Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
365.404 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Žacléř - Datum: 25.12.2011 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, modely firmy Schirmer a Loco - Zobrazeno: 4819x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Tady me to tak neprastilo do oci, jako u minule fotky - mozna proto, ze to pusobi dojmem pohybujiciho se stroje ... a zajet dovnitr tak, aby se nemuselo projizdet vraty, je preci jen pomerne tezko proveditelne :-D
Nicmene, i tady je jedna vec, co s modelovou zeleznici souvisi a v realu by to bylo podobne, ovsem rozmerove pomery prozrazuji model - jedna se o dvojkoli povalujici se v trave. Je mi naprosto jasne, ze se jedna o skutecne dvojkoli z masiny (stejne jako v realu), ovsem pomer prumeru kola a sirky obruce je zde preci jen mimo realne moznosti. V podvozku se to ztrati, ale takhle me to prastilo pres oci.
A zase ... maslo na hlave O:-) Sam totiz jedno dvojkoli "v trave se povalujici" na kolejisti taky mam ... a teprv podle tehle fotky me trklo, ze na tom bude pomerem rozmeru zcela totozne. Otazkou je co s tim? Vovo a jini hodinari by si s tim rady vedeli (u tech jsem si temer jist, ze by dokazali udelat i zalomenou hridel trivalce), ja bych to dokazal leda tak ubrat na brousku, jenze tim bych prisel bud o okolek, nebo o strukturu paprsku kola :-(
Nicmene, i tady je jedna vec, co s modelovou zeleznici souvisi a v realu by to bylo podobne, ovsem rozmerove pomery prozrazuji model - jedna se o dvojkoli povalujici se v trave. Je mi naprosto jasne, ze se jedna o skutecne dvojkoli z masiny (stejne jako v realu), ovsem pomer prumeru kola a sirky obruce je zde preci jen mimo realne moznosti. V podvozku se to ztrati, ale takhle me to prastilo pres oci.
A zase ... maslo na hlave O:-) Sam totiz jedno dvojkoli "v trave se povalujici" na kolejisti taky mam ... a teprv podle tehle fotky me trklo, ze na tom bude pomerem rozmeru zcela totozne. Otazkou je co s tim? Vovo a jini hodinari by si s tim rady vedeli (u tech jsem si temer jist, ze by dokazali udelat i zalomenou hridel trivalce), ja bych to dokazal leda tak ubrat na brousku, jenze tim bych prisel bud o okolek, nebo o strukturu paprsku kola :-(
10.01.2012 (20:01)
S tím dvojkolím rozhodně souhlasím, ale moc možností nemáme. :-) Kola na nových modelech jsou sice jemnější a slabší (tenhle šrot je z BTTB produkce před 25 lety), ale i tak jsou pořád dost humpolácká. :-)
Už u minulého obrázku depa,jsem si všiml jak jsou tam dokonalé kolojnice a podloží. To v depu jaksi nebývá,osobně jsem tam dal koleje hodně "jeté" a v rámci možností "deformované". Ale jinak OK,jako celé tvé kolejiště.
Máš to krásné, :-). Když se vhodně skloubí úhel pohledu, aby nebyla malá hloubka ostrosti rušivá, do toho se přidá pasující reálné pozadí; člověk se jen kochá (pane doktore, vy jste se zase...).
Něco k tomu "kouření" je tu:
http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDtopna
http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDtopna
Astartoth: Je to nesmysl, jak by se to řešilo u výtopen kde ve stanici není točna? Lokomotivy zajížděly tak jak byly, jediné co ovlivňovalo u tendrovky směr komína bylo to, aby jela komínem do stoupání. Ohledně udušení dělnictva, každá výtopna měla podle počtu předpokládaných lokomotiv uvnitř "kouřovodný komín" pod který se najíždělo komínem lokomotivy přesně z toho důvodu aby se nezamořoval prostor výtopny.
V souvislosti s debatou u predchozi fotky a vystrkovanim komina, nezajizdely pary do boudy kominem nakonec? Takto by pri zatopeni udusily delnictvo uvnitr?
A co to je za ojnice, tahla a rozvody, model jeste pouziva BTTB dily?
A co to je za ojnice, tahla a rozvody, model jeste pouziva BTTB dily?
09.01.2012 (11:48)
Komín viz výše.
Ojnice nejsou BTTB. Jsou sice také kovové, nicméně substilnější, oku více lahodící. :-)
Ojnice nejsou BTTB. Jsou sice také kovové, nicméně substilnější, oku více lahodící. :-)
No vidíš, s dramatickým nábojem jsi vyfotil, jak je stroj právě v průběhu procesu zajíždění do "boudičky". Blafoun zavřen, ani nedýmá... :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












