Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
232.589-2 + 233.314-4 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Deutschenbora - Datum: 16.7.2016 - Autor: Šimon P. - Zobrazeno: 4454x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
To je fakt jedinečná teorie AN o tom, že jedině ČR má hlavní město uprostřed, to opravdu žádná jiná země nemá:-). Ano logicky je vše směřováno do Prahy, protože tam se odehrává všechno podstatné, nikoliv v Podmoklech! A že nejde objíždět Prahu? Copak např. uhelná relace Třebušice - Řečany jezdí snad přes Prahu? Diskutér AN asi moc nezná síť SŽDC:-). MHD vlakem nikdy nenahradíš? Ano, v Podmoklech tedy ne, když tam spíš vlaky ruší (viz. kozina), ale rádi uslyšíme od AN, které pak spojení MHD je rychlejší např. na trase P-Klánovice - P Masarykovo n., stačí se podívat do Idosu:-). Ano, furt lepší pár usmolených linek metra s úspěšnou sítí S-bahnu než nefungující MHD jen s autobusy jako někde na Balkáně. O kapacitě tratí pro S-linky rozhoduje SŽDC jakožto přídělce kapacity a evidentně kapacita pro pražské S-linky stále je:-)
pro (gp):
Nenabyl jsem dojmu, ze by dráha grafikon dodrzovala. Navíc mám neblahou zkusenost, ze CD - C chtela modifikovat mé zarízení a ne umravnit sebe.
Nenabyl jsem dojmu, ze by dráha grafikon dodrzovala. Navíc mám neblahou zkusenost, ze CD - C chtela modifikovat mé zarízení a ne umravnit sebe.
Stoupa: Přeci just in time dokonale ladí s dráhou - která má grafikon a plní ho. Ta likvidace zásob u příjemce je v řadě oborů nutná. V pohodě udržíte zásoby surové bavlny, kterou předením a tkaním zhodnotíte stokrát.
Ale nemůžete držet zásoby řekněme kontaktů, které prošly lisováním, vrtáním, frézováním závitu a ještě zlacením, když kontakt za pět centů zhodnotíte pájením a zalitím o 28 haléřů. Zvlášť když pájet musíte do čtvrt roka po zlacení, protože i slitiny zlata oxidují.
ŠimonP: řekněme, že z Hamburku do Nossen je to úspěch. Ale víte, kolik ten benzín najezdí po silnici, když v Nossen natankuju plnou a v Hamburku mám ještě půl nádrže?
Ale nemůžete držet zásoby řekněme kontaktů, které prošly lisováním, vrtáním, frézováním závitu a ještě zlacením, když kontakt za pět centů zhodnotíte pájením a zalitím o 28 haléřů. Zvlášť když pájet musíte do čtvrt roka po zlacení, protože i slitiny zlata oxidují.
ŠimonP: řekněme, že z Hamburku do Nossen je to úspěch. Ale víte, kolik ten benzín najezdí po silnici, když v Nossen natankuju plnou a v Hamburku mám ještě půl nádrže?
Vozí se benzín / diesel ze severu (pravděpodobně přístavy Bremen a Hamburg) na vlečku u Nossen. Od tamtud už to rozváží kamiony do okolí (benzínky v Sasku). Myslím že obrovský kus se veze po železnici.
pro Pikehead:
v kamionech se vozí doslova cokoliv, kamkoliv. Pro dráhu (v Evrope) byla likvidacní theorie "just in time" a s ní sovisející likvidace zásob u prijemce, na které se vázaly financní protredky. Nadto CD velice zaváhaly. u terminálú kolem Prahy, s vyjímkou Uhrinevse a snad Ruzyne, nevybudovaly malickost: vlecku.
v kamionech se vozí doslova cokoliv, kamkoliv. Pro dráhu (v Evrope) byla likvidacní theorie "just in time" a s ní sovisející likvidace zásob u prijemce, na které se vázaly financní protredky. Nadto CD velice zaváhaly. u terminálú kolem Prahy, s vyjímkou Uhrinevse a snad Ruzyne, nevybudovaly malickost: vlecku.
Kurňa a víte, co a odkud kam se v těch kamionech vozí, že byste je chtěli dát na koleje? Zejména mezinárodní zakázky - o kolik pomalejší a o kolik dražší by to asi tak bylo?
Jinak ano, pražské příměstské trati kapacitou neoplývají, nicméně kdo hledá, trasu v nich najde.
Jinak ano, pražské příměstské trati kapacitou neoplývají, nicméně kdo hledá, trasu v nich najde.
NIcKON: definice pomocí jediné pražské nohy je výborná, ta udělá radiálu i z tratě do Jiříkova. Ale i s původním smyslem kapacitní trati do centra nám těch pražských neradiál moc nezbude.
Já mám zase v kolonce "velmi časté (a momentálně i aktuální) místo pobytu" Rumburk. Ano, sídla se přejmenovávala podle potřeb úředníků, avšak v daných územích směrem k větší německosti, jen zřídka naopak.
Pokud berete za radiálu cokoliv, kde se objeví byť jediná pražská noha, tak potom ano :) Já se držel spíš původního významu toho slova.
pro (gp):
Nedejte se jen tak zblbnout, Vasnosti. Na tzv. "Nové spojení" a mosty na Balabence jsme cekali jen od 20. let minulého století. Oddelení dálkové, místní a nákladní dopravy, jakoz i 4kolejky, nemáme dosud a je to hudba daleké budoucnosti. Ze to jde? Staci se podívat za Sumavu nebo Krusné hory. Ze to je drahé? Ano, je, ale je otázkou, na co ty peníze vynalozim.
Nedejte se jen tak zblbnout, Vasnosti. Na tzv. "Nové spojení" a mosty na Balabence jsme cekali jen od 20. let minulého století. Oddelení dálkové, místní a nákladní dopravy, jakoz i 4kolejky, nemáme dosud a je to hudba daleké budoucnosti. Ze to jde? Staci se podívat za Sumavu nebo Krusné hory. Ze to je drahé? Ano, je, ale je otázkou, na co ty peníze vynalozim.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












