Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
ES 64 F4 - 008 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Albes, Brixen - Klausen (Itálie) - GPS: 46°40'7.715"N, 11°37'11.363"E » - Datum: 7.5.2015 - Autor: Tomáš Kubovec ![]() - Zobrazeno: 2332x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Není toto ona zmiňovaná lokomotiva?
https://www.google.cz/maps/place/46%C2%B040'07.7%22N+11%C2%B037'11.4%22E/@46.575583,11.644708,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s74893046!2e1!3e10!6s%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2Fproxy%2F3kRqmxdb9RUsqB9edtzDQPWYbhnV6_na3c20bUkw1pWUPgwgHxG3fobHUqamAjiNbxwJREmYLJoS83seYmHZt3NLPP19Lw%3Dw203-h151!7i2288!8i1712!4m2!3m1!1s0x0:0x0?hl=cs
https://www.google.cz/maps/place/46%C2%B040'07.7%22N+11%C2%B037'11.4%22E/@46.575583,11.644708,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s74893046!2e1!3e10!6s%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2Fproxy%2F3kRqmxdb9RUsqB9edtzDQPWYbhnV6_na3c20bUkw1pWUPgwgHxG3fobHUqamAjiNbxwJREmYLJoS83seYmHZt3NLPP19Lw%3Dw203-h151!7i2288!8i1712!4m2!3m1!1s0x0:0x0?hl=cs
07.03.2016 (8:30)
Jestli něco přímo v Klausen, to nevím. V 60. letech byla trať v úseku Klausen - St. Ulrich přestavěna na silnici - je to hlavní příjezdová trasa do Val Gardeny. V úseku St. Christina - Wolkenstein je po tělese trati vedena turistické stezka, u které jsou informační tabule o provozu dráhy. Dnes je to zrovna týden, co jsem si ji prošel (bylo příliš vlhko na lyžování). Cestou je několik informačních tabulí s fotkami z provozu, v místě bývalé zastávka je bronzová socha cestujícího s kufrem.
Občas jsou podle cesty původní hektometrovníky a v St. Ulrich je údajně na pomníku lokomotiva, ale nenašel jsem ji.
Trať budovali ruští zajatci, měla sloužit k zásobování rakouské fronty v Dolomitech. Cca 30 km dlouhou trať postavili v období od listopadu 1915 do února 1916. Přitom na trati bylo několik tunelů a řada mostů (v té době dřevěných). Po válce byly provizorní konstrukce nahrazeny kamennými a ocelovými a trať sloužila až do r. 1960. Cestou domů jsem si z auta ještě všiml nad Clausen opuštěného viaduktu, který mohl být součástí dráhy.
Občas jsou podle cesty původní hektometrovníky a v St. Ulrich je údajně na pomníku lokomotiva, ale nenašel jsem ji.
Trať budovali ruští zajatci, měla sloužit k zásobování rakouské fronty v Dolomitech. Cca 30 km dlouhou trať postavili v období od listopadu 1915 do února 1916. Přitom na trati bylo několik tunelů a řada mostů (v té době dřevěných). Po válce byly provizorní konstrukce nahrazeny kamennými a ocelovými a trať sloužila až do r. 1960. Cestou domů jsem si z auta ještě všiml nad Clausen opuštěného viaduktu, který mohl být součástí dráhy.
Nebyl jste i na nádraží v Klausen? Nejsou tam nějaké zbytky tohoto: https://www.youtube.com/watch?v=Tdxl3xR3WZA :)
Nikdy se mi tam nepovedlo trefit z dálnice.
Nikdy se mi tam nepovedlo trefit z dálnice.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko












