..: Fotogaléria - detaily fotografie 01.529 :..
 

01.529


01.529Informace o fotografii:
 - Místo focení: Saalfeld/Saale
 - Datum: 20.3.1980
 - Szerző: Drahos Svestka 
 - Pozn.: D 504 Saalfeld-Leipzig-Berlin
v plné jízdě...
 - Zobrazeno: 2885x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

09.09.2012 (23:30)  
NICKoN:Láďo,byl jsem 2 dny fotit baruny na Šumavě,takže odpověď až nyní.Rozhodně bych se nepřikláněl k tvrzení,že německé páry byly nějak výrazně tišší...ostatně parní lokomotiva není nijak výrazně hlučná (pokud zrovna nebrumlají pojišťováky)a stojící lok.je bezesporu nejtišší ze všech trakcí.Tvoje domněnka může být způsobena tím,že na rozdíl od našich strojů,z nichž valná část těch nových,vyrobených po válce,měla dvojitou dyšnu Kylchap,která se vyznačovala poněkud ostřejšími výfuky,Němci toto zařízení téměř neznali a jejich lokomotivy měly v tahu dunivější zvuk,který snad někomu mohl připadat tlumenější....ale věz,že průjezd např.tohoto 12 vozového rychlíku 100 km rychlostí se svými zvukovými efekty příliš nelišil od průjezdu "Balt-Orientu",taženého bratislavskou 498.1 přes Podivín...snad jen tím ostřejším štěkáním albatrosa.
09.09.2012 (10:45)  
Nádherná fotka, ostatně jako všechny od pana Švestky, a ještě hezčí krasavice na ní. Srdcová záležitost, nejhezčí čouda.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
08.09.2012 (15:46)  
pro Dusanh:

Soudruzi z NDR se o "koleje" starali, i když bylo nejhůř. Taky jejich chemické bojové vlaky proti pleveli bývaly pověstné.
Zato jejich okresní silnice - to bylo předpeklí tankodromu.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
08.09.2012 (15:43)  
Pro NIcKON
Ano. trať byla elektrifikována těsně před WWII. Po válce trakce snesena a v rámci reparací odvezena. (Na východě reparace, na západě Marshallův plán). Znovupořízení TV až po znovusjednocení země. (Zajímací je vidět/slyšet, jak v těch obloucích na Probstzellu ječí šestinápravové podvozky BR 103.

Páry DR a ČSD - hluk? Těžko po letech posoudit. Spíš měly spektrum hluku prvků položené různě (Výfuky, píšťaly / sirény, mazutyho hořáky)
08.09.2012 (13:14)  
Dále chválit snad už zbytečno, chválí se samo. Jen dotaz - Drahoši, je správná moje domněnka, že německé páry byly podstatně tišší než československé? A ten patník v popředí je skutečně patka po sloupu trakčního vedení?
08.09.2012 (12:49)  
Jak to jenom soudruzi v NDR dělali, že neměli ani v r. 1980 zarostlé tratě?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko