Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
VT 650.710 | |
![]() | Informace o fotografii: - Place: Waldershof - Datum: 5.1.2015 - By: Robert Velechovský - Comm.: Trat 512 - Zobrazeno: 5822x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
No, není RegioSprinter, jako RegioSprinter. Například RS-1 u STB či EB jsou pro cestujícího velmi příjemné (pohodlná sedadla, dostatek místa pro nohy, rozumný poměr kapacity pro sedící cestující na plnohodnotných sedadlech ku sklápěčkám, či místu pro kola)
přes horší u ČD, kde "ve vaně" je minimum plnohodnotných sedadel a mraky (mnou neoblíbených) sklápěček
až po noční můru, což je tohle od Agilisu (sedadla v rozložení 2 plus 3, minimum prostoru mezi jednotlivými řadami sedadel - kamarád to řekl trefně "ten motorák je snad jen pro beznohý").
Tak není RS-1 jako RS - 1. Stejné je to s technickým vybavením, kde co jsem slyšel (teda jen za strany ČD), tak ty motoráky pro ČD jsou snad nejhorší co může být.
Ale co chci tímto říct. Raději Karosou řady 700 než RS-1 od Agilisu (tak i ta Regioznova je milionkrát lepší)!
přes horší u ČD, kde "ve vaně" je minimum plnohodnotných sedadel a mraky (mnou neoblíbených) sklápěček
až po noční můru, což je tohle od Agilisu (sedadla v rozložení 2 plus 3, minimum prostoru mezi jednotlivými řadami sedadel - kamarád to řekl trefně "ten motorák je snad jen pro beznohý").
Tak není RS-1 jako RS - 1. Stejné je to s technickým vybavením, kde co jsem slyšel (teda jen za strany ČD), tak ty motoráky pro ČD jsou snad nejhorší co může být.
Ale co chci tímto říct. Raději Karosou řady 700 než RS-1 od Agilisu (tak i ta Regioznova je milionkrát lepší)!
NIcKON: no vidíte a před pár lety tu nějaký AŽDeťák vytrvale prudil, jak je regiosprinter úplně super, oproti strašné regionově :-D
08.01.2015 (0:21)
M 474: No, a přitom tahle souprava je vlastně větší než "pořádný vlak" složený ze tří Bixů, nebo toho M 474 s Balmem :-)
NIcKON: Regiosprinteři mají oproti té Regíně také o dost horší sedačky...
NIcKON: Regiosprinteři mají oproti té Regíně také o dost horší sedačky...
No, ono i v Německu je autobusovatění a autobusovatění. Třeba s takovými regiosprintery, které se se svými hlučnými motory a jednonápravovými podvozky jízdním komfortem nebezpečně blíží regionovám (ale narozdíl od nich téměř netopí) to není taky vůbec nic příjemného.
Tak z tohohle pohledu to tak nevypadá, ale ten vlak má 50 metrů délky, to by byl hodně dlouhý autobus :)
07.01.2015 (18:21)
Ad M 474 003:
Nějak nám ta železnice autobusovatí.
Tohle "autobusovatění" je zlaté. (Když teda pomineme fakt, že pro většinu našich regionálních tratí není zrovna ten vyobrazený motorák příliš "bahntauglich", byť zde problém bude spíš na straně infrastruktury.) Pokud však železnice "autobusovatí" po česku, tj. prostřednictvím řad 810, příp. 814, je to podstatně horší...
Nějak nám ta železnice autobusovatí.
Tohle "autobusovatění" je zlaté. (Když teda pomineme fakt, že pro většinu našich regionálních tratí není zrovna ten vyobrazený motorák příliš "bahntauglich", byť zde problém bude spíš na straně infrastruktury.) Pokud však železnice "autobusovatí" po česku, tj. prostřednictvím řad 810, příp. 814, je to podstatně horší...
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage,
- Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko












