..: Photo Gallery - Photo details 01.529 :..
 

01.529


01.529Informace o fotografii:
 - Place: Jena Saalbf.
 - Datum: 14.9.1977
 - By: Drahos Svestka 
 - Comm.: Impozantní rozjezd 12
vozového D 504...
 - Zobrazeno: 3840x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3720 »fotek 0
28.02.2011 (12:20)  
Ahoj Drahoši,

takový příkaz (100 km a víc po dráze) měl železnou logiku, ale zároveň byl velmice rigidní. Např. i spěšniny - kusovky. Já sám bych byl pro rozumnou "protikamionovou" regulaci, Rollende Landstrasse atp. A důsledné prosazování dopravní politiky v tom, co je a co není zboží zkáze podléhající, zpochybnění "just in time" logistiky tam, kde jde o optimalizaci jinde, než na dopravních trasách. A kontejnery. Průsšvih dnes vidím hlavně v tom, že dráha má těch překladišť dnes spíše málo, o lokálních skladištích, rampách atp. raději nemluvě. Překladiště / trminýly vůkol Prahy např. často ani tu vlečku nemají.......

Ale i tak je onen Reko kotel krásnej.
28.02.2011 (11:11)  
Stoupa:Libore,sorry za OT,ale takový příkaz vlády by myslím v dnešní době spousta lidí uvítala...za sebe rozhodně ANO.
Nebo jim aspoň účtovat poplatky za dopravní cestu tak,aby to bylo srovnatelné s dráhou...a přestat to uměle zvýhodňovat.
28.02.2011 (10:13)  
Stoupa: autobusy 706 RTO byly v NDR též, ale výhradně polské provenience, tedy Jelcz.
28.02.2011 (9:58)  
Skutecna krasa. P. Svestko, nemate i fotku BR 23/35, BR 56 nebo 86, ktere jezdily i u nas na TT kolejistich?
28.02.2011 (11:08)  


23 a 56 už jsem v provozu nezachytil,86 mám,ale byl to už takový napůl muzejní provoz-v 1.pol.80.let na trati Schlettau-Crottendorf.
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3720 »fotek 0
28.02.2011 (9:41)  
Pro T435:

Ano, RT 706 a pak omezení i Liaz se do NDR exportoval. Autobusy ne. Tatra ano . Tahače a pro Army.
RT 706 byl m.j. hlavním vozidlem dálkových kamionu - pokud tedy byly (viz známý příkaz vlády NDR: vše, co se veze nad 100 km MUSI po dráze). Oni ovšem za to zapřahali i dve vlečky, aby se to využilo. A ono se to plouřilo, a ploužilo...

01.5 krásná, souprava vzorová.
27.02.2011 (21:06)  
Tak tohle by barva enem zkazila, náááádherááááá
27.02.2011 (20:11)  
Ad T435: Ale ano, do NDR se dovážely Š706 různých provedení. Toto však může být i bulharská MADARA (licence LIAZ), které jezdily všude v RVHP kromě ČSSR.
Registered user T435 
Number of user's comments316 »fotek 0
27.02.2011 (19:17)  
Nějak si nepamatuju,že by se trambulíny 706 dovážely do DDR...
Co mr. Stoupa?
27.02.2011 (15:59)  
Krásná vzpomínka na páru v kraji Durynského lesa.. Most na zhlaví s fascinujícím pohledem do topírny plné páry,mezinárodní společnost fotografů (tehdy ještě nikdo neznal dnešní "in" pojmenování "šotouš"),výborná nádražka Mitropa s wursty,opeřenci a jinými pochutinami,v noci nezapomenutelné "štěkání" 41 a 44 s těžkými náklady - Prostě "ostalgie"!
27.02.2011 (15:41)  
Němci nebyli holt vohnouti jako Češi a taky to tam podle toho vypadalo. Měli stejné prd jako my, ale i to málo, co měli, fungovalo a vypadalo.
27.02.2011 (15:51)  


Je to o mentalitě,o smyslu pro pořádek,o tom aby věci fungovaly tak jak mají...v tomto směru česká povaha silně zaostává.Paradoxem je,že naše parní mašiny by ty jejich klidně strčily do kapsy...to je ale trochu jiná kapitola.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko