Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
228.768-8 + 228.688-8 | |
![]() | Informace o fotografii: - Place: Zittau - Datum: 29.6.1994 - By: Jiří Vaněk ![]() - Zobrazeno: 6512x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
To je náááááádhera. Díky moc, se dvěma desiry a k tomu přinejlepším jednou 612 je to dnes nuda.
30.11.2011 (19:45)
Mariá-panno! To připomínka mého mládí. Autorovi děkuji za připomínku toho, co mé srdíčko mimo parovek, vždy potěšilo mé srdíčko.
stoupa: nové mašiny od DR (112, 143) pronikly všudemožně na to, co dnes známe jako Regio.
To ano, vsiml jsem si jich ve Stuttgartu. A take toho, ze jakakoliv zminka o jejich puvodu z nich byla odstranena s povestnou nemeckou duslednosti, zatimco vsechny jejich puvodem zapadonemecke kolegyne se pysni logy svych vyrobcu.
:)
To ano, vsiml jsem si jich ve Stuttgartu. A take toho, ze jakakoliv zminka o jejich puvodu z nich byla odstranena s povestnou nemeckou duslednosti, zatimco vsechny jejich puvodem zapadonemecke kolegyne se pysni logy svych vyrobcu.
:)
stoupa: náhodou, Ludmilla je na ruské (potažmo i německé) poměry lokomotiva prudce elegantní :)
Jasně, brejlovce a V 180 lze porovnávat jen velmi těžko.
Jasně, brejlovce a V 180 lze porovnávat jen velmi těžko.
ad Rabín:
..Je-li V 180 ingotem, tak čím je pak Ragulin? :-)
... A připodotknu to o něco pestřejší: E 03 (103) na rychlovlacích z Lpzg přes Probstzella i Erfurt dále na západ - mohla se v obloucích a váměnách do odbočky upískat-uvřískat-uječet (teda její podvozky).
A naopak posmívané Ludmilly (česky: Ragulin) ovládly nákladovou neelektrifikovanou dopravu na kmenových tratích DB a hlavně: nové mašiny od DR (112, 143) pronikly všudemožně na to, co dnes známe jako Regio.
Je fakt, že Brejle jsou vzhledově drobkem oproti V 180. Ale ona má zasejc dva motóty, Vmax 120 km/h a součtově o dost vyšší výkon (teda ty rekonstruované, že).
..Je-li V 180 ingotem, tak čím je pak Ragulin? :-)
... A připodotknu to o něco pestřejší: E 03 (103) na rychlovlacích z Lpzg přes Probstzella i Erfurt dále na západ - mohla se v obloucích a váměnách do odbočky upískat-uvřískat-uječet (teda její podvozky).
A naopak posmívané Ludmilly (česky: Ragulin) ovládly nákladovou neelektrifikovanou dopravu na kmenových tratích DB a hlavně: nové mašiny od DR (112, 143) pronikly všudemožně na to, co dnes známe jako Regio.
Je fakt, že Brejle jsou vzhledově drobkem oproti V 180. Ale ona má zasejc dva motóty, Vmax 120 km/h a součtově o dost vyšší výkon (teda ty rekonstruované, že).
stoupa: Nedá mi to a musím se přidat. Opravdu to období netrvalo dlouho. Přibližně o rok později (říjen 1995) jsem spolu s manželkou poctil návštěvou Lipsko a na obrovském hlavním nádraží o 26 nástupištích (které v těch dobách ještě nebylo rekonstruované a působilo velmi temným a nepříjemným dojmem) se mi nabídl dost tristní pohled na mnoho podobných souprav regionálních vlaků po středním Německu (v čele však kromě 228 byly k vidění spíš 201/202/204 alias V 100 DDR, ojediněle na ty dva vozy i Raguliny 232) a ty dvouvozové soupravy sestávaly z neuvěřitelné směsi vozů, počínaje ex-Städteexpresy DR přes různé Reko-Wageny DR až po nemodernizované vozy ex-DB občas i ještě v zeleném nátěru!). Tehdy jsem si říkal - jakou asi má budoucnost regionální železniční doprava v bývalé NDR? A přesto to překonali, o pár let později už to byl o něco veselejší pohled na modernizovaná či nová patra nebo Desira...
K obrázku: jednou se mi v Žitavě naskytl podobný pohled, ale vedle V 180 stál náš Brejlovec. Zajímavé porovnání - V 180 působila proti až filigránské T478.3 jako nechutný ocelový ingot...
zirecek: ty "stacionární Pragotrony" s trvale předem danými cílovými stanicemi a pod příslušnou se rozsvítí, jsou v Žitavě i jinde po ex-DDR dodnes...
K obrázku: jednou se mi v Žitavě naskytl podobný pohled, ale vedle V 180 stál náš Brejlovec. Zajímavé porovnání - V 180 působila proti až filigránské T478.3 jako nechutný ocelový ingot...
zirecek: ty "stacionární Pragotrony" s trvale předem danými cílovými stanicemi a pod příslušnou se rozsvítí, jsou v Žitavě i jinde po ex-DDR dodnes...
A jak tak koukám a zkouším přemejšlet hlavou:
Ono je to vlastně (křásná) superrarita:
Po sjednocení Německa, když se DB a DR sjednocovaly. Ale dieseky už v označovacím schematu DB. V 180 a zejména vůz Y druhdy z plnohodnotné CityExperess DDR služby v Zittau, coby "mohutný" vlak na samém konci Německa. V 180 tu bývala hostem v době, kdy tu vládla pára v V 100. Dneska tu jsou soudobé "motorové jednotky".
Zachycené období prostě netrvalo dlouho a bylo jedinečné.
Ono je to vlastně (křásná) superrarita:
Po sjednocení Německa, když se DB a DR sjednocovaly. Ale dieseky už v označovacím schematu DB. V 180 a zejména vůz Y druhdy z plnohodnotné CityExperess DDR služby v Zittau, coby "mohutný" vlak na samém konci Německa. V 180 tu bývala hostem v době, kdy tu vládla pára v V 100. Dneska tu jsou soudobé "motorové jednotky".
Zachycené období prostě netrvalo dlouho a bylo jedinečné.
Pěkné "hrátky" s čísly u perónu č.2 v km 26,8, :-).
29.11.2011 (16:08)
Pravda, to mne ani nenapadlo. A být to o den dříve, to už by byla magie:o)
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage,
- Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko












