Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
M 131.1441 + M 131.1133 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Borová - Datum: 10.9.2012 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT - Zobrazeno: 3806x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
09.11.2012 (6:33)
Dobre.
Můžu potvrdit, jako malý špunt jsem býval na prázdninách v Třeboni, kde pamatuju Hurvajze na spoji do Č. Velenic. A nikdy nebyl špinavej. Jo, a taky Vindobona (BR137) tam tehdy jezdila...
Stoupa: prosím pouze Zlámalík, bez p. :-) Díky.
Trainmaniak: Díky za info stran světla.
Stoupa: prosím pouze Zlámalík, bez p. :-) Díky.
Trainmaniak: Díky za info stran světla.
Rabíne,
na lokálkách v Rýchorsko -Žacléřsko - Adršbašském subkrálovství "Vládce Hor" jsem takdle dlouhej vlak neviděl ani v 60.tých letek coby dítko školou povinné. Stroje však odpovídají historické skutečnosti. A hustota provozu bývala i tehdy taková, že dávala v provozních přestávkách a obratech personálu dosti času na péči o svěřené technické prostředky. Klasik by pravil:"Blouznivci našich hor se práce neštítí". Ale moh' by tam klíďo pustit Ušatou. Ta brávala (1970) v Trutnové pražskej rychlík do Svobody.
na lokálkách v Rýchorsko -Žacléřsko - Adršbašském subkrálovství "Vládce Hor" jsem takdle dlouhej vlak neviděl ani v 60.tých letek coby dítko školou povinné. Stroje však odpovídají historické skutečnosti. A hustota provozu bývala i tehdy taková, že dávala v provozních přestávkách a obratech personálu dosti času na péči o svěřené technické prostředky. Klasik by pravil:"Blouznivci našich hor se práce neštítí". Ale moh' by tam klíďo pustit Ušatou. Ta brávala (1970) v Trutnové pražskej rychlík do Svobody.
Moc pěkné. Ony ale i ty motoráky a přívěsy vypadají, jakoby právě opustily tovární haly ve Studénce resp. Kopřivnici - tj. ten jednotně "neposkvrněný" odstín nátěru skříní i střech :)
No supér! Jak píše p. Zlámalík! Už se mi po IFě stýskalo. Dlouho nebyla předmětem plodné diskuse.
Z tohohle pohledu zejména pochvala za "červené trenýrky" a údiv, že přeshraniční Brigáda soc. prc. si dá práci stále a pořád obnovovat lak na prknech podlahy ložné plochy. Přitom ta ošlapaná a odřená prkna mají taky své kouzlo. Asi je chybou MTZ nezvykle velké množství autoemailu ve stavu "ušetřeného materiálu".
Z tohohle pohledu zejména pochvala za "červené trenýrky" a údiv, že přeshraniční Brigáda soc. prc. si dá práci stále a pořád obnovovat lak na prknech podlahy ložné plochy. Přitom ta ošlapaná a odřená prkna mají taky své kouzlo. Asi je chybou MTZ nezvykle velké množství autoemailu ve stavu "ušetřeného materiálu".
08.11.2012 (16:07)
No jo, když já ji tam namontoval už před lety. Patinovat ji přímo na silnici se mi nechce a oddělávat taky ne... :-) Ale tomu druhýmu se asi nevyhnu, pokud ji nebudu chtít mít pořád "plastovou".
Super náladovka, provedení krajiny s hustými stromy se mi moc líbí. K dokonalosti zbývá jen trochu zabordelit tu IFU. A čím jsi to svítil, jsou tam zajímavý dvojitý stíny :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












