Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Križovanie | |
![]() | Informace o fotografii: - Place: Nätschen (medzi stanicami Andermatt a Oberalppass) - Datum: 15.9.2007 - By: tomi ![]() - Zobrazeno: 3386x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
mě to moc neoslovilo, ač Švýcarsko, tak mi to přijde trochu nudné (ale nechť je můj názor brán podle rčení "proti gustu žádný dišputát)
27.12.2007 (10:13)
Pro jednotlive cestujici jsou k rezervaci jen panoramaticke vozy bez otvirani oken (od leta 2008 novy panoramaticky vuz 1.tridy + panoramaticky vuz 2.tridy, jidelni vuz Jumbo bude k dispozici v useku Chur - Disentis). Vozy s otviratelnymi okny byly a budou k dispozici pouze pro skupiny.
Zaroven od kvetna 2008 bude jezdit souprava D 907 ze St. Moritzu do Zermattu s novymi panoramatickymi vozy a starym jidelnim vozem Gourmino
Zaroven od kvetna 2008 bude jezdit souprava D 907 ze St. Moritzu do Zermattu s novymi panoramatickymi vozy a starym jidelnim vozem Gourmino
Pozrel som sa do CP MGB, z ktorého som vyčítal, že musí ísť o 2 Glacier Expressy. Fotené 13:27.
Ten napravo je GE 908, odchod z Andermattu 13:15, jedálenský voz v úseku Zermatt - St. Moritz, príplatok 30 CHF.
Ten naľavo je GE 905, príchod do Andermattu 13:44, jedálenský voz v úseku Chur - Disentis, príplatok 15 CHF.
Ten napravo je GE 908, odchod z Andermattu 13:15, jedálenský voz v úseku Zermatt - St. Moritz, príplatok 30 CHF.
Ten naľavo je GE 905, príchod do Andermattu 13:44, jedálenský voz v úseku Chur - Disentis, príplatok 15 CHF.
tomi: I to druhé Glacier? Pravda má to dva panorama vozy, ale má to normální kočáry. Že by i Śvýcar měl nedostatek vozů? respektive Matterhorn-Gotthard Bahn
Walt: Ah sorry teď jsem dočetl Váš příspěvek. Hm, stačí mě klasickej Os. (prázdnej a okna stahnutelná až dolu)
Walt: Ah sorry teď jsem dočetl Váš příspěvek. Hm, stačí mě klasickej Os. (prázdnej a okna stahnutelná až dolu)
Pěkná krajinka.., i mně by kompozičně více sedělo nechat vyniknout ten skalní masiv vlevo nahoře. Buď "popojít" kus vpravo nebo jednoduše nechat trochu více vršku, více nebe.. Ale chápu, že při pokusu o zachycení křižování a s ohledem na mou neznalost místního terénu to asi není úplně jedoduché :-) 4*.
Zajímavé, barevně poněkud smutné - stran kompozice se přikláním k názoru Petra Luxe
Ono je to s těma jídelňákama složitější. Loni jezdily 3 nové a jeden starý GE (Vlak 905 a 902). Nové mají donášku jídla na místo a starý jede spojený s novým z Churu do Disentisu, kde se rozpojí. Ten kdo jede starým a chce jídlo musí si to objednat a stihnout se najíst do Disentisu. Ve starém GE jsou řazeny normální vagóny s otvíratelnými okny a jeden, nebo dva staré panoramatické vagóny druhé třídy. Příplatek je jenom 10 eur místo dvaceti. Přemýšlel jsem o koupi dvou míst a přebíhání mezi otevřeným oknem a panoramatickým vagonem, ale nakonec jsem jel s klimoškou zavřenej. Jinak fotka pěkná
26.12.2007 (23:18)
T. Kubovec, tomi - Nejedná se o dva Glaciery - jeden je klasický regionální vlak s vyhlídkovými vozy. Dle JŘ se Glaciery v Nätschen nekřižují. Navíc by jednomu chyběl žřádelňák, vzhledem k prestiži vlaků by Glacier ex. bez něj jel těžko. To by Švýcaři dostali od Japončíků pěknou "držkovou"
Moc se mi to líbí...Možná že by bylo lepší poubrat na spodku a nechat vyniknout ten masiv na hoře, ale to je jen otázka vkusu, i tak za 5*
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage,
- Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info

informacni okenko