..: Galeria zdjęć - detaily fotografie Důl Družba :..
 

Důl Družba


Důl DružbaInformace o fotografii:
 - Místo focení: Důl Družba - Nové Sedlo u Lokte
 - GPS: 50°12'5.372"N, 12°42'46.121"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 28.8.2010
 - Autor: Matouš Vinš  Wyślij email autorowi
 - Zobrazeno: 7191x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Hodnocení uživateli blokováno autorem

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

27.12.2010 (23:29)  
zaza: Boční trolejové vedení se staví vpodstatě všude tam, kde není trať "natrvalo", nejen v místech, kde by bylo horní vedení na obtíž. Ono je to takto schůdnější řešení. Jo, svršek je taková houpačka :-) Vždy si vybavím záběry ze SSSR, z vyschlého jezera, kde se těžila sůl, kde tamní úzkokolejku za rypadlem stěhovali pomocí bagru - zahákli kolejové pole, posunuli jeho část, popojeli podél trati, opět zahákli a posunuli tak, aby byla v rovině s předešlou posunutou částí a tak postupně přesunuli celý požadovaný úsek.
27.12.2010 (23:00)  
Doktor: Ano, všiml jsem si že jede na boční smetáky, na dokumentačních fotkách, které jsem si pořídil já jede vždy jen na hlavní (spojovací trať Hrabák - Čepirohy v Mostě a úpravna uhlí Komořany). Na boční se jezdí pod násypkami a podobně. Technologie výstavby tratí je značně jednoduchá, ale zato svršek je podstatně nekvalitní...
28.12.2010 (10:33)  


Svršek je hodně nekvalitní. A občas se stane toto: http://www.flickr.com/photos/fagat/4951700883/
27.12.2010 (21:35)  
zaza: Těžko říct, takhle z hlavy, jestli je to pozůstatek snesené trati (pokud ano, tak 1435) či cesta. No tratě se v dolu staví (a ruší) dle potřeby tam, kde se právě teží a odkud je třeba odvážet skrývku či uhlí. Jak patrno, technologie výstavby tratí zde není tak náročná, jako v běžném provozu. Za povšimnutí stojí i troleje po stranách trati, z nichž lokomotiva odebírá proud postranními sběrači.
27.12.2010 (20:58)  
Tak tady na té fotce se mi nejvíc líbí to, co bylo tak trefně pojmenováno v jednom z komentářů k předchozí fotce - "všechen ten industriální binec":-)
27.12.2010 (14:03)  
Kdo se zajímá důlním provozem,tak zde má spousty pěkných fleků.Tady nejsou zas ty lomy tak velký,jako na severu čech.Celkem je to i pěkná procházka.A když rostou houby,tak i přineseš domů.A opatrnost k tomu samozřejmě patří,ale to je vždycky,když se fotí železnice.Nikdo z nás není sebevrah.I když pár šplhajících borců tady je.Ty jen obdivuju.
27.12.2010 (12:51)  
Opravdu skvělé, dvě 127 skoro najednou. Tento snímek je více akčnější díky záběru nejen na soupravu, ale i na další technologii. Vpravo dole je něco jako snesená trať? Byla to 1435 či úzká?
27.12.2010 (12:03)  
Tak tohle je ještě hezčí než ta předtím.Ted jsi mě navnadil.Mám tam tu modernisovanou,tak se pokusím o slušný edit.snad se mi zadaří.
27.12.2010 (12:39)  


Jsem rád, že se Ti líbí. Ještě mám jednu slušnou, tak možná časem :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko