Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
01.518 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Eberswalde - Datum: 27.4.1979 - Szerző: Drahos Svestka - Pozn.: Stroj výtopny Berlin Ost si pohrává s lehoučkým D 315 "Gedania"(Gdynia -Sczeczin-Berlin) - Zobrazeno: 5902x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
09.02.2013 (0:54)
Rabín: Je to možné,ba dokonce i logické. Ale já si za boha nemůžu vybavit,že bychom tam v té době spatřili polský diesl. Taková věc by mi rozhodně neunikla...a nejspíš bych to i vyfotil...sem tam jsem cvaknul i Ragulina (132).Nejezdilo to někdy v pozdějším období? Nebo třeba v noci?
topič, drahoš: ty dva páry s 01 do Štětína mohly být přesně ta vyrovnávka za jeden pár s SP 45 do Berlína. Ono je to po německém území trochu delší - tak ty dva páry do Štětína to mohly krásně vyvážit.
07.02.2013 (21:45)
Piękne.
Topič:
Tyto maxivýkony (Königsberg) skončily s koncem války. Pak chvíli zajížděly do Polska (?Piľa?) tzv. Kolonenloks - v režii Rudé Armády. V principu se tehdy přepřahalo na hranicích.
Drahoš:
Ano. Stralsund měl primárně 03.10 (p3), dlouho olejové. Na letních těžkých vlacích k Ostsee i dvě na vlaku.
Tyto maxivýkony (Königsberg) skončily s koncem války. Pak chvíli zajížděly do Polska (?Piľa?) tzv. Kolonenloks - v režii Rudé Armády. V principu se tehdy přepřahalo na hranicích.
Drahoš:
Ano. Stralsund měl primárně 03.10 (p3), dlouho olejové. Na letních těžkých vlacích k Ostsee i dvě na vlaku.
07.02.2013 (16:20)
Nula-jedničky to tahaly do Štětína,což bylo prakticky kousek za hranicemi. Tenkrát jezdily 2 páry těchto rychlíků...večer tam,ráno zpět a ráno tam a večer zpět.Četa měla odpočinek v místním depu.
Ten 9-10vozový rychlík byl na tehdejší poměry opravdu nechutně krátký a nefotogenický. Naštěstí většina rychlíků,vedených rovněž 01,avšak z výtopny Pasewalk...nebo řadou 03.0 výtopny Stralsund...na rameni Berlin-Stralsund...to byla jiná káva. Standard byl 11-12 vozů,v letní sezoně,kdy tisíce Němců mířily k Baltu,mívaly běžně 14-16 vozů.
Jenže na tomhle vlaku se dala občas chytit některá z původních ,starých "nula-jedniček"(v té době mělo depo Berlin-Ost ve stavu už jen poslední 2 stroje)...byla to v té době už opravdová rarita...ale sem tam se zadařilo..a jedna taková fotka je i zde v galerii.
Ten 9-10vozový rychlík byl na tehdejší poměry opravdu nechutně krátký a nefotogenický. Naštěstí většina rychlíků,vedených rovněž 01,avšak z výtopny Pasewalk...nebo řadou 03.0 výtopny Stralsund...na rameni Berlin-Stralsund...to byla jiná káva. Standard byl 11-12 vozů,v letní sezoně,kdy tisíce Němců mířily k Baltu,mívaly běžně 14-16 vozů.
Jenže na tomhle vlaku se dala občas chytit některá z původních ,starých "nula-jedniček"(v té době mělo depo Berlin-Ost ve stavu už jen poslední 2 stroje)...byla to v té době už opravdová rarita...ale sem tam se zadařilo..a jedna taková fotka je i zde v galerii.
Rabín: No, já jen jestli nepřetrvalo něco z tradice, kdy jezdily pruské P8 s rychlíky z Berlína do Königsbergu přes koridor.
topič: určitě se přepřahalo. Možná ne hned na hranici, ale pokud vím, tak s parními lokomotivami se tak hluboko do sousedního státu nejezdilo. V téže době však jezdil prestižní rychlík (tuším, že se jmenoval "Berolina") Berlin - Warszawa - Brest - Minsk - Moskva, a ten zajížděl až na Berlin Ostbahnhof s polskými diesly řady SP 45. Jak se tento výkon mezi DR a PKP vyrovnával, mi ale není známo - možná v nákladní dopravě jízdami segejů DR na polské území.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko












