Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 679.1006 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Borová - Datum: 20.3.2011 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, model firmy Roco - Zobrazeno: 3815x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Mně zmátla přední okna,Tillig je má menší a zapadlejší,Roco je přesnější.Ale Tillig nemá díru v pluhu pro spřáhlo,je vedeno pod pluhema dalších postupem času viditelných odlišností (světla,...).Ale opravdu 1. pohled Tillig, tímto omluva. Na 100 % bych si byl hned jistej zboku.
Trainmaniak) ano, pamatuji se. Mašinka poněkud připomínala rakouský "Stainz", který už léta s úspěchem vyrábí LGB. Já už v té době byl o něco starší a brala mě víc skutečná železnice než modely.
Ten můj byl nejspíš tento: http://www.starehracky.cz/obrazek2_detail.php?cislo=3&obrazek=175&maxn=8 a měl jsem jej včetně toho mechanického návěstidla bavorského tvaru :)
Můj syn měl jako první mašinku tu skládací z Dupla a má ji dodnes :)
Ten můj byl nejspíš tento: http://www.starehracky.cz/obrazek2_detail.php?cislo=3&obrazek=175&maxn=8 a měl jsem jej včetně toho mechanického návěstidla bavorského tvaru :)
Můj syn měl jako první mašinku tu skládací z Dupla a má ji dodnes :)
Trainmaniak: samozřejmě, Zeuke poráží Roco a Tilliga na celé čáře :) Protože jsme byli malí a nezkažení. Dodnes si myslím, že nejlepší mašinka mého života byla ta první plechová na klíček co kroužila po podlaze na okruhu o průměru 1 m a já seděl uprostřed a tleskal ručičkama :)
30.03.2011 (14:28)
Já měl plastovou lokálku od Igry. :-) Osobní. Ale dělala se i nákladní:
http://www.starehracky.cz/katalog_detail.php?&kategorie=IGRA&hracka=422
http://www.starehracky.cz/katalog_detail.php?&kategorie=IGRA&hracka=422
Trainmaniak: srovnání tří generací Sergejů úžasné. Teprve až porovnáním okenní afinitou jsem zjistil nepatrné rozdíly mezi Zeuke a Roco :)
Já jako dítko školou povinné jsem jezdil ve velikosti N a dodnes si vybavuji první V180 Piko N (snad z roku 1965, ale já ji měl až v roce 1970) a její přepracovanou verzi patrně z roku 1973 :)
Já jako dítko školou povinné jsem jezdil ve velikosti N a dodnes si vybavuji první V180 Piko N (snad z roku 1965, ale já ji měl až v roce 1970) a její přepracovanou verzi patrně z roku 1973 :)
30.03.2011 (10:13)
Ale určitě se mnou souhlasíš, že ten Zeuke je technicky nejvyspělejší. :-)
V roce 1970 jsem ještě netušil, že se narodím. A ty už sis hrál "s vláčkama". To mě teda pěkně štveš. :-D
V roce 1970 jsem ještě netušil, že se narodím. A ty už sis hrál "s vláčkama". To mě teda pěkně štveš. :-D
30.03.2011 (8:18)
Aha! Takže čím MÉNĚ dokonalý, tím VÍCE modelový? No to je úlet :o))
30.03.2011 (10:11)
Honza asi myslel, že ten na fotce je Tillig. Evidentně nečte všechny informace o fotce, nebo ne dostatečně pozorně. :-) Na druhou stranu - ten Roco je rozpoznatelný na první pohled, tak mě pořád nenapadá, co ho mohlo zmást. Ale to už se asi nedozvíme, fotka bude za chvíli "za rohem" a on už se nejspíš vyjadřovat nebude. :-)
30.03.2011 (6:31)
Martin Grill: Jo a Tilligův nemá kinematiku! :-)
29.03.2011 (22:11)
Já se jen zeptám: Co znamená "více modelovější" a co je na tom hezčího? Díky za informaci pro člověka, který by to dřív rozbil, než zprovoznil :o)
29.03.2011 (22:55)
Zkusím odpovědět: Tilligův Sergej má malá čelní okna, nesprávný tvar světlometu, někde má blbě žaluzie, má strašnou mezeru mezi rámem a skříní... Asi by toho bylo víc, ale je 11 hodin večír... :-)
29.03.2011 (21:57)
jan lamač: zkuste si ještě jednou a pomalu přečíst poznámku k fotce...
Fotka je perfekt,al musím si dloubnout, Sergej od Roca je hezčí, více modelovější.
29.03.2011 (22:31)
Honzo, Honzo... Pokud je Sergej od Roca hezčí než tenhle Sergej od Roca, tak tohoto Sergeje od Roca nechci a radši si koupím toho od Roca... :-)
Docela by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že tenhle není Roco... V čem je zásadní rozdíl? To jsem fakt zvědav, s čím vyrukuješ, pokud vyrukuješ. Já věděl, proč vždycky píšu do poznámky výrobce. Ale v jednom s Tebou souhlasím. Ten od Roca je lepší. Ovšem ten od Zeuke je nejlepší! :-)
http://www.trainmania.info/clanky/nejstarsi_a_nejnovejsi_sergej.pdf
Docela by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že tenhle není Roco... V čem je zásadní rozdíl? To jsem fakt zvědav, s čím vyrukuješ, pokud vyrukuješ. Já věděl, proč vždycky píšu do poznámky výrobce. Ale v jednom s Tebou souhlasím. Ten od Roca je lepší. Ovšem ten od Zeuke je nejlepší! :-)
http://www.trainmania.info/clanky/nejstarsi_a_nejnovejsi_sergej.pdf
pro Trainmaniaka:
Vyďýsch, Mišáku a já se dycinky patlal s domečkama z bezpečnostních tabulek (nepij, nekuř, nejez v tomto prostoru). I nějaká vozidla takto vznikla, nebo byla přikrášlena. Laminovaný papír jsem ovládal (dobře savé kancelářské desky byly príma) - ale papír po ablikaci barev se mi (sviňa) většinou kroutil. No jo, ale to bylo eště před výbuchem Černobylského RBMK 1000 a lasery jaksi nebyly. Dneska, kdy mám plast i tl- 0,5 a 0,3 mm, je to skoro sranda. A když papír, tak na přílepek, už ne dvouvrstvá laminace, ale před aplikaci dozajista laminuji prostým přetřením prachsprostě bezbarvým nejlevněji dostupným lakem na nehty.. (Holt zvyk je železná košile nepodléhající v reálném čase korozi - vždy bylo třeba nalézt nějaký náhradní - zástupný materiál. Viz diskuse o prachu - pracu uhelném - či popelovinách pro účely "postaršování" - promiň, patinování)
Vyďýsch, Mišáku a já se dycinky patlal s domečkama z bezpečnostních tabulek (nepij, nekuř, nejez v tomto prostoru). I nějaká vozidla takto vznikla, nebo byla přikrášlena. Laminovaný papír jsem ovládal (dobře savé kancelářské desky byly príma) - ale papír po ablikaci barev se mi (sviňa) většinou kroutil. No jo, ale to bylo eště před výbuchem Černobylského RBMK 1000 a lasery jaksi nebyly. Dneska, kdy mám plast i tl- 0,5 a 0,3 mm, je to skoro sranda. A když papír, tak na přílepek, už ne dvouvrstvá laminace, ale před aplikaci dozajista laminuji prostým přetřením prachsprostě bezbarvým nejlevněji dostupným lakem na nehty.. (Holt zvyk je železná košile nepodléhající v reálném čase korozi - vždy bylo třeba nalézt nějaký náhradní - zástupný materiál. Viz diskuse o prachu - pracu uhelném - či popelovinách pro účely "postaršování" - promiň, patinování)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












