Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Vossloh Eurolight | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 24.3.2011 - Szerző: Jiří Navrátil ![]() - Zobrazeno: 6101x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 4 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
15.11.2012 (22:32)
Na ŽZO Cerhenice může kdokoli nebo se musí vyžádat nějaký povolení ke vstupu?
Farkači Karle, to je ale argument. Asi jako když řeknu, že nějaký nový tahač pro dálkovou dopravu má nedostatečně pohodlný prostor pro přespání řidiče. Krátká postel? Co má říkat řidič ávie, když jede Hamburk a zpět. Sice nebyla Avie vůbec původně zamýšlena pro nějaké dlouhé jízdy, ale jelikož není nic, čím by se jezdilo, tak se jezdí nevhodným vozidlem. A taky to jde, že? Tak si nestěžujte na nedomyšlenou krátkou postel u moderního nově navrženého vozidla!
Proč se dnes předělávají kočky na baťůžky do dvojčlenu a novostavby pro traťovou službu se už v této koncepci nedělají? Vždyť to, že je u drah tolik koček s nevyhovující koncepcí stanoviště a používají se v traťové službě je následek znouzectnosti v sedmdesátých letech. V dnešní době není žádná akutní potřeba urychleně předělat posunovací průmyslovou lokomotivu pro traťovou službu, dneska už se naopak může dělat něco pořádně. Může. Že se to nedělá, nebo dělá polovičatě, to je něco jiného.
Proč se dnes předělávají kočky na baťůžky do dvojčlenu a novostavby pro traťovou službu se už v této koncepci nedělají? Vždyť to, že je u drah tolik koček s nevyhovující koncepcí stanoviště a používají se v traťové službě je následek znouzectnosti v sedmdesátých letech. V dnešní době není žádná akutní potřeba urychleně předělat posunovací průmyslovou lokomotivu pro traťovou službu, dneska už se naopak může dělat něco pořádně. Může. Že se to nedělá, nebo dělá polovičatě, to je něco jiného.
15.11.2012 (12:14)
Malé čelní okno?!. A co má říkat strojvedoucí, vezoucí například R 1192 Plzeň-Most-Plzeň lokomotivou řady 742, jako náhradu za neprovozní 843. Jedním směrem jede dlouhým fucem vpřed. Má k výhledu malé okno a ještě před sebou dlouhou kapotu.
Ad úzká okna: třeba u eurostaru je podobně malé okno z důvodu toho, že při velmi vysokých rychlostech, kterými se vlak pohybuje v tunelu pod kanálem (160km/h) by docházelo k závratím strojvedoucího. Vzhledem k tomu, že se tam myslím svítí, tak jak by se ty zářivky míhaly.
Otázkou je, jestli je to u takového dieselu taky účelné nebo jen "efektní" :)
Otázkou je, jestli je to u takového dieselu taky účelné nebo jen "efektní" :)
14.11.2012 (18:31)
Jen podotýkám, že tohle je výrobek hispánské odnože Vosslohu, specializující se na skříňové, diesel-elektrické stroje. Oproti tomu Vossloh DE, sídlící v mecce diesel-hydraulických mašin, Kielu, obléká své stroje do čistě funkčního kabátu, což je zase druhý extrém... :o)
Pro Astartoth:
Jó, ale na parách byl stroj jednoznačně přidělen do péče a pečovatel se o stroj taky zcela a ouplně staral (u některách správ šel fíra se strojem i do dílen, topič "předtípěl", nebo zaskakoval). A tak hold ten "stroj" taky mušíl za jízdy vidět, cítit sním, dejchat s ním - a nejen s kontrolkama, nově digitálním displejem. :-)
Jó, ale na parách byl stroj jednoznačně přidělen do péče a pečovatel se o stroj taky zcela a ouplně staral (u některách správ šel fíra se strojem i do dílen, topič "předtípěl", nebo zaskakoval). A tak hold ten "stroj" taky mušíl za jízdy vidět, cítit sním, dejchat s ním - a nejen s kontrolkama, nově digitálním displejem. :-)
No hlavne ze na parach bylo siroke panoramaticke sklo bez jedineho sloupku, ze :D
P.Stritezsky: kyc je lacina libivost, tzn. kdyby toto byl kyc, davy by rycely nadsenim. Kdyz se to davum nelibi, je to asi prave umeni ;) pozn: ironie neni vzdy to, co se pije kdyz dojde Bozkov.
P.Stritezsky: kyc je lacina libivost, tzn. kdyby toto byl kyc, davy by rycely nadsenim. Kdyz se to davum nelibi, je to asi prave umeni ;) pozn: ironie neni vzdy to, co se pije kdyz dojde Bozkov.
14.11.2012 (14:50)
To jsou kecy. To bude tak krásný, až lokomotivy nebudou mět okna. Jinak hezký, ale není nad Brejlovce...
V budoucnu už lokomotivy okna mít nebudou vůbec. Jak tu čtu, údajně mají na fíru špatný vliv. Je prý roztěkaný a kouká kam nemá.. Třeba na trať..
A to je porušení D1!
A to je porušení D1!
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko












