..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.3082 :..
 

T 478.3082


T 478.3082Informace o fotografii:
 - Místo focení: Podlesí
 - Datum: 23.5.2011
 - Autor: Trainmaniak 
 - Pozn.: Modely firmy Tillig, Roco a
Herpa
 - Zobrazeno: 6443x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
03.06.2011 (18:45)  
Trainmaniak a ostatní

Samozřejmě to jde ovládat i v tomto provedení, ale je to provozní mimořádnost, navíc ve skutečném provozu by to byla časovaná bomba, tak tam snad přidám 2 návěstidla, a pokud vlak pojede z nádraží, tak se postaví na volno až po předzváněcí době, všechno to lze vyřešit několika muzejními integrovanými obvody MH 74XX a několika tranzistory vymontovanými ze spálených zářivek...
04.06.2011 (9:32)  


Já mám všechno na ruku. Mě moc neberou tyhle automatizované záležitosti. Navíc nejsem kdovíjaký elektrotechnik. :-) Prostě tak to je a tak to bude. Jak jsem psal, na radost z ježdění to nemá vliv. :-)
03.06.2011 (15:39)  
Buď PSt, nebo DK, je také mnoho dálk. ovladačů... Nevím, jak to má autor zapojeno, ale nejspíše tlačítkem, že?
03.06.2011 (18:28)  


Zapnu úsek do koleje a rozbliká se to. Když je úsek vypnut a chci blinkat, mám to na tlačítko. :-)
registrovaný uživatel Jacek 
Počet komentářů uživatele15 »fotek 0
03.06.2011 (14:17)  
M 474 003:
Takových přejezdů je nespočet, kolik z nich má dodnes mechanické šraňky? A stejně tak je nespočet řešení jejich obsluhy. V jedné blízké stanici je např. elektromechanické zab. zař. a PZZ je plně závislé na kolejových obvodech a návěstidlech. V jiné stanici při rušení závor nebyly peníze na plnohodnotnou modernizaci, tak je přibližovací obvod jen z vjezdové strany, po vjezdu vlaku se přejezd otevírá tlačítkem ze stavědla, při odjezdu ze stanice se uzavírá stavěním vlakové cesty.
Případ prakticky úplně stejný jako na fotografii tu máme taky na jedné z D3 tratí, přejezd uzavírá strojvedoucí před odjezdem tlačítkem z jakéhosi pomocného stanoviště. Otevření a uzavření z opačné strany se děje kolejovým obvodem.
Přejezdy s "véúdéčkem" za krajní výměnou jsou u nás pomalu v každé druhé stanici.
Takže kritika takových detailů u modelového kolejiště je opravdu mimo...
03.06.2011 (13:28)  
A já taky dovolím nesouhlasit :-)

Odjezdová návěstidla být nemusí, co když se jedná o dopravnu D3? Třeba takový Lanškroun, na zhlaví světelný přejezd, který ovládá dozorce výměn. Strojvedoucí smí vjet / odjet až poté, co se přesvědčí, že je přejezd uzavřen ;-)
03.06.2011 (10:14)  
Takovýhle přejezd v obvodu zhlaví by musel mít buď mechanické závory ovládané klikou, nebo pokud má VUD tak by na dopravních kolejích musela být odjezdová návěstidla. V této konstalaci by byla na přejezdu výstraha, protože zařízení by nepoznalo, že vlaky hned nepojedou.
03.06.2011 (12:00)  


Teda takhle se snažit zkazit mi radost... Víš, jak jsem byl rád, když jsem ten VÚD blikač rozblikal? :-) Holt neznám do puntíku všechny zásady a předpisy, tak to mám blbě. Ale radost z ježnění je stejná, jako by to bylo správně. :-)
03.06.2011 (9:56)  
kdysi jsem cetl clanek primo o softwaru, ktery umi pospojovat sadu fotek do jedne za ucelem zvetseni hloubky ostrosti - zejmena pro makro fota - zkus nekde pogooglit, ja jsem ted rychlim hledanim nalezl napr toto, je to i freeware: http://en.wikipedia.org/wiki/CombineZP
02.06.2011 (17:17)  
Podle mě tady od brejlovce po volhu by stačily 2-3 fotky. Jinak si myslím, že ve photoshopu není problém spojit více různě zaostřených fotek do jedné, zvlášť pokud by byly ze stativu. :)
02.06.2011 (13:36)  
Docela by mě zajímalo, s hloubokou ostrosti danou zoomovým kompaktem, na kolik fotek by se to muselo fotit, aby to plynule přešlo od auta k vlaku celé ostře, a jaký hrozný sra... srašně pracný piplání by s tim bylo ;-)
02.06.2011 (12:39)  
Mám taky Panasonic, dokonce FZ8, a při automatickém zaostřování mohu změnit oblast ostření na fotce. Není tedy třeba hýbat s foťákem a může být na stativu. A na FZ18 to určitě funguje stejně. :) Je škoda ořezávat, kdyby místo toho guláše mohly být třeba stromy, které jsou pečlivě zpracovány.
02.06.2011 (13:02)  


Aha. Tak to by mohlo být řešení. Až bude příležitost, zkusím. Díky za tip.
02.06.2011 (11:52)  
Zkoušel jste někdy udělat montáž z více fotek, kdy by bylo zaostřeno na různě vzdálené objekty. :) Potom by fotka mohla působit mnohem reálněji a nemusela by být polovina záběru prakticky k ničemu.
02.06.2011 (11:59)  


Vím o tom, ale nezkoušel. Bohužel neudělám několik stejných záběrů s různým místem zaostření. Ruční ostření na kompaktu není totéž jako na zrcadlovce, při automatickém zase musím pohnout aparátem na objekt, na který chci zaostřit. Do stejné polohy se již netrefím. Pokud někomu vadí neostrá část fotky, uložte si ji na disk a ořízněte. :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko