Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Desiro | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Rohov - Datum: 17.10.2013 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, Zlámalíkovo Desiro - Zobrazeno: 5082x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 9 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Trainmaniak: No dobře tak nenakope Karla do hader....jen je situace úplně no prostě v úplně no přesně tam.... musí se něco rychle udělat, bo ranní školní motor co se tu křižue s rychlíkem musí čekat v Žacléři a je z toho každej den +15 naštěstí školákům to vůbec nevadí :-)
stoupa: Ale to šéf nehodového vlaku plně chápe :-) že v DEZE ve Valmezu to rozpaří ledva to projede kolem vrátnice....taky je mu ale jasný že posledního brejlovce s pegasem v Trutnovským depu,což by byl široko daleko jedinej dostatečnej zdroj páry mu zkatrovali počátkem století. S pořádáním nostalgické jízdy nějakou s párou jízdy na Žacléř, lze počítat až v létě bo mikulášská jízda je na otočku a on by byl rád aby pára byla nějakou dobu k dispozici , ideálně přes noc....Takže to dvojkolí se bude muset vyoperovat, když bude cisterna v loženým stavu.....Nadzvednout jeřábem EDK 1000 a doufat že se nic neprohne nepraskne????To je to nad čím dumá jak vyměnit pod plnou cisternou dvojkolí a kua navíc samozřemě vnitřní....aby to všichni včetně té cisterny přežili.........???:-) A teď babo raď :-)Navíc ho to pěkne s...e bo samozřejmě ještě tak 15-20 let zpátky věřil dráze to k čemu se zavázala, že když bude mašinfírovat tak půjde do penze v 55 letech. Nejdřív to posunuli na 60 pak zrušili kvůli výkonům dvě třetiny fírů, tak šel dělat k nehoďáku, pak to dotáhli frajeři na Malé Straně k dokonalosti, takže že mu to vyjde v 63....Už před šesti lety se na to mohl koukat s vnučkou jako novopečenej důchodce a radit mančaftu (což by určitě s otevřenou nárůčí uvítali :-))a ne se s tím teď smolit a riskovat, že ho vyhoděj na hrubý porušení pracovní kázně, když se nedej bože něco po...e bo u nehoďáku mluvit o nejakým dodržování BOZP nikdy nešlo ani akademicky natož v praxi....ale jezdit by chtěl po nehodě každej nejlíp okamžitě:-)
pro JK ml:
Tér, dehet i TTO mustí se před stáčením zahřát, nebo se to ani nehne. Ohřívá se parou (z Pagoše, kotle, nebo z parního rozvodu v telárně (a pod.) Rovněž se ohřívá před vstřikováním do hořáku pod kotlem. Prostě se to připojí na topnou spojku jako osobák a fouká "se do toho pára". Hodiny, když je to vychladlé.
Tér, dehet i TTO mustí se před stáčením zahřát, nebo se to ani nehne. Ohřívá se parou (z Pagoše, kotle, nebo z parního rozvodu v telárně (a pod.) Rovněž se ohřívá před vstřikováním do hořáku pod kotlem. Prostě se to připojí na topnou spojku jako osobák a fouká "se do toho pára". Hodiny, když je to vychladlé.
Stoupa: no né ložisko příkladně vychladlo nic nezapálilo, jenže jak píšeš teď je celá cisterna (20 000l?) komplet plná tuhého sajrajtu. Co s tím to je otázka pro šéfa nehoďáku z Trutnova (to je ten pobuda co tam tu cisternu vočumuje = on tam pracuje víme vážení a kouká na to jak bluma!!! :-))Ho napadá, že Karla (výpravčího z Rohova) asi nakope do hader, bo co to je za nápad cisternu se zadřeným ložiskem dávat do odbočky, (taky mohla jít na ouško nebo porýt vidlicovou jízdou nějakej metr nádru) navíc teď je ktomu přístup jak k penězům...v těch kopřivách ze strany od MUvky se skvěle poleze :-) :-).... = Nějaký návrhy? :-):-)
26.11.2013 (19:46)
Chyba. Na tuto kolej se jede po výhybce přímo. :-)
http://www.trainmania.info/kolejiste/dil01.jpg
http://www.trainmania.info/kolejiste/dil01.jpg
Ja bych rekl, ze Desiro je tesne po vykrizovani, vzdyt uz je na vyhybce a odjizdi; a kdyz na to prijde, tak podbne umistena kolej se ve Vaclavicich pouziva bezne...
