Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Důl Družba | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Důl Družba - Nové Sedlo u Lokte - GPS: 50°12'5.372"N, 12°42'46.121"E » - Datum: 28.8.2010 - Autor: Matouš Vinš ![]() - Zobrazeno: 7191x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10- Hodnocení uživateli blokováno autorem |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
zaza: Boční trolejové vedení se staví vpodstatě všude tam, kde není trať "natrvalo", nejen v místech, kde by bylo horní vedení na obtíž. Ono je to takto schůdnější řešení. Jo, svršek je taková houpačka :-) Vždy si vybavím záběry ze SSSR, z vyschlého jezera, kde se těžila sůl, kde tamní úzkokolejku za rypadlem stěhovali pomocí bagru - zahákli kolejové pole, posunuli jeho část, popojeli podél trati, opět zahákli a posunuli tak, aby byla v rovině s předešlou posunutou částí a tak postupně přesunuli celý požadovaný úsek.
Doktor: Ano, všiml jsem si že jede na boční smetáky, na dokumentačních fotkách, které jsem si pořídil já jede vždy jen na hlavní (spojovací trať Hrabák - Čepirohy v Mostě a úpravna uhlí Komořany). Na boční se jezdí pod násypkami a podobně. Technologie výstavby tratí je značně jednoduchá, ale zato svršek je podstatně nekvalitní...
28.12.2010 (10:33)
Svršek je hodně nekvalitní. A občas se stane toto: http://www.flickr.com/photos/fagat/4951700883/
zaza: Těžko říct, takhle z hlavy, jestli je to pozůstatek snesené trati (pokud ano, tak 1435) či cesta. No tratě se v dolu staví (a ruší) dle potřeby tam, kde se právě teží a odkud je třeba odvážet skrývku či uhlí. Jak patrno, technologie výstavby tratí zde není tak náročná, jako v běžném provozu. Za povšimnutí stojí i troleje po stranách trati, z nichž lokomotiva odebírá proud postranními sběrači.
27.12.2010 (20:58)
Tak tady na té fotce se mi nejvíc líbí to, co bylo tak trefně pojmenováno v jednom z komentářů k předchozí fotce - "všechen ten industriální binec":-)
27.12.2010 (14:03)
Kdo se zajímá důlním provozem,tak zde má spousty pěkných fleků.Tady nejsou zas ty lomy tak velký,jako na severu čech.Celkem je to i pěkná procházka.A když rostou houby,tak i přineseš domů.A opatrnost k tomu samozřejmě patří,ale to je vždycky,když se fotí železnice.Nikdo z nás není sebevrah.I když pár šplhajících borců tady je.Ty jen obdivuju.
Opravdu skvělé, dvě 127 skoro najednou. Tento snímek je více akčnější díky záběru nejen na soupravu, ale i na další technologii. Vpravo dole je něco jako snesená trať? Byla to 1435 či úzká?
27.12.2010 (12:03)
Tak tohle je ještě hezčí než ta předtím.Ted jsi mě navnadil.Mám tam tu modernisovanou,tak se pokusím o slušný edit.snad se mi zadaří.
27.12.2010 (12:39)
Jsem rád, že se Ti líbí. Ještě mám jednu slušnou, tak možná časem :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












