..: Galeria zdjęć - detaily fotografie Zátěž :..
 

Zátěž


ZátěžInformace o fotografii:
 - Místo focení: Borová
 - Datum: 5.7.2013
 - Autor: Trainmaniak 
 - Pozn.: Velikost TT
 - Zobrazeno: 5151x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

19.07.2013 (12:42)  
To Trainmaniak: hluboká poklona, obdiv a poděkování za Vaši tvorbu a fotografie. Můj příspěvek berte prosím jen jako nejapnou poznámku...:-)

To Rabín: ano, máte pravdu - nevím, proč se u nás, na rozdíl od Německa, přejezdy se závorami neoznačovaly výstražnými kříži. Logiku to celkem nemá...
19.07.2013 (13:37)  


To nebyla nejapná poznámka, nýbrž vyjádření ochoty poradit s něčím, v čem jsem neměl docela jasno. Tedy ještě jednou vřelé díky. :-) Díky Vašim přesným údajům jsem též dohledal: http://www.epravo.cz/vyhledavani-aspi/?Id=31202&Section=1&IdPara=1&ParaC=2
registrovaný uživatel Ross  mail  
Počet komentářů uživatele325 »fotek 0
18.07.2013 (21:28)  
Jiří Klusoň ml.: Děkuji za objasnění, toto jsem netušil.
18.07.2013 (20:31)  
Vždycky ocením opravdu profesionální modelařinu, když si uvědomím v jakém měřítku toto opravdu je. Díky detailní propracovanosti to člověku ani nepřijde, že vše na tomto snímku se vlastně vejde na nějaký A3 formát. .)
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
18.07.2013 (19:48)  
Já myslím, že Trainmaniak kecá a že to je foceno v úseku odb. Morava - Podlesí u zastávky Vlaské na trati Hanušovice - Dolní Lipka. Tam sergeje jezdily v letech 1968 - 1995 běžně a koleje nenarovnávaly.

Dávám 5*.
18.07.2013 (16:31)  
Trainmaniak opět válí!

Rabín: zajímavé je, že v mnoha zemích platí ty samé předpisy po mnoho let, zatímco u nás je každou chvíli všechno jinak. Další komentář netřeba...

zirecek: tomu se říká "optimalizace tratě Podlesí - Rohov" (v dokumentaci též popisováno jako "napřímení" :-D)
18.07.2013 (16:21)  
ad Jiří Klusoň ml.: zajímavé je, že v sousedním Německu (a patrně i v Rakousku, neb tam od 2. světové války platily v podstatě shodné předpisy) byly kříže na chráněných přejezdech vždy a dokonce měly odlišný tvar od křížů na nechráněných přejezdech - dolní ramena kratší než horní.
18.07.2013 (16:06)  
Dobrý den,

podle § 1 odst. 2 vyhlášky č. 102/1968 Sb., o křížení pozemních komunikací s dráhami v úrovni kolejí, platilo s účinností od 1. srpna 1968, že přejezdy bez závor se označovaly výstražným křížem, zatímco přejezdy se závorami se výstražným křížem neoznačovaly. To platilo do konce února 1988.

S účinností od 1. března 1988 pak byla stanovena podle § 1 vyhlášky č. 7/1988 Sb., o křížení pozemních komunikací s dráhami v úrovni kolejí, povinnost označovat výstražným křížem i železniční přejezdy se závorami, přičemž bylo zavedeno v § 5 této vyhlášky přechodné období: přejezdy se závorami musely být výstražnými kříži označeny do konce roku 1990.
18.07.2013 (20:06)  


Dobrý den. Já Vám tímto velice děkuji za vyčerpávající odpověď. Konečně mám jasno a mohu klidně spát. :-) Takže ty leptaný kříže si nechám na nějaký to diorámátko... :-)
registrovaný uživatel Ross  mail  
Počet komentářů uživatele325 »fotek 0
18.07.2013 (13:19)  
Zdá se mi to, nebo tam chybí vystražné kříže? :) Je to moc pěkná práce.
18.07.2013 (13:38)  


Nezdá. Údajně v té době u chráněných přejezdů kříže nebyly. Kdysi jsem je tam měl, ale právě na popud této informace jsem je dal pryč (stejně nebyly hezký :-)) Sám si to nepamatuji, neb jsem byl dítko. Snad někdo ze zralejších kolegů by věděl s jistotou. V galerii jsem nic "usvědčujícího" nenašel, pouze na netu jednu Saudkovu dosti známou fotku:
http://i210.photobucket.com/albums/bb165/koperpoets/Wallpaper-04-1024-757206.jpg
18.07.2013 (12:58)  
Pěkne modely. 5*
18.07.2013 (12:30)  
Chudák, pan traťmistr. Jak často měníte kolejnicové pasy v obloucích u traťového okrsku Rohov? Předpokládám, že traťovka tam sídlí. :-).

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko