Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
E 27 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Smolnická výsypka - Datum: 10.3.2011 - Autor: Robert Velechovský - Zobrazeno: 6850x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Čáp: Úzkorozchodná lokomotiva je vystavena v hornickém muzeu v Krásně ;-) Je tam i spousta jiných zajímavých exponátů:
http://www.omks.cz/cz/vypis.php?typ=sekce&id=12
http://www.virtualtravel.cz/krasno/hornicke-muzeum-krasno.html
http://www.omks.cz/cz/vypis.php?typ=sekce&id=12
http://www.virtualtravel.cz/krasno/hornicke-muzeum-krasno.html
Jo,tak tyhle stroje velmi dobře znám-jak by taky ne,když jsem z Černic,který nám teď uhlobaroni chtějí zbourat!Pamatuji si i na jejich zelené předchůdkyně-Jedny byly zhruba stejné,jiné menší.Na šachetních mašinkách jsem také jezdil,ale na těch malých-v hlubině.Taky to byly elektriky,na povrchu jezdily motorový patrně řady U-v šachtě nám to pak vyměnili za závěsný-motorový-docela by mně zajímalo,zda někde v muzeu jsou.
bazala 68: Stačí si přečíst vysvětlení u této fotky a nemusíš se dobývat do otevřených bran. :-)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/754/754459.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/754/754459.html
U mě je to za plný počet. Jednak netradiční HV a potom věrné ztvárnění provozu na výsypce povrchového dolu. Ostatně i obloha to hezky dolaďuje. Tady je mi autor znám a tak mohu věcně poblahopřát k hezké fotografii.
Pokud zde již kolega zaza OT poznamenal mohu se připojit s názorem, že skrývání jmen autorů má své pro i proti. Má smysl před tím, než hodnotím, abych nebyl ovlivněn nickem autora. Ovšem po hodnocení mi to inkognito připadne jako zbytečnost. Žádný autor, pokud mu fotografie projde se nemusí za své dílo a jméno skrývat. V tomto směru mi připadne inkognoto autora i po hodnocení jako poněkud nevhodné nastavení fotogrlerie, které je spíše na škodu. I když chápu důvody, které se již probíraly, a které k tomu vedly. Doufám,že je to pouze zkouška.
Pokud zde již kolega zaza OT poznamenal mohu se připojit s názorem, že skrývání jmen autorů má své pro i proti. Má smysl před tím, než hodnotím, abych nebyl ovlivněn nickem autora. Ovšem po hodnocení mi to inkognito připadne jako zbytečnost. Žádný autor, pokud mu fotografie projde se nemusí za své dílo a jméno skrývat. V tomto směru mi připadne inkognoto autora i po hodnocení jako poněkud nevhodné nastavení fotogrlerie, které je spíše na škodu. I když chápu důvody, které se již probíraly, a které k tomu vedly. Doufám,že je to pouze zkouška.
Huggate: Ano přesně tak. Sedíte si takto na prd... v trávě a ruce máte trafo FZ 1,otáčíte s ním doprava, do leva a mašinka vás poslouchá na slovo. Je to totiž modelová železnice od ROCO :-))))))
Ale teď vážně. Vyvýšená pracovní kajuta strojvedoucího je samosebou uprostřed a v tomto pohledu je málo patrná, protože lokomotiva má na každé straně ještě dva malé pantografy když jezdí úpně hluboko v "díře" kde se těží protože tam jsou přemisťovatelné sloupy trakčního vedení.
Takže kde byla trať včera tak už zítra tam třeba nebude ;-)
Ale teď vážně. Vyvýšená pracovní kajuta strojvedoucího je samosebou uprostřed a v tomto pohledu je málo patrná, protože lokomotiva má na každé straně ještě dva malé pantografy když jezdí úpně hluboko v "díře" kde se těží protože tam jsou přemisťovatelné sloupy trakčního vedení.
Takže kde byla trať včera tak už zítra tam třeba nebude ;-)
Jezisi, co to je??? Kde to ma kabinu pro strojvedouciho? Anebo ze by to bylo rizene kompem? Uz bez strojvedouciho??? :-)))
Autore, velmi pěkný úlovek této parádní "šachťácké" garnitury *****
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












