..: Fotogalerie - detaily fotografie 365.404 :..
 

365.404


365.404Informace o fotografii:
 - Místo focení: Žacléř
 - Datum: 25.12.2011
 - Autor: Trainmaniak 
 - Pozn.: Velikost TT, modely firmy
Schirmer a Loco
 - Zobrazeno: 4819x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

10.01.2012 (16:17)  
Tady me to tak neprastilo do oci, jako u minule fotky - mozna proto, ze to pusobi dojmem pohybujiciho se stroje ... a zajet dovnitr tak, aby se nemuselo projizdet vraty, je preci jen pomerne tezko proveditelne :-D

Nicmene, i tady je jedna vec, co s modelovou zeleznici souvisi a v realu by to bylo podobne, ovsem rozmerove pomery prozrazuji model - jedna se o dvojkoli povalujici se v trave. Je mi naprosto jasne, ze se jedna o skutecne dvojkoli z masiny (stejne jako v realu), ovsem pomer prumeru kola a sirky obruce je zde preci jen mimo realne moznosti. V podvozku se to ztrati, ale takhle me to prastilo pres oci.

A zase ... maslo na hlave O:-) Sam totiz jedno dvojkoli "v trave se povalujici" na kolejisti taky mam ... a teprv podle tehle fotky me trklo, ze na tom bude pomerem rozmeru zcela totozne. Otazkou je co s tim? Vovo a jini hodinari by si s tim rady vedeli (u tech jsem si temer jist, ze by dokazali udelat i zalomenou hridel trivalce), ja bych to dokazal leda tak ubrat na brousku, jenze tim bych prisel bud o okolek, nebo o strukturu paprsku kola :-(
10.01.2012 (20:01)  


S tím dvojkolím rozhodně souhlasím, ale moc možností nemáme. :-) Kola na nových modelech jsou sice jemnější a slabší (tenhle šrot je z BTTB produkce před 25 lety), ale i tak jsou pořád dost humpolácká. :-)
registrovaný uživatel T435 
Počet komentářů uživatele316 »fotek 0
10.01.2012 (11:19)  
Už u minulého obrázku depa,jsem si všiml jak jsou tam dokonalé kolojnice a podloží. To v depu jaksi nebývá,osobně jsem tam dal koleje hodně "jeté" a v rámci možností "deformované". Ale jinak OK,jako celé tvé kolejiště.
registrovaný uživatel Dolník  mail  
Počet komentářů uživatele27 »fotek 0
09.01.2012 (18:13)  
Taky krásné! 5*
09.01.2012 (17:08)  
Máš to krásné, :-). Když se vhodně skloubí úhel pohledu, aby nebyla malá hloubka ostrosti rušivá, do toho se přidá pasující reálné pozadí; člověk se jen kochá (pane doktore, vy jste se zase...).
registrovaný uživatel taz 
Počet komentářů uživatele63 »fotek 0
09.01.2012 (11:32)  
Něco k tomu "kouření" je tu:
http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDtopna
registrovaný uživatel MB 
Počet komentářů uživatele31 »fotek 0
09.01.2012 (11:30)  
Astartoth: Je to nesmysl, jak by se to řešilo u výtopen kde ve stanici není točna? Lokomotivy zajížděly tak jak byly, jediné co ovlivňovalo u tendrovky směr komína bylo to, aby jela komínem do stoupání. Ohledně udušení dělnictva, každá výtopna měla podle počtu předpokládaných lokomotiv uvnitř "kouřovodný komín" pod který se najíždělo komínem lokomotivy přesně z toho důvodu aby se nezamořoval prostor výtopny.
09.01.2012 (11:20)  
V souvislosti s debatou u predchozi fotky a vystrkovanim komina, nezajizdely pary do boudy kominem nakonec? Takto by pri zatopeni udusily delnictvo uvnitr?
A co to je za ojnice, tahla a rozvody, model jeste pouziva BTTB dily?
09.01.2012 (11:48)  


Komín viz výše.
Ojnice nejsou BTTB. Jsou sice také kovové, nicméně substilnější, oku více lahodící. :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
09.01.2012 (10:35)  
No vidíš, s dramatickým nábojem jsi vyfotil, jak je stroj právě v průběhu procesu zajíždění do "boudičky". Blafoun zavřen, ani nedýmá... :-)
09.01.2012 (11:09)  


Jo, to je právě to, čím bych to vokecal. :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko