Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.4059 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Radotín - Kosoř hradlo - Datum: 3.4.1982 - Szerző: kilian ![]() - Pozn.: R 550 Praha-Sokolov - Zobrazeno: 5577x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
16.02.2011 (11:07)
Koleje jsou pořád stejné, a důvodů proč by být neměly je asi milion. Stav trati včetně kolejového spodku i svršku je na za hranicí úrovně únosnosti. Jediné co se za tu dlouhou dobu od pořízení této fotografie opravilo, jsou propustky. Vlastně tahle fotka, pokud si odmyslíte nátěry vozidel, zachycuje stav tehdejší i dnešní.
K fotografii jako takové: Je nádherná, nostalgická a je moc dobře že takového fotky existují:-)
K fotografii jako takové: Je nádherná, nostalgická a je moc dobře že takového fotky existují:-)
tady to snad vypada porad stejne. Nedivil bych se, kdyby i ty kolejnice byly porad stejne...
Mám velkou úctu před těmito starými fotkami, zejména pokud zachycují poctivé stroje v drsné akci. To tady platí beze zbytku. Chlapík brejlík si asi s těmi x vozy pěkně máknul. Třeba ze Zdic do Zbiroha je skoro pořád kolem 10 promile, pokud si matně vybavuji (prosím opravte mě, není-li to pravda). Nebo dostával v náročném terénu pomocníka - přípřež, postrk?
15.02.2011 (2:40)
Některé expresy byly vedeny "dvojmo"-resp. v posledních letech před dráty to byl populární "Pařížák" a pamatuji že nějaký rychlík dostával občas ve Zdicích postrk např.T 466.0. Jelikož v té době nebyla "akce" projíždění rychlíků Zdicemi (až na Pařížák +Mnichovák) rozšířená,tak postrk přidat nebyl problém a nejhorší úsek ze Zdic na "kopec" se dal s nezavěšeným pk urychlit
Proboha, snad ne po kolejích ;-)
R 550 pod tímto nebo jiným číslem jezdil dlouhou dobu v trase Praha - Plzeň - Cheb - Sokolov a pak pokračoval jako osobní vlak do Karlových Varů. Zpět jezdil jako rychlík v celé trase.
R 550 pod tímto nebo jiným číslem jezdil dlouhou dobu v trase Praha - Plzeň - Cheb - Sokolov a pak pokračoval jako osobní vlak do Karlových Varů. Zpět jezdil jako rychlík v celé trase.
14.02.2011 (17:12)
Nostalgie krása není co dodat
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko












