..: Galerie - Daten des Bildes 750 :..
 

750


750Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Adamov zastávka - Blansko (U Nového hradu)
 - GPS: 49°19'37.135"N, 16°38'32.25"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 17.8.1992
 - Autor: classic 90s 
 - Bem.: "260kou bezdrátově" -
Kapitola I. - "Na sever" -
Díl 7. - "Koridorizace" /
sken dia FomachromD20
 - Zobrazeno: 10883x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Woky 
Anzahl der geschriebenen Kommentare263 »fotek 0
22.02.2013 (8:31)  
Fantomas: Srovnáváš nesrovnatelné, výchozí podmínky I. a IV.koridoru jsou zcela nesrovnatelné. Zatímco celý I.koridor byl už před úpravami dvojkolejný, IV. byl od Benešova jen jednokolejka (až na pár kratičkých úseků před ČB). Následnou analýzou se pak došlo k tomu, že rozšiřovat trať ve stávající stopě by nebylo o tolik levnější, aby to vynahradilo nevýhody tohoto řešení. Tam, kde výchozí podmínky byly obdobné (Praha-Benešov), byla provedena také jen modernizace ve stávající stopě.
22.02.2013 (7:24)  
Perfekt fotka. To była doba:-)
22.02.2013 (10:23)  


:)
Doba porevoluční euforie, znovupropojování se Západní Evropou...doba plánů, snů a očekávání... :)
21.02.2013 (23:51)  
A nebyla ona trať 260 koridorizována jen jako jakési "provizorium" než se postaví VRT přes Vysočinu?
22.02.2013 (0:43)  


Hmm, skutečnost nám bude muset říci někdo z oboru, ale ocituju zde část článku z deníku Rovnost z prosince 1992:
"...S napojením železniční trasy Brno - ČT v její současné podobě na plánovanou ryhlou mezinárodní železniční trasu se nepočítá, neboť svými parametry a možnostmi dopravy nejvýše stokilometrovou rychlostí k tomu nevyhovuje. V úvahách odborníků je vybudovat poblíž ní novou rychlou trať."
21.02.2013 (22:28)  
Jožko - v tom případě mi ale stejně přijde divné, že I. koridor, spojující města jako jsou Děčín, Ústí nad Labem,Praha,Pardubice,brno a Břeclav, a ještě k tomu zahraniční města jako jsou Berlín a Vídeň, je plánován takto "křivolatě", zatímco IV. koridor, v podstatě spojující jen Prahu a ČB, popřípadě Linec ( směr Děčín již v přímé osobní dopravě minimálně) je plánován tak velkoryse... ikdyž počty lidí na trase IV. koridoru jsou zdaleka nižší.
21.02.2013 (21:19)  
Anowis: jistě chápete, co bylo cílem koridorů v původním plánu? Že se to matlá ještě dnes je věc další... Jako uvedení tratí do normálního stavu po revoluci byla ta myšlenka dobrá...
21.02.2013 (21:00)  
Tak jiné slovo asi použít nejde, ale vzhledem k výsledku je použití slova plánovat tragikomické.
21.02.2013 (19:50)  
Fantomas: to, co říkáte není vůbec pravda... 4. koridor se plánoval ve stejné době, jako tento 1. Pouze se u něj naplánovalo lepší trasování než v tomto případě...
21.02.2013 (17:21)  
vikititor:
Trošku bych přidal, 70 km/h je pro přechodnost 3; 80 km/h pro "normální" přechodnost 1 a 2; 90 km/h pro horní rychlostníky (vozidla vyhovující nedostatku převýšení 130 mm); 105 km/h pro vozidla s naklápěcími skříněmi.

Autorovi děkuji za krásný seriál mapující proměny jedné zajímavé tratě.
22.02.2013 (0:27)  


Já děkuji.
Rád snímky zachycující jistou etapu této tratě "oprašuju" a sdílím - když už teď můžu. V době cvaknutí spouště staré Praktiky - tedy počátkem devadesátých let,nejen že nebyla tato skvělá ŽelPage, ale nebyl dokonce ani veřejný internet, Windows byly v plenkách a počítač tu měl jen každý x-tý :)
A dnes si ty staré "diáky" může prohlížet uživatel v mobilu, nebo tabletu a kdekoliv na světě.

Sorry za OT, jsem se nějak zasnil... .)
21.02.2013 (16:01)  
70 km/h
důkaz místo slibů:
http://www.youtube.com/watch?v=tdnFc8j0td0
čas 06:58
21.02.2013 (15:13)  
To je stejně zajímavé, jak se změnilo uvažování pomazaných hlav- před dvaceti lety jen minimum přeložek, dnes je to na koridorech samý tunel jako u Votic :D Nevěděl by někdo, jakou rychlostí se jezdí v oblouku na most, který je na snímku právě ve stavbě?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko