Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
218.219-4 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Bayerisch Eisenstein - Datum: 3.4.1994 - Autor: Jiří Vaněk ![]() - Zobrazeno: 6221x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Že ta lok. nemá pluh nebo aspoň smetadlo, připadá mě ten spodek takovej zranitelnej.
04.12.2011 (20:30)
Jojo, tyhle vláčky v Alžbětíně taky pamatuju, když jsme začátkem devadesátých let jezdili do Eisensteinu jako děcka a vrcholem výletu pro nás tenkrát byla Kinder-čokoláda. :o) Pokud mě paměť neklame, tak to takhle (tedy 2 vozy s "dvěstěvosumnáctkou" nebo s "fau-stovkou") jezdilo někdy zhruba do roku 1997(?), kdy přišli waldbánojc regioshuttly, optimalizace trati a jízdní doba osobáku z Plattlingu do Rudy nějakých necelých 70 minut - klobouk dolů! Jsem zvědav, jestli se v příští pětiletce dočkáme těch přímých osobáků z Plattlingu do Klatov, o kterých se ve svých plánech zmiňuje BEG... ;o)
Karel Kovářík: hledal jsem v Kursbuchu DB 1993/94 (jediný, který mám momentálně po ruce). V té době už Berlín - Bay. Eisenstein nejezdil, ale jezdily přímé vozy (sice jen v sobotu) s ještě delší trasou: Hamburg-Altona (06:33) - Hamburg Hbf. - Bremen Hbf. - Dortmund Hbf. - Köln Hbf. - Frankfurt(M) Hbf. - Würzburg - Nürnberg Hbf. (potud s IC 727 Loreley; 15:41) - Regensburg Hbf. - Plattling (IC 927 Rottaler Bäderdreieck; 17:56) - Zwiesel(Bay) (IC 929 Grosser Arber; 18:57) a do Železné Rudy (ještě 14 km) ani do Grafenau ani do Bodenmais už to ten den nemělo přípoj. Zpět v opačném gardu opět bez jakéhokoli přípoje odkudkoli: Zwiesel 09:07 - Plattling (IC 928 Grosser Arber; 10:17) - Nürnberg Hbf. (IC 926 Rottaler Bäderdreieck; 11:56) - Frankfurt(M) Hbf. - Köln Hbf. - Hamburg-Altona - Kiel Hbf. (22:48, IC 520 Spessart). Takže na fotce je nějaký osobák a ne ten dálkový vlak (i podle typu vozu "Silberling")...
Karel Kovářík: Nejsem místní znalec, když se ale podívám do mezinárodních tabulek starších jízdních řádů ČD/ČSD, tak v JŘ 1992/1993 je naposledy uveden D 1986/1987 BAYERISCHER WALD Dortmund - Köln - Frankfurt - Nürnberg - Regensburg - Bayerisch Eisenstein příj. 16:59, odj. 09:05.
rabín: Berlin - Bayrisch Eisenstein? nevíte prosím jakou to mělo trasu? jezdí to ještě dnes? děkuji
Václav Vrána: ano, jezdilo. Kromě toho také V 100 DB (ř. 211/212), obojí tam někdy kolem roku 1975 nahradilo poslední parní lokomotivy řady 50 (050/051/052). Řada 218 se tam vyskytovala ještě někdy ve 2. polovině 90. let s párem přímých rychlíků Berlin - Bayrisch Eisenstein. Na osobním vlaku už to asi byla výjimka.
Co tohle jezdilo do Železný Rudy(Bayerisch Eisenstein)?
To mě překvapilo.
PS:Myslel jsem že to byl rok 2000. :D
To mě překvapilo.
PS:Myslel jsem že to byl rok 2000. :D
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko












