..: Fotogalerie - detaily fotografie DB 218.307-7 :..
 

DB 218.307-7


DB 218.307-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Česká Kubice
 - GPS: 49°22'21.902"N, 12°51'54.467"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 13.10.1991
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu
 - Zobrazeno: 6461x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Soudce  mail  
Počet komentářů uživatele34 »fotek 0
06.11.2012 (15:00)  
Skoda, ze neni fotka z preprahu, kdy na 218 najel Brejlak. Hned za mostem. Ale i tak pozoruhodne foto. Dekujeme
06.11.2012 (9:58)  
Parádní obrázek. Budu muset najít jízdní řád z tohoto roku. Obzvláště historicky vzácné jsou kromě mašiny ty švýcarské vozy - to je skutečné retro. Naopak německé vozy tu jezdí pořád, jen v barvách Alexu s novými podvozky, umytou podlahou a třemi věšáky na kola.
Navíc byla do vlaku řazena hospoda. Za socialismu tam byl jen bufet, za Klausismu už NIC (pojízdnou bedýnku se studenou bagetou a teplým pivem nepovažuji za hodnou komentáře)
05.11.2012 (11:59)  
Děkuji moc. Jak již tady bylo řečeno je to krásná nostalgie. Věřím, že takovách to fotek bude jeětě mnohem více. Ještě jednou DĚKUJI NÁDHERA
05.11.2012 (9:38)  
také se přidávám k poděkování za další snímek z doby kdy byla dráha ještě dráhou a i na západě jezdili mašiny hodné obdivu. Vždy když vidím Vaše snímky, tak si říkám o co se dnes vlastně s tím foťákem snažíme:(

A čistě technický dotaz: ř218 je schválena v česku, nebo to měla na nějaký přeshraniční ujednání do jen do Kubice?
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
05.11.2012 (9:19)  
Krásně nostalgické foto z doby, kdy jsme začínali svobodně cestovat i za železnou oponu. Je až neuvěřitelné, že ještě v této době mně právě v tomto vlaku přičinlivý soudruh celník zabavil cca 200 DM, jakožto přestupek proti devizovému zákonu, když jsem jel do Chamu koupit dětský kočárek pro našeho prvorozeného syna, protože "Hauky" a "Herlagy" se u nás prodávaly za dvojnásobnou cenu...... To jako připomínka těm, co vzpomínají na "zlaté" časy. Kromě toho si vzpomínám, jak to na německé straně přestalo "drncat" na kolejích :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
04.11.2012 (15:47)  
Jo, Voni Rabín, maj pravdu! (To je asi tím tvrdnutím kůry mozgové v příčinné souvislosti s tím, že DRG/DB/DR nikdy nedorostla toho, aby přijala Kryšpínovo značení, zatímco my jsme ho lehkovážně opustili) :-)
04.11.2012 (13:02)  
stoupo, přečti si ten odkazovaný článek o řadě 210 pořádně! Těch lokomotiv s turbinou-boosterem bylo 8 (210.001-008, pak rekonstruovaných na 218.901-908; Gasturbine entfernt), ta sama samička Gasturbinenlokomotive byla 219.001 (ex V 169.001) - viz http://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_V_169
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
04.11.2012 (11:41)  
Ad Rabín:

218.9 - s tou turbinou jezdila asi deset let, a bylo jich tuším deset. Zajímací bylyta kombinace - motor + turbina jako "forsáž". Jinak jako všechny turbiňáky - moc to žralo. A hlavně - náběh. Než se dostala do výkonu, mušílo se opatrně. Pak táhla jako bejk.. Nechat ji "předehřívat" na volnoběhu bylo velmi neekonomické. Takž - do dlouhých stoupání, na mezních rachlých výkonech ano, ale i do rozjezdu problém. Dlužno podtrhnout, že primární hnací jednotkou byl vždy Dieslyho motor- a taky jím zůstal pro reko v 1981. Rozeznat pak šly jen dle jiných mřížek na kastli. 210 turbinová byla jej jedna, sama samičká.

Pokud jde o řadu 758, (tedy T 499.1) tak se obávám, jak by se dílenské zázemí vypořádávalo s "hydraulikou". Also gut, Entsorgung durch Veiterverkauf. Jen aby místo 218 nepřišly Ludmilly Ragulinové!
04.11.2012 (11:02)  
S díky hledím na další dokument své doby - kromě vlaku není již mezi námi ani tato podoba stanice.
04.11.2012 (9:13)  
stoupo, nepletu-li se, tak 218.9 byla už po rekonstrukci (1981) bez plynové turbiny. S ní to byla ještě řada 210 (http://de.wikipedia.org/wiki/Baureihe_210).
Jo, kolem 218 se můžeme dočkat zajímavých věcí. Aby se nám tu ještě neobjevily na kolejích SŽDC vedle VT 628 (nově řada 845). Pro 218 bych pak navrhoval řadu 758 :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko