Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
OBB 1141.006-5 + OBB 1044.064-2 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Summerau - GPS: 48°33'26.687"N, 14°26'55.689"E » - Datum: 6.9.1992 - Autor: BBvK ![]() - Pozn.: sken z negativu, R 472 - doba předtaurusová :-) - Zobrazeno: 3922x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 9 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
31.08.2011 (18:45)
No jednou jsem měl příležitost to celé shlédnout.Na jednom vlaku
přijeli tři mašiny(konkrétně to byly 1016 a dvě 1141) a všechny od vlaku odstoupily a rozjely se ke svým nákladům,které tam přivezli čmeláci a 340.Čmeláci odjeli zpět do Česka a 340 najela na vlak,který přivezli ty tři rakouské loko.A potom se vše rozjelo postupně všemi směry...
přijeli tři mašiny(konkrétně to byly 1016 a dvě 1141) a všechny od vlaku odstoupily a rozjely se ke svým nákladům,které tam přivezli čmeláci a 340.Čmeláci odjeli zpět do Česka a 340 najela na vlak,který přivezli ty tři rakouské loko.A potom se vše rozjelo postupně všemi směry...
no vychazim z predpokladu, ze mezi stroji stoji posunovac, tudiz je bud rozpojuje, nebo spojuje. A pak jsou tu ty vytazene sousedni sberace, coz je podle me divne.
Mozna to z rakouska do summerau prijelo opravdu s dvojickou, kde mela nahore prvni smetak ta druha lokomotiva. (proc by mela souprava jet na zadni sberac prvniho stroje - to prece neni pro celni skla druhe masiny zadna slast, ne?). Pak ale nechapu, proc e ta lokomotiva nepripichla na konec soupravy, misto na zacatek. Ted ma ta prvni smetak nahore, protoze odstupuje.
Ma ta teorie vice much, nez jsem uvedl?
Mozna to z rakouska do summerau prijelo opravdu s dvojickou, kde mela nahore prvni smetak ta druha lokomotiva. (proc by mela souprava jet na zadni sberac prvniho stroje - to prece neni pro celni skla druhe masiny zadna slast, ne?). Pak ale nechapu, proc e ta lokomotiva nepripichla na konec soupravy, misto na zacatek. Ted ma ta prvni smetak nahore, protoze odstupuje.
Ma ta teorie vice much, nez jsem uvedl?
Diskuze zajímavá, ale už si nepamatuji, takže neodpovím. Já si spíš myslím, že obě přijely na vlaku, protože potřebovaly v Summerau lokomotivu. A v té době byla jediná OBB, takže se jelo na rychlíku, aby tam loko pro náklad byla rychleji. Ale jak píšu, je to jen spekulace, paměť mi už neslouží :-)
milos: Ten vlak jede směr ČSD, takže rakouské loko odstupují; nevím, jaký by mělo smysl, aby dejme tomu záloha v podobě 1141 odstavovala vlakový stroj 1044, který tam právě přijel. Zkrátka tomu nerozumím :o)
MK - no podle me to vypada, ze ta celni masinka byla prave priposunovana?
Mě zaujaly ty zvednuté sousední sběrače. To v Rakousku nevadí, nebo fotka zachycuje jen nějaký "manipulační mezistav" a vlak jel v jiné sestavě?
5*
5*
Za hranice by tyhle stroje tenkrát asi nedojely...
Řekl bych, že zrovna v téhle stanici těch nákladů je pořád docela dost.
Jinak krásná dokumentace.
Řekl bych, že zrovna v téhle stanici těch nákladů je pořád docela dost.
Jinak krásná dokumentace.
Ne, těch mašin není hodnš na 3 klasičky "Y" od ˇCSD".
a) co kdyby byla přiškráblá brzda.
b) Spolehlivostní podmínka n-1, aby bylo sichr, že to odtáhnou zpčt za hranice.
To byla nádhera, v Ischlu, taky 1141, ale před oranžově - béžovejma kočárama ÖBB - a stejná skladba vlaku. :-)
a) co kdyby byla přiškráblá brzda.
b) Spolehlivostní podmínka n-1, aby bylo sichr, že to odtáhnou zpčt za hranice.
To byla nádhera, v Ischlu, taky 1141, ale před oranžově - béžovejma kočárama ÖBB - a stejná skladba vlaku. :-)
Neni tech lokomotiv na tri vozy trochu hodne? Pekne stroje to jeste byly...
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












