..: Fotogaléria - detaily fotografie 365.404 :..
 

365.404


365.404Informace o fotografii:
 - Místo focení: Rohov
 - Datum: 11.4.2011
 - Szerző: Trainmaniak 
 - Pozn.: Velikost TT, model firmy
Schirmer
 - Zobrazeno: 3306x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

15.04.2011 (18:29)  
Zpočátku jsem si myslel že je to opravdu nějaký parní stroj... je to jako opravdové když to nevidím zblízka

5*
registrovaný uživatel pebi 
Počet komentářů uživatele11 »fotek 0
14.04.2011 (14:15)  
Vaše fotky jsou velmi pěkné. Ale také hodně oceňuji, že dokážete technicky velmi kvalitní fotografie udělat relativně s "obyčejným" DF jako je Panasonic FZ-18. Že na to ani nepotřebujete zrcadlo :-)
Jen tak dále!!! Hezky se na to dívá.
14.04.2011 (17:40)  


Velice děkuji. Ten kompakt má také své nedostatky, nicméně mně jako amatérovi postačuje. :-)
14.04.2011 (14:03)  
stoupa: 86-ky určitě. Pro jejich relativně vysokou rychlost a slušný výkon je rádi nasazovali i na osobní vlaky na alpských tratích.
Doufám, že salonní vlak s aerodynamickým Bubikopfem se ukáže i na našich tratích :)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
14.04.2011 (13:51)  
Pro Rabín:

Ale 86ky si Rakušané libovali - do kopců určitě lepší.
V Berlině se teď připravuje jedna 64 Bubikopf (HO, výroba Řezník, Nürnberg) na osazení částečné aerodynamické kapotáže pro salonní vlak (chovance jisté 7.B). První řez již byl veden.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
14.04.2011 (13:44)  
Pro Trainmaniaka:

OT - uhlí: Učili, učili. A takhle o "radónových tvárnicích" se tam u vás už nedebatuje (Úpice a pod.)? No jo, od druhýho kvartálu 1994 "to" Poříčí nebere (z Polska to býlo lepší a levnější včetně dopravy) a tak už se nefárá. A s tím zářením to prasklo někdy v 70. letech. Narubané bylo jakeš takeš v normě, ale v popelovinách jaksi moc (a kontinuální měření úletu je o hodně mladšího data). V Čechách jsou zářivé prvky v uhlí snad fšude, většinou však jen stopově.
14.04.2011 (14:09)  


Sááákriš, tak to slyším prvně. Každopádně díky za osvětu. Šachtu mám za barákem, teď pro změnu je to zavezený kdovíjakým sajrajtem, v Lamperticích byli dioxinoví pstruzi.
14.04.2011 (13:38)  
Nakonec u nás dopadly "Bubikopfy" o trochu lépe než v sousedním Rakousku. Protože jim tam zůstaly jen tři, tak zálohovaly podstatně starší domácí řadu 75 ( = 229 alias 354.0) protože pro tak málo strojů nebyli schopni postavit rozumný turnus...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
14.04.2011 (13:08)  
Vida, v téhle strojové stanici se po válce vzorově a "leštivě" starali i o kořistní stroje. A kravata panu Mistrovi nechybí i montérky vzorně vyprané - jó to ještě baby bývaly v domácnosti a pečovaly. To je momentka z reálného provozu hodná srovnání s reálnými snímky pana Drahoše Švestky. Ocenění dle klasifikačního řádu provedeno - vykonáno.

Dovolte dotaz: Jak se modelově provoz vypořádává s malým uhlákem a popelníkem, co měl "Bubikopf"? Vozební rameno je příliš krátké, nebo se zavážela Ostrava? Ze Slezska se tehdá nevozilo, Kladno mělo výhřevnost, ale taky dost popela a Svatoňovice bych nedoporučoval - "zářily" jako ten dědeček z Černobylu, co má vnuka ve Fukujimě.
14.04.2011 (13:24)  


Pendluje to mezi dvěma stanicemi 6 metrů od sebe. :-)
Sakra, nás za bolševika na základce v zeměpise učili, že v žacléřsko-svatoňovické pánvi je vysoce kvalitní černé uhlí.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko