Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
DR 675.014-5 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Chotyně - GPS: 50°50'14.636"N, 14°52'21.127"E » ![]() ![]() - Datum: 3.5.1992 - Autor: BBvK ![]() - Pozn.: sken z negativu - Zobrazeno: 6647x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Ale jinak samozřejmě, že kdyby ten vlak přijel k nám, tak tam budu s foťákem jako první a svezl bych se:-)Jinak na konci toho dokumentu z youtubu mého předchozího příspěvku je ještě reportáž o červeném motoráku DR LVT/Ferkeltaxe, taky už historickém. Ale všichni TTčkáři ho jistě znají, jako masově vyráběný model v NDR.
pro Luxian:
od odkazem http://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_VT_18.16 je poměrně podrobný a věcný popis řady. A s ohledem na rok vniku rototyu (1963) byl "dřevěně-umakartový" vnitřek spíše nadprůměrný. Motorové podvoky jasou odvozeny od řešení ing. Kruckenberga a model 1:1 nalézal se v Johanneu /Dresden - pobočka DB Musea. Hlavním rozdílem byla nadstandardní péče vybraným personálem DR. Svézt se touto jednotkou byl svým způsobem problém, na přání DR jezdila Vindobona v režimu "vnitrostátní přerava cestujících vyloučena". "Zájezdové" jízdy po roce 1992 organizované z bývalé NDR četné, i do ČR. SVT (Schnelltriebwagen) 18.16 (původní označení) byl v době vzniku a o dobu služby na Vindoboně nadstandard. Domnívám se, že naše M 296.1 (http://de.wikipedia.org/wiki/%C4%8CSD-Baureihe_M_296.1) se jim, ač mladší, nevyrovnaly.
od odkazem http://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_VT_18.16 je poměrně podrobný a věcný popis řady. A s ohledem na rok vniku rototyu (1963) byl "dřevěně-umakartový" vnitřek spíše nadprůměrný. Motorové podvoky jasou odvozeny od řešení ing. Kruckenberga a model 1:1 nalézal se v Johanneu /Dresden - pobočka DB Musea. Hlavním rozdílem byla nadstandardní péče vybraným personálem DR. Svézt se touto jednotkou byl svým způsobem problém, na přání DR jezdila Vindobona v režimu "vnitrostátní přerava cestujících vyloučena". "Zájezdové" jízdy po roce 1992 organizované z bývalé NDR četné, i do ČR. SVT (Schnelltriebwagen) 18.16 (původní označení) byl v době vzniku a o dobu služby na Vindoboně nadstandard. Domnívám se, že naše M 296.1 (http://de.wikipedia.org/wiki/%C4%8CSD-Baureihe_M_296.1) se jim, ač mladší, nevyrovnaly.
Dnes jsem ráno náhodou zhlédnul na youtubu německý modelářský magazin a tam hned na začátku je reportáž o tomto vlaku. Opravdu vycestoval k nám, do Prahy, jako zvláštní jízda pro nadšence, pěkně drahá a záběry z interiéru nic moc. Jak zde bylo napsáno, vlaky s takovýma kupéčkama máme dodnes. Odkaz na video zde: https://www.youtube.com/watch?v=WqSq_Oo9VvI
O nic jsi nepřišel, normální DDR vozy, včetně chybějících dveří na každém představku.
02.12.2013 (22:32)
CzechDave: Připomeň se po novém roce, pokusím se něco na toto téma vyzvědět přímo ve Zhořelci, opět mne tam zapůjčili...
Trochu mne štve, že nikde nejsou detailnější fotky interiérů vozů téhle jednotky :/...
Omluva:
Kluci (a miloši obzvlášť) dal jsem tam nesprávný odkaz a usnul jsem.. :-(
Tohle by měl být ten onen správný: http://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_VT_18.16
Kluci (a miloši obzvlášť) dal jsem tam nesprávný odkaz a usnul jsem.. :-(
Tohle by měl být ten onen správný: http://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_VT_18.16
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info

informacni okenko