Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
180.011-9 | |
![]() | Informace o fotografii: - Abschnitt: Hoštejn - Lupěné - GPS: 49°51'48.785"N, 16°49'4.787"E » - Datum: 20.8.2015 - Autor: 55p - Zobrazeno: 5237x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Chlapi (příp. dámy) neblázněte - samozřejmě, že by to šlo. Ale stálo by to takovou dardu a trvalo tak dlouho (následné schvalování), že do toho nikdo nepůjde, když si za o něco větší peníze může koupit fungl nové, schválené a daleko výkonější mašiny, které mu vydrží několikanásobně déle.
Ale na stejnosměru můžou ještě odvést nějakou práci (pokud nebudou víc stát na nějaké poruchy).
Ale na stejnosměru můžou ještě odvést nějakou práci (pokud nebudou víc stát na nějaké poruchy).
Já jsem nemyslel nějakou rozsáhlou reko, pouze jsem chtěl jako přechodné řešení předělat 371 na 25 kV. Trafo by bylo potřeba nové, ale s místem by problém být nebyl, pokud vím, tak na 25 kV je trafo menší. Kolik ale takové trafo stojí?
rekonstrukce 163 na 361? Ta měla smysl? To je taky fakticky nová lokomotiva se "starou" skříní.
No, nová lokomotiva. Oproti soudobým loko to má takřka poloviční výkon (což nemusí někde vadit, ale zrovna přes Štrbu nebo přes Lideč..), stejnosměrné trakčáky, "železo" (tedy třeba rámy podvozků) staré 25-30 let.. Na otázku, jestli to má či nemá smysl by bylo potřeba vědět, kolik ta akce stála. Což nevím.
No, nová lokomotiva. Oproti soudobým loko to má takřka poloviční výkon (což nemusí někde vadit, ale zrovna přes Štrbu nebo přes Lideč..), stejnosměrné trakčáky, "železo" (tedy třeba rámy podvozků) staré 25-30 let.. Na otázku, jestli to má či nemá smysl by bylo potřeba vědět, kolik ta akce stála. Což nevím.
Tomáš Kraus: A co rekonstrukce 163 na 361? Ta měla smysl? To je taky fakticky nová lokomotiva se "starou" skříní.
23.03.2016 (7:32)
M474003:
několik závitů na trafo, pokud se tam vejdou - no to nevím jestli se vejdou, už tak je trafo dost velké, a potřebujeme skoro dvojnásobné napětí, navíc s 50 Hz by to trafo dělané na 16,7 Hz asi nebylo zrovna optimálně využité
místo těch odporníků tam dát to, co tam mělo původně být - Takže předělat výzbroj na polovodičovou, a stejnosměrné motory s komutátory tam necháme? Má smysl dneska dělat v podstatě novou lokomotivu na úrovni řady 350 ze 70. let?
několik závitů na trafo, pokud se tam vejdou - no to nevím jestli se vejdou, už tak je trafo dost velké, a potřebujeme skoro dvojnásobné napětí, navíc s 50 Hz by to trafo dělané na 16,7 Hz asi nebylo zrovna optimálně využité
místo těch odporníků tam dát to, co tam mělo původně být - Takže předělat výzbroj na polovodičovou, a stejnosměrné motory s komutátory tam necháme? Má smysl dneska dělat v podstatě novou lokomotivu na úrovni řady 350 ze 70. let?
Pavel Randák-
????????????
Ešus-
Bylo by to jednoduché, přidat několik závitů na trafo, pokud se tam vejdou, a nechat původní odbočku a poslat je někam do Dolního Dvořiště, místo toho pomníku 340. No a místo těch odporníků tam dát to, co tam mělo původně být.
????????????
Ešus-
Bylo by to jednoduché, přidat několik závitů na trafo, pokud se tam vejdou, a nechat původní odbočku a poslat je někam do Dolního Dvořiště, místo toho pomníku 340. No a místo těch odporníků tam dát to, co tam mělo původně být.
22.03.2016 (9:42)
>Ešus
Nebylo by to složité, v podstatě by se jen vyhodilo všechno, co je ve strojovně, včetně transformátoru :-)
Nebylo by to složité, v podstatě by se jen vyhodilo všechno, co je ve strojovně, včetně transformátoru :-)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko












