..: Galerie - Daten des Bildes Railjet 80-91.003 + 1216.231 :..
 

Railjet 80-91.003 + 1216.231


Railjet 80-91.003 + 1216.231Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Kojice - Týnec nad Labem
 - Datum: 8.8.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 7252x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
12.08.2014 (10:37)  
laminát > premyslim, co vas pri techto pozadavcich laka do vlaku, kdyz zadny vlak ani vagon na nasich kolejich nedokaze tyto splnit, zatimco to dokaze prakticky kterekoliv auto ;-)

no, a co se otaceni a nahrazovani lokomotiv tyka, tak je to vzdy jen a pouze o nastaveni priorit; teoreticky neni problem mit v kazde stanici spravne otocenou nahradni masinu, ale tezko se to nekomu bude rentovat. Takze velmi pravdepodobne se cas od casu setkame s nahradni massinou s jinym nez "tim spravnym" naterem ... ovsem, co je potom dulezite, aby se v nejblizsim moznem terminu provedla zpetna rosada lokomotiv a zaroven aby to probihalo vyhradne tak, aby byla masina otocena spravnym smerem.

Ono totiz, stejne jako nikoho nenapadne, aby byla jednotka razena ridicakem k masine, je mozne timto zpusobem ohlidat, aby masina k jednotce byla otocena tim spravnym koncem.
Registrierter Benutzer taz 
Anzahl der geschriebenen Kommentare63 »fotek 0
11.08.2014 (9:02)  
laminát: strojmistři ÖBB zase až tak moc strojů na výběr k odeslání do ČR nemají, pokud tedy občas nejezdí do depa někde nějakou úvratí, je předpoklad, že by se mohli vracet "čumákem" správně.

V H.H. je možnost barevného sladění daná spíš množstvím "přebarvených" vozidel. Kusově to zatím nesedí. Spíš šlo o to otáčení :).

Vůdcové nikdy nic neřeší, na to mají přece zaměstnance, no a Ti to zas řeší, jak je zrovna napadne...
Existuje možnost podobné situace řešit pomocí interních příkazů či vyhlášek.

Za pohodlné lze považovati dostatek soukromí... Tohle všechno ovšem v tom "skvělým" Railjetu jaksi NENÍ. :-(
Asi budeš muset vzít v úvahu, že v tzv. hromadné dopravě podobnému "nepohodlí" neunikneš NIKDY, ani v kupé ani ve velkoprostoru.
Jediným řešením je asi individuální doprava.
Registrierter Benutzer slawe  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare21 »fotek 0
11.08.2014 (5:17)  
laminát: s některými prvky máte pravdu, ale s většinou souhlasit prostě nemůžu. Kupé neznamená, že tam nemůže vlézt někdo s reprákama místo sluchátek nebo někdo s hubou nezavřitelnou, tak bych z kupé nedělal svaté místo. Ve velkoprostoru je menší pravděpodobnost, že ráno narazíte na smradlavého bezdomovce. Já na něj v kupé narazil už dvakrát, a čuchat močovinu celou cestu z Prahy do Vsetína není příjemné. V kupé je pravidlem, že narazíte na problémového člověka, který neumožní manipulací s oknem/klimou a osvětlením, pokud to on nechce podle sebe. Toto vám ve velkoprostoru jen tak nenastane, protože vyjma občasných otevíratelných oken není co štelovat. Místo na nohy, neměl jsem ve vlaku nikdy problém s místem na nohy, a to je mě opravdu kus (1,9m výšky a 150 kg). Bezpečnost, toto skoro platí jen, když jste v něm sám, jinak taky ne. Usnete, další cestující se při přijíždění do stanice zvedne a vezme i vaši tašku či kufřík. A to sedíte v "bezpečném" kupé. A není problém vlézt do toho kupe když spíte a odnést si něco bez probuzení. Ba naopak, když si vás někdo vezme tak říkajíc do parády, v kupé o tom nikdo neví, velkkoprostor je vidět. Okna, vyjma regioťáckých ex-rakouských Ampz jsem neměl problém, čím jsem jel, tím jsem viděl. A když už extrémy, v praxi u okna může sedět více lidí a tím i více lidí uvidí, ikdyby tam pár lidí mělo sloupek... Zkrátka, většina věcí platí jen v případě, že v kupé jste sám anebo s vlastní partou.
Shrnu to, vše má svoje pro a proti, každý má svoje priority, kdy pro každého je lepší něco jiného. A vehementně tvrdit, že to nebo ono je nejlepší pro všechny a vše ostatní je špatné, to je postoj, který tu už 25 let nemá co dělat. Každý by si měl najít co je pro něj nejlepší a podle toho vyhledávat místa k sezení a ostatní nepřesvědčovat. A souhlasím, že by oba typy uspořádání by měly být ve vlacích zastoupeny. Vám chybí kupé v RJ, mě zas velkoprostor chybí v okrajových rychlících Praha-Vs, kde jsou jen Béčka...
10.08.2014 (23:49)  
taz: Strojmistři ÖBB mají s provozem ČD Railjetu společného poměrně dost, když na něj vystavují svoje stroje...

Jistě, uvedený předpoklad je jistě záměrem. Ovšem, kdo zná trošku provoz ví, že skutečnost pak už bývá krapet jiná... V H.H. taky nespřahují modré 854 s modrým zbytkem a červené s červeným..., přestože by si laik myslel, že to tak složité není...

Ono často se stává, že někdy i zajímavá myšlenka theoretikova bývá v praxi nedostižnou metou... Z praxe u ÖBB je známo, že si se "správným" otočením stroje u Railjetu hlavu příliš nelámou... A nebylo to třeba tak, že si někdy před časem kdesi potentáti dvou drah plácli a zapili nápad čehosi společného, gesto atd... Ovšem tito už neřeší, co se asi stane, když turnusový stroj určité barvy prostě nebude a zaskočí druhý... Vůdcové nikdy nic neřeší, na to mají přece zaměstnance, no a Ti to zas řeší, jak je zrovna napadne, či jak to vůbec jde... Nějaké barvičky..., řeknou stejně jak kdy před tím: "Dráha tu není pro blbečky šotouše, dráha je na vožení lidí".

slawe: Za pohodlné lze považovati dostatek soukromí, neobtěžování mluvením souseda i několik metrů vzdáleného, neobtěžování poslechem hudby do uší též souseda v uctivé vzdálenosti, neobtěžování couráním kdekoho po soupravě a ještě k tomu hned vedle hlavy, neobtěžování průchodem cestujících se zavazadly v bezprostední blízkosti - tedy nikoli za dveřmi kupé, neobtěžování nepříjemným osvětlením, které nelze vypnout bez trvalého poškození svítidla, dostatek místa na nohy, příjemnou opěrku na ruce, výhled z okna pro každého, kdo u okna i sedí a v neposlední řadě i jakási bezpečnost při konání odpočinku (ve velkoprostoráku na rozdíl od příjemného coupé se dá lehce přijít o cokoli, lidé se neustále hemží a člověk, aby byl stále ve střehu...) Tohle všechno ovšem v tom "skvělým" Railjetu jaksi NENÍ. :-(
10.08.2014 (22:58)  
A dělá se v jídelácích fronta, když je tam jen pár míst?
10.08.2014 (10:36)  
Slawe-plnne s tebou souhlasim.ja s nim jel schvalne z CT do brna a muj pocit je asi tento-pekna nova souprava,pohodlna ale pokud bych si mohl vybrat pojedu radsi starsim typem vuzu.vec ktera mi nejvice vadi jsou sedacky s prilis vysokou zadovou casti a pro me nepohodlne operky rukou-je to ale jen muj osobni nazor-no a hodnoceni fotky 5* za toho cerveneho hnusa na konci autor nemuze
Registrierter Benutzer slawe  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare21 »fotek 0
10.08.2014 (5:32)  
...pro cestující méně pohodlných souprav než dosavadní klasické EC vozy...
To bych tak jednoznačně netvrdil. Každý má jinak urostlý zadek a každý má rači něco jiného. Zatímco někomu naskakuje žilka na čele, když co dva metry není velká překližková stěna, jiní šílí, když nemají volný výhled. Někdo až úchylně zbožňuje odlepovaní zpoceného zadku od koženkové sedačky, jiní milují prkenné sedačky jako jsou v Bpee237. Mě osobně se v railjetu jelo daleko příjemněji, než v ostatních vozech, na které jsem měl na lince Brno-Praha štěstí narazit.
Registrierter Benutzer taz 
Anzahl der geschriebenen Kommentare63 »fotek 0
10.08.2014 (0:32)  
laminát:
Dost pochybuji, že strojmistři ÖBB Traction budou mít stroje zařazeny ve dvou obězích
Co mají strojmistři v Rakousku společného s provozem českého railjetu?

V provozu ovšem těžko bude někdo při vystavení lokomotivy z depa ji otáčet na točně do požadovaného směru...
Jestli on není předpoklad, že ty soupravy budou jezdit víceméně jako ucelená jednotka. V Brně Horních Heršpicích taky skládají soupravu z motorových a řídících vozů, Motor může být kteroukoliv stranou "dopředu", ale vyjma mimořádných událostí jezdí vždycky prvním stanovištěm dopředu. I za cenu případného otáčení na točně.

Škoda, opět zde záměr diletantního tvůrce neznalého praxe dráhy dostal na frak...
Prakticky tedy rozhodl designér a ÖBB někdo přinutil jeho návrh bezvýhradně akceptovat, přestože byl diletantsky nedomyšlený. Nevím, nevím, skoro bych řekl, že to asi bude nějak jinak...
09.08.2014 (23:09)  
Ondřej Fejfar: Ze skutečnosti, že část Taurusů obdržela vcelku vkusný výrazný rakouský vínový kabát a část ten fádní studený unavený modrý ČD "naprd" nátěr z důvodu společného provozu nových "rejldžetů" (rozumějte: pro cestující méně pohodlných souprav než dosavadní klasické EC vozy), dá se usoudit, že stroje se těžko budou strefovat do toho, která souprava zrovna pojede... Dost pochybuji, že strojmistři ÖBB Traction budou mít stroje zařazeny ve dvou obězích, jeden červený a druhý modrý... Ono to celé je takový kocourkov... Proč mají lokomotivy nesouměrný nátěr? Myšleno podélný pruh na jedné straně klonící se šikno dolů. Jistě, záměr byl spojit stroj se soupravou tak, aby byl oblouk v čele. V provozu ovšem těžko bude někdo při vystavení lokomotivy z depa ji otáčet na točně do požadovaného směru... Takže, stačí to trochu sledovat a zjistímě, že to jezdí otočené dle náhody... Škoda, opět zde záměr diletantního tvůrce neznalého praxe dráhy dostal na frak... No uvidíme, zda tomu tak bude i v případě toho smíšeného provozu dvou barev... Škoda, že se tvůrce designer nejdříve nerozhlédnul a nenavrhnul něco praktičtějšího... Všechny geniální myšlenky jsou jednoduchý...
09.08.2014 (23:08)  
Když jsem tu fotku poprvé uviděl, myslel jsem si, že to táhne červená gorila
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko