Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1216.210-5 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Bezpráví - Ústí nad Orlicí - Datum: 31.10.2015 - Autor: Jakub Svoboda - Zobrazeno: 4422x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pánové, jen upřesnění a pro Ešuse na doplnění: Znojmo je elektrifikováno sítí 15 kV/16,7 Hz z Rakouska, tedy sem mohou i 1016, naopak 1116 dál než do Břeclavi či Budějic nemohou kvůli papírům.
Taury řady 1216, schválené pro CZ, jsou typu ES 64 U4-C, bylo jich 15, pak se ale některé dál přehazovaly mezi verzemi. Vice zde: http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405000&lang=1#.VmqVBnYvcuU.
Pozor na model Tauruse 1216 v měřítku TT od Tilligu, má omylem vnitřní sběrače úzké (pro Švýcarsko), protože soudruzi z NDR udělali chybu a oměřili si v Německu špatnou verzi (byla vyfocená v tehdejším Tillig katalogu).
Taury řady 1216, schválené pro CZ, jsou typu ES 64 U4-C, bylo jich 15, pak se ale některé dál přehazovaly mezi verzemi. Vice zde: http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405000&lang=1#.VmqVBnYvcuU.
Pozor na model Tauruse 1216 v měřítku TT od Tilligu, má omylem vnitřní sběrače úzké (pro Švýcarsko), protože soudruzi z NDR udělali chybu a oměřili si v Německu špatnou verzi (byla vyfocená v tehdejším Tillig katalogu).
Rabín: nejsme ve sporu; množina červených taurusů 1216, jezdích léta na SŽDC a množina dnešních rj taurusů má průnik, ale nejedná se o totožné množiny :-)
Keprt: osobně se domnívám, že ne všechny Taurusy, které k nám jezdí (a jsou tedy schváleny pro provoz v ČR) už někdy od r. 2007 byly přetřeny (resp. přelepeny) do barev Railjetu, ať už ČD nebo ÖBB. Jak píšete, tak jezdí také např. do Znojma, Českých Budějovic anebo Ostravy (zde i v nákladní dopravě - ÖBB nemají lokomotivy striktně rozdělené na osobní a nákladní).
Předpokládal jsem, že jiné jež rj lokomotivy nejsou vybaveny pro provoz v ČR.
Před zavedením railjetů jezdily pět let na rameni Vídeň - Praha červené 1216, nehovoře o ještě delším provozu 1116 do ČB nebo taky už pár let trvajícím nasazení rakouských taurusů v nákladní dopravě až po Ostravsko.
Před zavedením railjetů jezdily pět let na rameni Vídeň - Praha červené 1216, nehovoře o ještě delším provozu 1116 do ČB nebo taky už pár let trvajícím nasazení rakouských taurusů v nákladní dopravě až po Ostravsko.
Tak toto vidím poprvé, že jede klasický taurus na railjetu. Předpokládal jsem, že jiné jež rj lokomotivy nejsou vybaveny pro provoz v ČR.
09.12.2015 (20:55)
Pěkné, ale moc se mi nelíbí kresba a ostrost. Flek je tam ale čistý, když jsem tam byl já, keře a tráva lezla do podvozku..
Zde je ještě vyšší stupeň entropie :). Pravidelně bývá s ČD Railjetem Taurus v barvách ÖBB Railjet a vzhledem k soupravě obráceně postavený (tj. klínem vzad).
Taky vam na vsech fotkach s modrym RailJetem prijde, ze to je model nebo postaveny z lega?
Povedené - teplé barvy přírody, doplněny ladící lokomotivou, současně s oblohou, ladící zase s barvami ČD. Že souprava neladí spolu? To je normální ;-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












