..: Fotogaléria - detaily fotografie T 679.1006 :..
 

T 679.1006


T 679.1006Informace o fotografii:
 - Místo focení: Lampertice
 - Datum: 24.8.2016
 - Autor: Trainmaniak 
 - Zobrazeno: 3819x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ stoupa  mail  
Počet komentárov užívateľa3720 »fotek 0
02.09.2016 (18:27)  
pro (gp):

"Chrochtadlo" M 474 003 má (skoro) pravdu. Urcite pro trat Praha-Bubny (a Cinely) - Kralupy nad Vltavou. Taky jsem tam tehdy chvilku pracoval. Jen zpresním - takový vlak nebyl pro tuhle trat typický.
registrovaný užívateľ krtecek  mail  
Počet komentárov užívateľa23 »fotek 0
02.09.2016 (17:59)  
Hytlák v pořádku, Letohrad-Hanušovice jezdily Sergeje s hytlákem. 4 Rajky na Mn také v pořádku (hnojivo CaMg pro zemědělce), ale v době žlutých proužků už měly všechny lok. i Sergeje hranaté nárazníky.
02.09.2016 (14:10)  
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/mod/mod250.html

Tak to je opravdu pěkné, píše se rok 1982 a na lokomotivách se začínají objevovat výstražné pruhy.
02.09.2016 (14:05)  
(gp)-

V době, kdy byl povolený jedině takový nátěr, jsem pracoval na trati Praha-Kralupy. Tehdy tam nebyly trolejové dráty. Pokud by takové vlaky jezdily, tak je velká pravděpodobnost, že by nějaký po téhle trati jel. Pokud měl nějaký vlak tenhle služební vůz, tak ho táhl Hektor (Bubenka) a vezl manipulační vlak Praha-Bubny-Libčice a zpět, nebo ho táhl Brejlovec a vezl "Raketu" Děčíh-Praha a zpět. Pokud vlak táhl Čmelák nebo Sergej, tak nikdy nebyl služební vůz. Nikde jsem nenapsal, že takový vlak nemohl jet, ale nebyl v té době pro naše tratě typický.
02.09.2016 (19:29)  


No a já jsem měl tu kliku a zachytil ten netypický vlak u nás v Krkonoších. :-) Ale jinak to berme jako modelářskou licenci. :-) Co jsem chtěl, to jsem si naaranžoval.
registrovaný užívateľ (gp) 
Počet komentárov užívateľa761 »fotek 0
02.09.2016 (12:48)  
M474: Pravděpodobnost, že čistě náhodou takový vlak jel, je asi 40 %. Pravděpodobnost, žes ho čistě náhodou viděl, je jen asi jedno promile. Což celkem potvrzuje pozorování, žes ho nikdy neviděl.

JvS: Pevnost hytláku v tahu násobně překračuje adhezní schopnosti Sergeje.
registrovaný užívateľ JvS 
Počet komentárov užívateľa292 »fotek 0
02.09.2016 (12:24)  
A to se ten hytlák neroztrhnul? :)
02.09.2016 (12:09)  
Samá 731 a 742 to je proto, že jsem právě tyhle sekce procházel. Taky je tam 750 na konci, co?
02.09.2016 (11:01)  
Tak já jsem v té době na železnici pracoval a měl jsem co do činění s nákladními vlaky ale takhle řazený jsem nikdy neviděl. Těch příkladů je hodně, ale samá 731 (ty tehdy nejezdily) a 742. Kdyby byl v čele Hektor, tak ten služební vůz by tam samozřejmě patřil. Na jedné nejmenované trati, kterou jsem hodně sledoval, jezdila T444, občas T435, pokud byla nouze a musela jet T478, tak se za ní vezla ještě T211 která prováděla posun, protože se zamračenou se dalo obtížně posunovat, asi z důvodu rozhledu. Místo toho služebního vozu bych dal druhého Sergeje, je-li k dispozici. Nebo nějakou jinou vekou lokomotivu. Od Trainmaniaka je tu hodně fotek, všechny pěkné, ale nevím o žádné, kde by byla přípřež.
02.09.2016 (13:47)  


02.09.2016 (0:40)  
Chary, ty jsi ďábel, tomu říkám utlučení soupeře argumenty ;-)
M 474 003: za tou poslední Rajkou může být řazeno něco jiného. A ještě kontrolní otázka: která je ta poslední?
01.09.2016 (23:08)  
Ale no tak

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/hist/hist006.html

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/731/731076.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/731/731065.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/731/731091.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/731/731102.html

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742483.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742327.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742702.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742352.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742119.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742493.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742258.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742185.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742553.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742556.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742033.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742780.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742309.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742228.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742496.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742365.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742288.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742362.html

A to jsem jen namátkou prošel tři sekce.
Ty easy jsou pravda trošku nefér, protože uhlí a dříví je snad nejběžnější komodita, ale kdo si to rozlikne, najde

cisterny, auta, wapky, plošiňáky, rakve na zrní a podobně,

vždy alespoň v počtu čtyř vozů a k tomu hytlák. Záleží pak na trase a tom, jaké vlečky a kdesicosi ten šoupák obsluhuje, plus která vlečka nebo manipulační kolej na nádraží dala zátěž a která ne, ale tvrdit, že je nepravděpodobné, aby šoupák vezl čtyři stejné vozy, je pošetilost hraničící z fantasmagorismem, a to jsem to ještě hodně drsně zeufemizoval ;-)

A mimochodem, hele
šoupák, co veze hytlák a čtyři rajky, a kdyby nevezl ty zetky a eas (protože by zrovna nebyla zátěž tohoto typu), nebo je měl jinak poskládaný, tak to máš v barvách a plasticky :-D

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/750/750201.html
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko