..: Fotogaléria - detaily fotografie 560.003-6 + 560.004-4 :..
 

560.003-6 + 560.004-4


560.003-6 + 560.004-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Dolní Loučky - Tišnov
 - Datum: 28.7.1993
 - Szerző: classic 90s 
 - Pozn.: "Polopanťák" přejíždí
největší železobetonový
oblouk v ČR... sken negativu
AGFA
 - Zobrazeno: 7493x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
17.06.2013 (16:13)  
Rabín: to nechápe nikdo.

To že 560 měl někdy polopantografy, je pro mě novinka.
460 co ještě zbyly, mají kromě retro panťáku polopantografy (1+1) všechny.
Jinak ale u nich se s polopantografy muselo začít taky v 80. letech, podle té jedné fotky na prototypech.
17.06.2013 (15:20)  
Stejně nechápu, jak chtějí řadu 560 nahradit 7 pantery - to se nahradí tak max. tři...
16.06.2013 (21:17)  
Děkuju všem za pozitivní ohlasy a hodnocení! :-)

MH: díky za doplnění čísla.
K jednotce 560.003/004 jsem ještě teď dodatečně zjistil, že tím polopanťákem byla tedy zkušebně osazena údajně od 1988 do 1997. 1997 dostala zpět jednak klasické pantografy a také nový nátěr - červenožlutý byl nahrazen modrošedým. Jednotka byla také rozšířena (tehdy nebo později) o jeden vůz.

Takto vypadala souprava v roce 2010:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-jednotky/560/560211.html
16.06.2013 (12:34)  
Podle sběračů je to 560 003/004...
16.06.2013 (11:22)  
Dolní Loučky moc potěšily! A jsem rád za Vaše fotografie, protože v tu dobu, co byla fotka vyfocena jsem byl ještě vozen v kočárku...
16.06.2013 (23:23)  


:) Je to krása, vlaky jsou prostě mnohagenerační záležitost.

Vlastně když se člověk více zeširoka zamyslí...:
Vlaky začínaly ještě taženy koňmi, a své pevné místo ve světě mají stále, i v době digitální a internetové. Naopak, technický pokrok chytře a plně využívají. Auta i letadla sice silně konkurují, ale zejména na střední vzdálenosti je vlak prostě stále nejlepší - jak v osobní, tak nákladní přepravě si myslím.
A ještě jeden ne nedůležitý rozdíl od konkurence; železnice dokáže fungovat i bez závislosti na ropě! To letadla ani auta zatím moc neumějí.

Železnice to není jen PŘEPRAVA, železnice to je KONCEPT. A proto si myslím, že vlaky ještě čeká skvělá budoucnost.... :)
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
Počet komentářů uživatele171 »fotek 0
16.06.2013 (10:39)  
Já myslím, že Dolní Loučky /na rozdíl od Bezpráví/ se prostě neohrajou.

Snímek je super.

Hezké by mohly být také třeba záběry odlonových EC a D1 Ex na renovovaném viaduktu.
16.06.2013 (10:38)  
Tak tohle už taky zmizelo ze světa, pokud tam vyjímečně pojede 560 tak modrá. Ta suchá větev v popředí to je boží.
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
16.06.2013 (10:22)  
Pěkné velmi pěkné! Vůbec není třeba se omlouvat, přeci každého věc za výběr místa. 5!!
16.06.2013 (0:06)  
Omlouvám se za snímek z tak moc profláklého místa, ale to místo je prostě krásné a říkal jsem si i, že historický záběr červenožlutého pantografu na mostě Míru ještě nikdo do ŽP dosud nevložil.
Navíc tenhle kousek vlastně není "pantograf", anýbrž "polopantograf", jak si lze všimnouti sběračů... :)
Přeju tedy všem hezké podívání.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko