..: Galerie - Daten des Bildes 111.121 :..
 

111.121


111.121Informace o fotografii:
 - Ort: Bobenheim - Frankenthal
 - Datum: 22.5.2012
 - Autor: Strnda 
 - Zobrazeno: 4025x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
11.08.2012 (9:16)  
Sim: DBz751 byly stavěny právě v Görlitz. Ostatně - kde jinde byly v Německu stavěny poschoďové vozy? Pokud je mi známo, tak je masivněji nasazovaly pouze DR a ostatní státy východního bloku. Docela by mne to zajímalo, takže pokud máte informace, prosím sem s nimi :)

Koleys: Dovolím si upřesnit - elektromotoricky je poháněn přepínač odboček (Schaltwerk), rozdíl proti klasickému řešení je použití tyristorů místo stykačů (elektromotoricky poháněný Schaltwerk je u DB běžná věc, výjimkou byla pouze 139 "Knallfrosch", která měla pneumaticky poháněný Schaltwerk od BBC). Zjednodušeně: "Necvakající plecháč" - při rozjezdu takové lokomotivy skutečně není slyšet žádné výraznější cvakání. Se zohledňováním "zaostalosti" DR bych si tak jistý nebyl - řada 143 (dříve 243 DR) je po elektrické stránce prakticky totéž, akorát její Schaltwerk má 31 stupňů. Proč by jinak po Znovusjednocení byly dále pro potřeby DB vyráběny "východní" lokomotivy řad 143 a 112 a ne "západní" 111? Na tom taky něco bude ;)
11.08.2012 (7:22)  
BR 111, zde nebývá k vidění. Přesně tak solidně provedená koridorovka.
11.08.2012 (0:06)  
Farkač Karel: tyristorová regulace výkonu se děje pomocí elektromotoricky poháněného trakčního měniče, a to ve 28 stupních. Před Znovusjednocením bylo u Deutsche Bundesbahn s BR 111 počítáno jako s poslední konvenční střídavoproudou řadou, pak se ale musel brát ohled na nově připojenou a relativně zaostalou Reichsbahn tehdejší NDR, takže se v této klasické střídavoproudé koncepci pokračovalo i u několika dalších řad.

Jinak fotka je taková solidně zpracovaná zaběhnutá koridorovka dle mě. A za povšimnutí stojí i HV-návěstidlo; německé návěstní soustavy (3) jsou kapitolou samou pro sebe ;)
10.08.2012 (23:27)  
Ja bych si tim DDR puvodem pater tak jistej nebyl, tohle vypada na DBz 751.
Registrierter Benutzer Thomas motak  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3 »fotek 0
10.08.2012 (22:40)  
Jak se hezky hodí k sobě Lokomotiva ze Západního Německa a patáky z bývalé NDR(DDR). Hezká fotka.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
10.08.2012 (22:07)  
Zvláštní sloupy, stejné jako u nás :-)
10.08.2012 (19:43)  
No jestli se nepletu, tak je těch 15kV hnaný přes transformátor a jízdní stupně se řadí odbočkama.
10.08.2012 (18:38)  
Krásný snímek pěkné lokomotivy.
Otázka pro znalce lokomotiv DB:
Jaký systém napájení trakčních motorů je na této řadě použit?
10.08.2012 (16:46)  
5. Nikdo není na stanovišti :D
Registrierter Benutzer Tačud  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare22 »fotek 0
10.08.2012 (13:39)  
pět detailů
1. poziční světla = červená
2. postaveno na volno = zelená na návěstidle; návěstidlo vpravo
3. vlak jede po pravé koleji
4. zvednutý zadní sběrač na hnacím vozidle
5. nějak se nemůžu dopátrat :-) :-) :-)
10.08.2012 (13:54)  


body 3. - 4. podle těch bych to určitě neposuzoval...:-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko