Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
193.922-2 | |
![]() | Informace o fotografii: - Place: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 13.5.2011 - By: zderem ![]() - Comm.: předváděcí lok. Vectron firmy Siemens - Zobrazeno: 5739x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 5 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Hawkey: v autě mám taky klimu a taky si častokrát pouštím kyslík oknem. Sorry za OT
Payus: Dovolím si nade vší pochybnosti tvrdit, že stanoviště strojvedoucího ve Vectronu je klimatizované, takže mi uniká nutnost větrat stanoviště tím, že zůstanou otevřené dveře a pokud by lokomotiva jela, je jízda s otevřenými dveřmi velmi málo pravděpodobná, při zkouškách málo kdy jezdí jen jeden člověk na mašině ...
Nikdy jsem netvrdil, že je ta fotka špatná, fotka je to povedená, ale právě ty otevřené dveře na stanovišti jsou tím detailem, který ji chybí k absolutní dokoalosti. Myslím si, že to při focení prostě autorovi jen nedošlo.. stane se, pokud si na to dá autor příště pozor, bude to jen dobře. Pokud by byla ta fotka se zavřenými dveřmi, měl bych chuť požádat autora o zaslání v originální velikosti a nechal bych si to vytisknout na plotru na A1 a pověsil doma v pracovně na zeď...
Martin Grill: Tak oni se Taurusy udělaly pro splnění nových TSI, pokud se nepletu, byla to ta dvacítka Taurusů pro Belgii, ale jinak to byla spíš z nouze cnost. Ono Vectron a Taurus maji spolu společného po mechanické stránce víceméně jen to, že to vyrábí Siemenes :)
Nikdy jsem netvrdil, že je ta fotka špatná, fotka je to povedená, ale právě ty otevřené dveře na stanovišti jsou tím detailem, který ji chybí k absolutní dokoalosti. Myslím si, že to při focení prostě autorovi jen nedošlo.. stane se, pokud si na to dá autor příště pozor, bude to jen dobře. Pokud by byla ta fotka se zavřenými dveřmi, měl bych chuť požádat autora o zaslání v originální velikosti a nechal bych si to vytisknout na plotru na A1 a pověsil doma v pracovně na zeď...
Martin Grill: Tak oni se Taurusy udělaly pro splnění nových TSI, pokud se nepletu, byla to ta dvacítka Taurusů pro Belgii, ale jinak to byla spíš z nouze cnost. Ono Vectron a Taurus maji spolu společného po mechanické stránce víceméně jen to, že to vyrábí Siemenes :)
Martin Grill: ...nové Traxxy budou mít přece čumák z 380, nebo proč to v té Vídni obkreslují? :-D
24.05.2011 (20:12)
Luxian: Jsem si jist, že by šlo navázat na Taurus i se splněním TSI norem. Jen je otázka, nakolik někdo chce resuscitovat patnáct let starý produkt... Koukni se třeba na Primu II, která taky splňuje TSI. Zdá se, že současná dekáda bude ve znamení nástupu agresivně vypadajících strojů s ostře řezanými liniemi. Uvidíme, jak na tom vzhledově bude nová generace Traxxů...
Ta mašina je moc hezká. Možná působí ty "fousy" na čele trochu agresivně, ale jinak dle mého mínění pěkný stroj. Díky za dokumentačku.
Ad otevřené dveře: fíra si luftuje, no jo, já zapomněl, tenhle chlapík nesnáší klimatizaci (-:
Ad otevřené dveře: fíra si luftuje, no jo, já zapomněl, tenhle chlapík nesnáší klimatizaci (-:
Hawkey: Luxus ve fotce = snaha autora...kompozice a editace. Větrání fíry v horku autor neovlivní a určitě za mašinou nepoběží maratón v očekávání, že aspoň u Velimi ty dveře už snad zavře. Pro mě jsou ty dveře absolutně nepodstatné a myšlenka, že otevřené dveře zničily luxusní fotku, mi přijde, jak to říct slušně, hodně divná. Fotka je zachycena v tomto okamžiku a určitě není na vyhození jenom proto, že si fíra luftuje
Původní Taurus mi přijde mnohem elegantnější a designově čistý, tohle je taková trochu příšera z jezera. Ale holt normy TSI dělají své...
Jirka Panther : Více o Vectronu se můžeš dočíct na tomto odkazu: http://www.siemens.com/press/en/pressrelease/?press=/en/pressrelease/2010/mobility/imo201006031.htm
Payus: Dveře řeším z toho důvodu, že je to vážně škoda. Kdyby byly zavřené,fotka by neměla chybu, byla by to luxusni železniční fotografie lokomoivy. Otevřené dveře na stanovště působí na mě docela rušivě a jsem přesvědčený, že se toto dalo vyfotit i se zavřenýma dveřma. Nemyslím si, že by se po ZC VUŽ jezdilo běžně s otevřenými dveřmi na stanovišti, takže pokud to byl domluvený fotohalt, nebylo by problém je zavřít, pokud ne, tak stačilo počkat až je zavřou ..
Payus: Dveře řeším z toho důvodu, že je to vážně škoda. Kdyby byly zavřené,fotka by neměla chybu, byla by to luxusni železniční fotografie lokomoivy. Otevřené dveře na stanovště působí na mě docela rušivě a jsem přesvědčený, že se toto dalo vyfotit i se zavřenýma dveřma. Nemyslím si, že by se po ZC VUŽ jezdilo běžně s otevřenými dveřmi na stanovišti, takže pokud to byl domluvený fotohalt, nebylo by problém je zavřít, pokud ne, tak stačilo počkat až je zavřou ..
Evidente jo. A kdyz bys tam uz byl, tak tu castecne stazenou roletu by ti kvuli zdejsim lidem taky na chvilku vytah :)
K veci: pekna fotka.
K veci: pekna fotka.
Proč řešíte dveře? Snímek má dokumentační hodnotu (i když na můj vkus příliš strohou) a kdoví, komu z nás se poštěstí na vlastní oči vidět zkoušení nové loko. Měl mu snad běžet naproti a přemlouvat ho, aby zavřel dveře, že se to některým borcům na žp s otevřenými nebude líbit?
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage,
- Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko












