdí ve zkušebním provozu. Dříve jezdila pro SBB Cargo Deutschland GmbH, proto (postupně odstraňovaný) reklamní polep.
8. Pro jízdu z Uhříněvsi do Rotterdamu potřebuje lokomotiva využít čtyři proudové systémy (CZ - 3 kV ss, DE - 15 kV 16 2/3 Hz, NL - 25 kV 50 Hz na BETUWELIJN + 1,5 kV na konvenčních tratích), čtyři zabezpečovače (CZ - v budoucnu MIREL, DE - PZB/LZB, NL Betuwe - ETCS, konvenční tratě - ATP) a ujet cca 1100 km (tj. při třech obratech týdně ujede cca 6600 km).
9. Se Švýcarskem nemá lokomotiva prakticky nic společného.
Složitý, že? :-)
2. Jejím výrobcem je Bombardier, přesněji řečeno Bombardier Transportation, což je německá dcera kanadského koncernu.
3. Lokomotiva spatřila světlo světa v Kasselu, v bývalé továrně Henschel, pozdější ADtranz (ABB-Daimler), dnes Bombardier.
4. Jedná se o typ Traxx 2E F140MS (2E "generace" - Freight/Fracht - 140 km/h - MultiSystem/MehrSystem).
5. Jejím majitelem je "půjčovna lokomotiv" (lokpool) Railpool, německá leasingová firma z Mnichova.
6. Jejím nájemcem je Railtransport s.r.o. z Prahy, který ji provozuje na kontejnerových vlacích Praha Uhříněves - Rotterdam Waalhaven (v celé trase bez přepřahu) pro kombioperátora METRANS.
7. Lokomotiva je vybavena pro provoz v Německu, Rakousku, Belgii a Nizozemí, v České republice jezdí ve zkušebním provozu. Dříve jezdila pro SBB Cargo Deutschland GmbH, proto (postupně odstraňovaný) reklamní polep.
8. Pro jízdu z Uhříněvsi do Rotterdamu potřebuje lokomotiva využít čtyři proudové systémy (CZ - 3 kV ss, DE - 15 kV 16 2/3 Hz, NL - 25 kV 50 Hz na BETUWELIJN + 1,5 kV na konvenčních tratích), čtyři zabezpečovače (CZ - v budoucnu MIREL, DE - PZB/LZB, NL Betuwe - ETCS, konvenční tratě - ATP) a ujet cca 1100 km (tj. při třech obratech týdně ujede cca 6600 km).
9. Se Švýcarskem nemá lokomotiva prakticky nic společného.
Složitý, že? :-)
16.04.2011 (16:34)
rysanku, ta mašina určitě není vyrobená ve Švýcarech...
16.04.2011 (16:03)
Mašiny SBB Cargo od Railpool jezdí (jezdily) pro německou nákladní divizi SBB-CFF-FSS, nicméně tato lokomotiva už nějaký ten měsíc jezdí pro Railtransport štrku Praha – Rotterdam. Ostatně malá cedulka CZ-RTT za oknem vidět je.
Výborně Miro, krásný úlovek *****
17.04.2011 (10:52)
Toto bola nahoda, cakal som na 121-tku z Elek.Melnik, toto bol bonus.
Zrovna v ten den jsem seděl na zahradě a když jsem to tak v dálce viděl tak než jsem z tašky vytáhl foťák tak byla pryč,škoda je to hezká mašina švýcaři si umějí vyrobit a němci vybrat,hezký
A co se fotky týče tak 5* protože je to hezká fotka
A co se fotky týče tak 5* protože je to hezká fotka
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












