Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
365.404 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Žacléř - Datum: 29.5.2010 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, lokomotiva od firmy Schirmer - Zobrazeno: 8344x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
02.06.2010 (9:36)
Trainmaniak: Tak mohl to mít třeba prohořelé, tetelící vzduch by šlo možná také rozostřením a podobnýmy nástroji napodobit :) Ale to bago bych možná zkusil, včera jsem se ještě díval do galerie parních lokomotiv na žp a i zde by bylo z čeho vybírat. Stačilo by v blízkosti mašiny kde je kouř hutný a vlnkovatí, není průhledný, a nad soupravou bys to třeba zkombinoval se štětcem, kde už by průhledněl. Ale nezkoušel jsem to, tak nevím jaký by byl výsledek :)
02.06.2010 (10:11)
Uvažoval jsem o tom, ale z níže zmíněných důvodů jsem udělal kouř ručně, byť méně dokonalý. Ale třeba se mi někdy bude chtít a prubnu to. :-)
01.06.2010 (23:33)
Radši bych to nechal jet výběhem :) Docela by mě zajímal výsledek se zkopírovaným "bagem" z jiného snímku. Vybrat nějaký hutný a ve vrstvě poladit...
02.06.2010 (6:31)
Za lesíčkem v pozadí vede skutečná trať. A z Lampertic až do Žacléře celkem dost stoupá, tak řekněme, že stoupá i tato souběžná modelová, i když to na fotce není vidět. :-)
01.06.2010 (10:28)
Dale Cooper: pro upřesnění jak vypadá sloup VN a VVN odkaz zde : http://www.dactechnik.cz/komponenty/sloupyVN.htm . Kopanec od jedný fáze se dá vydržet,ale napětí 22 kV bych se už opravdu nechtěl dotknout.
ad Stožáry:
Jednoznačně "vn"; na Trutnovsku 35 kV, jinak povětšinou 22 kV.(diplom, nebo potvrzení o praxi v energetice s mi předkládat nechce...)
Jednoznačně "vn"; na Trutnovsku 35 kV, jinak povětšinou 22 kV.(diplom, nebo potvrzení o praxi v energetice s mi předkládat nechce...)
Naprosto dokonalé. Za 5.
Dale Cooper: Jen upřesním, na takových sloupech je u nás 22kV
Dale Cooper: Jen upřesním, na takových sloupech je u nás 22kV
31.05.2010 (21:23)
maskr: Ať koukám, jsk koukám, tak žádné stožáry vysokého napětí nevidím. Na sloupech, co jsou v poli za vlakem bývá IMHO 400V. A to není vysoké napětí.
31.05.2010 (20:05)
Matouš Vinš: To by rovnou mohl do komína dát něco co fakt čoudí...:-)
31.05.2010 (18:23)
Docela pěkné, ale nebylo by lepší vzít ten kouř z reálné fotky? Pak už by to totiž bylo naprosto dokonalé :-)
31.05.2010 (19:59)
To by asi bylo krapet složitější. V místě, kde je už kouř průhledný, byla by vidět i krajina z reálné fotky. Takže bych se stejně ručnímu malování nebo retuši nevyhnul. Nehledě na to, že asi ani takovou fotku nemám a z cizí kouř brát nehodlám. ;-)
Tato fotografie nemá s fotografickým uměním nic společného. Nechutně umělý kouř
31.05.2010 (17:36)
Nechutně umělý kouř, nechutně umělá lokomotiva, nechutně umělé vagony, nechutně umělá krajina... Hodnotný názor uživatele s nulou vedle ikoky s lokomotivou. Ale je to názor a respektuji jej. :-)
Drahý Trainmaniaku Myšáku, v náhledu ji mne tentokrát oblbnul, akorát jsem si říkal, co to má Bubikopf na háku; Donnerbůchsen zjevně ne.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