Prost: u Desira bych hledal v otázce příjezdu na odvratnou či manipulační kolej, řešení v jízdě úvratí.
Inuale Míšo, co to tam ten Zlámalík pořád testuje? Co já vídám Desira od DB, na kolejích DB, tak v pravidelných intervalech pořád jezdí a vytvářejí příspěvek na krytí fixních nákladů. Nikdo si nemůže dovolit nechat je parkovat u nádražní budovy...
JK ml. No jó, Jaruna to zase vyhmátla. Nahlásila (pravděodobné) horké ložisko. A co stím, když to tam stojí přes noc, krásně to hóří a stojí to tam nehlídaný? Resp. mužské osazenstvo ostrahy má závazné úkoly od nádražní BSP v oblasti stáčení a redistribuce? Spíše - kde je zdroj Thepla = páry, aby substrát měl potřebnou vazkost pro stáčení?
JK ml. No jó, Jaruna to zase vyhmátla. Nahlásila (pravděodobné) horké ložisko. A co stím, když to tam stojí přes noc, krásně to hóří a stojí to tam nehlídaný? Resp. mužské osazenstvo ostrahy má závazné úkoly od nádražní BSP v oblasti stáčení a redistribuce? Spíše - kde je zdroj Thepla = páry, aby substrát měl potřebnou vazkost pro stáčení?
Nazdar Trainmaniaku.
Ještě nedávno byla v Rohově pěkná nádražní hospůdka. Teď už tam není ani automat na patokkafe. Nedávno jsem jel vlakem ze Svobody, smutné nádraží...
Ještě nedávno byla v Rohově pěkná nádražní hospůdka. Teď už tam není ani automat na patokkafe. Nedávno jsem jel vlakem ze Svobody, smutné nádraží...
Po pokochání a přečtení ostatních příspěvků začne člověk uvažovat, co a nakolik může být ve scéně reálné. Pokud tedy pomineme fakt, že šlo jen o zachycení Zlámalíkova Desira v Rohově. Je zde Desiro na konečné, nebo právě přijelo k nástupišti? Pokud přijelo, čekal bych ho spíše na průjezdné koleji, taky pro větší délku nástupiště, ostatně čekal ho tam také jeden z případných cestujících- v této poloze vlaku by se asi otevíraly dveře na straně nádražní budovy. Ten kolega, okukující, zda by nešlo něco stočit večer do kanystru je zralý na pokutu za pohyb v kolejišti. Předpokládám, že jsou kotle zajištěny klíny?! Ostatně nevím, zda má Rohov vhodnou vlečku, jinak je jejich pobyt ve stanici opravdu na zamyšlení, stejně tak jako nocování MUVky na takto obsazené stanici. No a vzhledem k tomu, že se píše rok 2012, tak i příjezdová cesta k nádraží se šotolinou by snad už mohla mít asfaltový povrch, nebo alespoň vydláždění kočičími hlavami. Nic nevytýkám, jen jsem se malinko zamyslel, jako taky trochu modelář.
To je dehet po kosování uhlí do Valmezu.....Když to večer projíždělo Podlesím si Jaruna všimla že ppředposlední cisterna má jedno ložisko doběla.....Na hektoru jel tenkrát Béďa, no v Rohově na něj už čeklali pro jistotu místní hasiči, bylo to tak tak....bo nebyly koleje na posun tak to tady Béďa nechal i s poslední cisternou na vlaku.....Fanda u toho s trambusem dělal požární dozor přes noc. Konzumovali tak, že ráno nebyli k probuzení a domů šli radši pěšky:-)....Ještě že nic neblaflo :-)Ale teď babo raď co stím ? :-) :-) :-)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












