..: Fotogalerie - detaily fotografie 186.182-2 :..
 

186.182-2


186.182-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Horní Počaply - Hněvice
 - Datum: 23.10.2010
 - Autor: Miroslav Just 
 - Zobrazeno: 4023x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
17.04.2011 (21:53)  
Dobrý úlovek. Tenhle Traxx by měl být údajně letos na Czech Raildays v Ostravě...
17.04.2011 (16:28)  
Rabín: nevím, co ještě vysvětlovat, když je to v tom příspěvku napsáno - jezdí ve "zkušebním provozu". To je regulérní způsob, který předchází konečnému schválení, žádná "výjimka z výjimky" - tak jezdily taurusy, pendolína, herkuly a dnes tak jezdí mj. 380.
Jinak holandský zabezpečovač je ATB - Automatische TreinBeinvloeding.
17.04.2011 (13:04)  
Bohumil Stejskal: krásně vysvětleno. Ještě by mě zajímalo, zda je lokomotiva v ČR schválena nebo zda jezdí na nějakou výjimku z výjimky. Tipoval bych, že b) je správně :)
registrovaný uživatel kaktus  mail  
Počet komentářů uživatele110 »fotek 0
17.04.2011 (10:47)  
NO dale cooper A globalizace neprospívá celé evropě a hlavně nám :(
16.04.2011 (19:20)  
1. Lokomotiva není 182.186-7, ale (jak je na ní napsáno) 186.182-2, přesněji řečeno 91 80 6186 182-2.
2. Jejím výrobcem je Bombardier, přesněji řečeno Bombardier Transportation, což je německá dcera kanadského koncernu.
3. Lokomotiva spatřila světlo světa v Kasselu, v bývalé továrně Henschel, pozdější ADtranz (ABB-Daimler), dnes Bombardier.
4. Jedná se o typ Traxx 2E F140MS (2E "generace" - Freight/Fracht - 140 km/h - MultiSystem/MehrSystem).
5. Jejím majitelem je "půjčovna lokomotiv" (lokpool) Railpool, německá leasingová firma z Mnichova.
6. Jejím nájemcem je Railtransport s.r.o. z Prahy, který ji provozuje na kontejnerových vlacích Praha Uhříněves - Rotterdam Waalhaven (v celé trase bez přepřahu) pro kombioperátora METRANS.
7. Lokomotiva je vybavena pro provoz v Německu, Rakousku, Belgii a Nizozemí, v České republice jezdí ve zkušebním provozu. Dříve jezdila pro SBB Cargo Deutschland GmbH, proto (postupně odstraňovaný) reklamní polep.
8. Pro jízdu z Uhříněvsi do Rotterdamu potřebuje lokomotiva využít čtyři proudové systémy (CZ - 3 kV ss, DE - 15 kV 16 2/3 Hz, NL - 25 kV 50 Hz na BETUWELIJN + 1,5 kV na konvenčních tratích), čtyři zabezpečovače (CZ - v budoucnu MIREL, DE - PZB/LZB, NL Betuwe - ETCS, konvenční tratě - ATP) a ujet cca 1100 km (tj. při třech obratech týdně ujede cca 6600 km).
9. Se Švýcarskem nemá lokomotiva prakticky nic společného.
Složitý, že? :-)
16.04.2011 (17:32)  
Dale cooper: a česká železniční infrastruktura :-)
16.04.2011 (16:34)  
rysanku, ta mašina určitě není vyrobená ve Švýcarech...
16.04.2011 (16:03)  
Mašiny SBB Cargo od Railpool jezdí (jezdily) pro německou nákladní divizi SBB-CFF-FSS, nicméně tato lokomotiva už nějaký ten měsíc jezdí pro Railtransport štrku Praha – Rotterdam. Ostatně malá cedulka CZ-RTT za oknem vidět je.
16.04.2011 (15:26)  
Výborně Miro, krásný úlovek *****
17.04.2011 (10:52)  


Toto bola nahoda, cakal som na 121-tku z Elek.Melnik, toto bol bonus.
16.04.2011 (15:25)  
Zrovna v ten den jsem seděl na zahradě a když jsem to tak v dálce viděl tak než jsem z tašky vytáhl foťák tak byla pryč,škoda je to hezká mašina švýcaři si umějí vyrobit a němci vybrat,hezký

A co se fotky týče tak 5* protože je to hezká fotka
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko