..: Fotogalerie - detaily fotografie 232.589-2 + 233.314-4 :..
 

232.589-2 + 233.314-4


232.589-2 + 233.314-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Deutschenbora
 - Datum: 16.7.2016
 - Autor: Šimon P. 
 - Zobrazeno: 4454x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
20.08.2016 (22:36)  
To je fakt jedinečná teorie AN o tom, že jedině ČR má hlavní město uprostřed, to opravdu žádná jiná země nemá:-). Ano logicky je vše směřováno do Prahy, protože tam se odehrává všechno podstatné, nikoliv v Podmoklech! A že nejde objíždět Prahu? Copak např. uhelná relace Třebušice - Řečany jezdí snad přes Prahu? Diskutér AN asi moc nezná síť SŽDC:-). MHD vlakem nikdy nenahradíš? Ano, v Podmoklech tedy ne, když tam spíš vlaky ruší (viz. kozina), ale rádi uslyšíme od AN, které pak spojení MHD je rychlejší např. na trase P-Klánovice - P Masarykovo n., stačí se podívat do Idosu:-). Ano, furt lepší pár usmolených linek metra s úspěšnou sítí S-bahnu než nefungující MHD jen s autobusy jako někde na Balkáně. O kapacitě tratí pro S-linky rozhoduje SŽDC jakožto přídělce kapacity a evidentně kapacita pro pražské S-linky stále je:-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
20.08.2016 (19:03)  
pro (gp):

Nenabyl jsem dojmu, ze by dráha grafikon dodrzovala. Navíc mám neblahou zkusenost, ze CD - C chtela modifikovat mé zarízení a ne umravnit sebe.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
20.08.2016 (17:07)  
Stoupa: Přeci just in time dokonale ladí s dráhou - která má grafikon a plní ho. Ta likvidace zásob u příjemce je v řadě oborů nutná. V pohodě udržíte zásoby surové bavlny, kterou předením a tkaním zhodnotíte stokrát.
Ale nemůžete držet zásoby řekněme kontaktů, které prošly lisováním, vrtáním, frézováním závitu a ještě zlacením, když kontakt za pět centů zhodnotíte pájením a zalitím o 28 haléřů. Zvlášť když pájet musíte do čtvrt roka po zlacení, protože i slitiny zlata oxidují.
ŠimonP: řekněme, že z Hamburku do Nossen je to úspěch. Ale víte, kolik ten benzín najezdí po silnici, když v Nossen natankuju plnou a v Hamburku mám ještě půl nádrže?
19.08.2016 (17:49)  
Vozí se benzín / diesel ze severu (pravděpodobně přístavy Bremen a Hamburg) na vlečku u Nossen. Od tamtud už to rozváží kamiony do okolí (benzínky v Sasku). Myslím že obrovský kus se veze po železnici.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
19.08.2016 (16:19)  
pro Pikehead:

v kamionech se vozí doslova cokoliv, kamkoliv. Pro dráhu (v Evrope) byla likvidacní theorie "just in time" a s ní sovisející likvidace zásob u prijemce, na které se vázaly financní protredky. Nadto CD velice zaváhaly. u terminálú kolem Prahy, s vyjímkou Uhrinevse a snad Ruzyne, nevybudovaly malickost: vlecku.
19.08.2016 (15:01)  
Kurňa a víte, co a odkud kam se v těch kamionech vozí, že byste je chtěli dát na koleje? Zejména mezinárodní zakázky - o kolik pomalejší a o kolik dražší by to asi tak bylo?

Jinak ano, pražské příměstské trati kapacitou neoplývají, nicméně kdo hledá, trasu v nich najde.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
19.08.2016 (11:16)  
NIcKON: definice pomocí jediné pražské nohy je výborná, ta udělá radiálu i z tratě do Jiříkova. Ale i s původním smyslem kapacitní trati do centra nám těch pražských neradiál moc nezbude.
18.08.2016 (21:22)  
Já mám zase v kolonce "velmi časté (a momentálně i aktuální) místo pobytu" Rumburk. Ano, sídla se přejmenovávala podle potřeb úředníků, avšak v daných územích směrem k větší německosti, jen zřídka naopak.
18.08.2016 (21:20)  
Pokud berete za radiálu cokoliv, kde se objeví byť jediná pražská noha, tak potom ano :) Já se držel spíš původního významu toho slova.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
18.08.2016 (19:18)  
pro (gp):

Nedejte se jen tak zblbnout, Vasnosti. Na tzv. "Nové spojení" a mosty na Balabence jsme cekali jen od 20. let minulého století. Oddelení dálkové, místní a nákladní dopravy, jakoz i 4kolejky, nemáme dosud a je to hudba daleké budoucnosti. Ze to jde? Staci se podívat za Sumavu nebo Krusné hory. Ze to je drahé? Ano, je, ale je otázkou, na co ty peníze vynalozim.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko