Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Zátěž | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Borová - Datum: 5.7.2013 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT - Zobrazeno: 5151x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
19.07.2013 (12:42)
To Trainmaniak: hluboká poklona, obdiv a poděkování za Vaši tvorbu a fotografie. Můj příspěvek berte prosím jen jako nejapnou poznámku...:-)
To Rabín: ano, máte pravdu - nevím, proč se u nás, na rozdíl od Německa, přejezdy se závorami neoznačovaly výstražnými kříži. Logiku to celkem nemá...
To Rabín: ano, máte pravdu - nevím, proč se u nás, na rozdíl od Německa, přejezdy se závorami neoznačovaly výstražnými kříži. Logiku to celkem nemá...
19.07.2013 (13:37)
To nebyla nejapná poznámka, nýbrž vyjádření ochoty poradit s něčím, v čem jsem neměl docela jasno. Tedy ještě jednou vřelé díky. :-) Díky Vašim přesným údajům jsem též dohledal: http://www.epravo.cz/vyhledavani-aspi/?Id=31202&Section=1&IdPara=1&ParaC=2
18.07.2013 (20:31)
Vždycky ocením opravdu profesionální modelařinu, když si uvědomím v jakém měřítku toto opravdu je. Díky detailní propracovanosti to člověku ani nepřijde, že vše na tomto snímku se vlastně vejde na nějaký A3 formát. .)
Já myslím, že Trainmaniak kecá a že to je foceno v úseku odb. Morava - Podlesí u zastávky Vlaské na trati Hanušovice - Dolní Lipka. Tam sergeje jezdily v letech 1968 - 1995 běžně a koleje nenarovnávaly.
Dávám 5*.
Dávám 5*.
Trainmaniak opět válí!
Rabín: zajímavé je, že v mnoha zemích platí ty samé předpisy po mnoho let, zatímco u nás je každou chvíli všechno jinak. Další komentář netřeba...
zirecek: tomu se říká "optimalizace tratě Podlesí - Rohov" (v dokumentaci též popisováno jako "napřímení" :-D)
Rabín: zajímavé je, že v mnoha zemích platí ty samé předpisy po mnoho let, zatímco u nás je každou chvíli všechno jinak. Další komentář netřeba...
zirecek: tomu se říká "optimalizace tratě Podlesí - Rohov" (v dokumentaci též popisováno jako "napřímení" :-D)
ad Jiří Klusoň ml.: zajímavé je, že v sousedním Německu (a patrně i v Rakousku, neb tam od 2. světové války platily v podstatě shodné předpisy) byly kříže na chráněných přejezdech vždy a dokonce měly odlišný tvar od křížů na nechráněných přejezdech - dolní ramena kratší než horní.
18.07.2013 (16:06)
Dobrý den,
podle § 1 odst. 2 vyhlášky č. 102/1968 Sb., o křížení pozemních komunikací s dráhami v úrovni kolejí, platilo s účinností od 1. srpna 1968, že přejezdy bez závor se označovaly výstražným křížem, zatímco přejezdy se závorami se výstražným křížem neoznačovaly. To platilo do konce února 1988.
S účinností od 1. března 1988 pak byla stanovena podle § 1 vyhlášky č. 7/1988 Sb., o křížení pozemních komunikací s dráhami v úrovni kolejí, povinnost označovat výstražným křížem i železniční přejezdy se závorami, přičemž bylo zavedeno v § 5 této vyhlášky přechodné období: přejezdy se závorami musely být výstražnými kříži označeny do konce roku 1990.
podle § 1 odst. 2 vyhlášky č. 102/1968 Sb., o křížení pozemních komunikací s dráhami v úrovni kolejí, platilo s účinností od 1. srpna 1968, že přejezdy bez závor se označovaly výstražným křížem, zatímco přejezdy se závorami se výstražným křížem neoznačovaly. To platilo do konce února 1988.
S účinností od 1. března 1988 pak byla stanovena podle § 1 vyhlášky č. 7/1988 Sb., o křížení pozemních komunikací s dráhami v úrovni kolejí, povinnost označovat výstražným křížem i železniční přejezdy se závorami, přičemž bylo zavedeno v § 5 této vyhlášky přechodné období: přejezdy se závorami musely být výstražnými kříži označeny do konce roku 1990.
18.07.2013 (20:06)
Dobrý den. Já Vám tímto velice děkuji za vyčerpávající odpověď. Konečně mám jasno a mohu klidně spát. :-) Takže ty leptaný kříže si nechám na nějaký to diorámátko... :-)
Zdá se mi to, nebo tam chybí vystražné kříže? :) Je to moc pěkná práce.
18.07.2013 (13:38)
Nezdá. Údajně v té době u chráněných přejezdů kříže nebyly. Kdysi jsem je tam měl, ale právě na popud této informace jsem je dal pryč (stejně nebyly hezký :-)) Sám si to nepamatuji, neb jsem byl dítko. Snad někdo ze zralejších kolegů by věděl s jistotou. V galerii jsem nic "usvědčujícího" nenašel, pouze na netu jednu Saudkovu dosti známou fotku:
http://i210.photobucket.com/albums/bb165/koperpoets/Wallpaper-04-1024-757206.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb165/koperpoets/Wallpaper-04-1024-757206.jpg
Chudák, pan traťmistr. Jak často měníte kolejnicové pasy v obloucích u traťového okrsku Rohov? Předpokládám, že traťovka tam sídlí. :-).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












