..: Fotogalerie - detaily fotografie 182.006-7 :..
 

182.006-7


182.006-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Konigstein
 - Datum: 15.9.2011
 - Autor: Robert Velechovský 
 - Pozn.: Osobní vlak z Bad Schandau do
Míšně zastavil pod
pevností.
 - Zobrazeno: 4164x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

25.09.2011 (21:18)  
Pěkná fotka.Odhlučňovat vlaky,které dnes již beztak jezdí celkem tiše,mi přijde naprosto nepochopitelné...bohužel vidím,že se tak děje i v sousedních zemích.Proč se tímto problémem s mnohem větší intezitou nezabývají na silnicích?
25.09.2011 (16:56)  
njn linka S1 Meißen Trebichtal-Bad Schandau-Schöna
25.09.2011 (12:46)  
Rabín: děkuji za info.
25.09.2011 (11:27)  
ZdŠ: Zdravím do České Lípy! Podle http://de.wikipedia.org/wiki/Siemens_ES64U2 byl první Taurus na S-Bahn Dresden nasazen 15. srpna 2011, i když se měly začít objevovat již od prosince 2010. Postupně by měly řadu 145 nahradit v celkovém počtu 8 ks na lince S1 Meissen - Dresden - Bad Schandau - Schöna. Na řadu 145 pak tedy zbudou kratší linky S2 (Pirna -) DD Hbf - DD Flughafen a S3 DD Hbf. - Tharandt
25.09.2011 (10:23)  
Moc hezký snímek. Stroje 182 jezdí teď na tomto S-Bahnu pravidelně? Byl jsem tu třikrát letos v červenci a srpnu, ale všechny vlaky obsluhovala řada 145. Ty protihlukové úpravy na kolejnicích opravdu mají na hlučnost od vlaků v labském kaňonu asi tak stejný vliv, jako měsíční gravitace na příboj Labe u nábřeží pod zastávkou. Zdravím, ZdŠ
registrovaný uživatel PAja 
Počet komentářů uživatele22 »fotek 0
25.09.2011 (9:39)  
Ty bokovnice na kolejích udělají dle našeho měření cca 2 dB oproti stavu bez nich. Což je na hranici co člověk dokáže sluchem rozeznat. Bezpečne poslechem zachytíte rozdíl 2,5-3 dB (což je pro představu asi dvojnásobek). Suma sumárum za ty prachy je ten účinek slabý. Sorry za OT.
25.09.2011 (9:30)  
Nezaznamenali jste trochu nižší nebo jakoby jiný hluk od jedoucích vlaků? :-)
24.09.2011 (21:33)  
zirecek: Díky za informaci my jsme s Robertem špekulovali k čemu to je. :-)
24.09.2011 (21:19)  
Zajímavé jsou bokovnice na kolejnicích pro snížení hlukové zátěže z jedoucích vlaků.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko