..: Galerie - Daten des Bildes 189.021-9 :..
 

189.021-9


189.021-9Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Štětí - Liběchov
 - Datum: 19.4.2015
 - Autor: Jiří Navrátil  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 4081x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
03.07.2015 (23:55)  
Dálnice se měla Praze také vyhnout - a je to logické, stejně jako jinde (např. Brno, Salzburk), je lepší jít s tranzitem mimo město než skrz (a mít halvní tah okolo Muzea). http://www.dalnice.com/historie/planovani/1938/mapa_csr1.htm
03.07.2015 (22:13)  
M 474 003: Copak dálnice se stavěly už za Rakouska-Uherska?
03.07.2015 (13:04)  
Bylo to hlavní město české země, v té době tady bylo zemské zřízení. A dali nám najevo, jak si nás váží. Nákladní vlaky se Praze vyhýbají, zato kamiony se Praze nevyhýbají.
Registrierter Benutzer Jugy  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare234 »fotek 0
03.07.2015 (10:02)  
Přesně tak. "Trať takového významu" spojila Berlín přímo s naším hlavním městem.
Registrierter Benutzer Woky 
Anzahl der geschriebenen Kommentare263 »fotek 0
03.07.2015 (8:31)  
M 474 003: "trať takového významu, která o 20 km mine hlavní město." V době budování trati to hlavní město nebylo, to jsme měli hl.m. ve Vídni.
Registrierter Benutzer ceskolipak  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare171 »fotek 0
03.07.2015 (8:09)  
ad M 474 003

Děčín východ - Nymburk.
Ještě zajímavost, že spojení přes Č. Lípu a M. Boleslav je ještě o 22 km kratší než přes Lysou, avšak pochopitelně kapacitně a směrově nevyhovuje.
Registrierter Benutzer Zalho  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare363 »fotek 0
03.07.2015 (0:56)  
S tou elmech už to není tak horký,zbejvá Mělník,Liběchov,Hoštka(padne příští rok) a Žernoseky(padne na podzim)..... kdo by se cpal do Práglu když úkol zněl jasně.... co nejkratší spojení do Saska......a to ještě původně uvažovali i s pravobřežkou z DC do Drážďan :-)
02.07.2015 (23:56)  
4*, bylo by i 5, nebýt těch drátů vpředu. Ale pěkná moderní průmyslová scenérie.
02.07.2015 (21:18)  
M 474 003: A jaký je důvod k tomu, aby nákladní vlak z Německa do Rakouska projížděl Prahou, kde je už tak dost plno?
02.07.2015 (17:02)  
Tahle trať je celá zajímavá, měla za úkol propojit Vídeň a Berlín a vyhnout se Praze. Světový unikát, trať takového významu, která o 20 km mine hlavní město. Další zajímavost v tomhle úseku, na trati je autoblok a ve stanicích elektromechanika.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko