Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
223-066 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Neudes - Datum: 20.3.2015 - Autor: Robert Velechovský - Zobrazeno: 4086x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
...asi na tom něco bude...není v tom vzorci čelní plocha-pořád stejná,kvadrát rychlosti-pro všechny stejný a pak součinitel odporu?naměřená,nebo vypočítaná konstanta podle tvaru čela...možná někdo tady ty součinitele některých řad má...;-)
Pokud si pamatuji na přednášky prof. Šíby na strojní fakultě, tak do rychlosti cca 100 km/h by vliv odporu vzduchu měl být celkem zanedbatelný. Odhadoval bych, že tady se jezdí tak 120-140 km/h, takže vliv nebude už tak úplně zanedbatelný, ale určitě to nebude tragické. Navíc vyčnívající čelo patráku není až tak velká plocha. Z hlediska aerodynamiky nad 100 km/h bude určitě horší ploché čelo našich řad 131/162/163/361-363/371/372...
Jak moc dostává na zadek aerodynamika? Je to při místních rychlostních poměrech zanedbatelné? Nerozumím tomu, jen mě to jako laika zajímá...
08.04.2015 (10:45)
Pěkný jak fotka tak přirovnání k velbloudovi. Jak už bylo řečeno kdysi u podovný fotky to patro tam je kvůli nízkopodlažnosti soupravy. Škoda že unás na R taky neni patro z důvodu nízkopodlažnosti soupravy jako zde.
08.04.2015 (10:22)
Zajímavý vlak na pěkném snímku. To vložené patro mi připomíná velblouda a fotografii to ozvláštňuje. Za 5*.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












