Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ABe 8/12 RhB | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Tirano - Campocologno - Datum: 3.7.2011 - Szerző: Tomáš Kubovec ![]() - Zobrazeno: 8206x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 9 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Jiri Hovorka - obkliceni zajisti, ze se nikdo nedostane dovnitr, ale samo o sobe nemuze zajistit, ze se vsichni dostanou ven. Takze "zapomenute" auto tam byt asi muze.
Kazdopadne zajimave:-))
Kazdopadne zajimave:-))
Nejde ani tak o délku, ale o nápravový tlak a v menší míře samozřejmě i jiné hodnoty. Vtip je právě v té dopředné síle a setrvačnosti, potažmo hmotnosti. Tramvaj si navíc při panickém brzdění může pomoct elmag brzdou (tu bude mít tenhle vlak asi taky, ale bude zřejmě těžší).
NIcKON > nejak nechapu, jak souvisi hmotnost vlaku - ktery si muzu predstavit jako treba 6 tramvaji za sebou - s rozdilem v hodnotach zpomaleni jedne tramvaje ...
Mam dojem, ze tohle se nedavno resilo na Kacku - jestli ma vetsi zrychleni tezsi, ale vykonnejsi masina, nebo lehky motorak. Fyzika rika, ze limitni je skluz - adheze proste dokaze prenest urcity pomer mezi zatizenim a doprednou silou, bez ohledu na absolutni hodnoty. No a brzdeni je to same, jen opacne.
Mam dojem, ze tohle se nedavno resilo na Kacku - jestli ma vetsi zrychleni tezsi, ale vykonnejsi masina, nebo lehky motorak. Fyzika rika, ze limitni je skluz - adheze proste dokaze prenest urcity pomer mezi zatizenim a doprednou silou, bez ohledu na absolutni hodnoty. No a brzdeni je to same, jen opacne.
Sim: Rozdíl tam je dost podstatný, zejména v hmotnosti tramvaje a její následné schopnosti zpomalení.
Btw, přímo ulicemi projíždějí krabičky i v Neratovicích.
Btw, přímo ulicemi projíždějí krabičky i v Neratovicích.
No, ja v tom hlavne nevidim zadny zasadni problem - jaky je rozdil mezi provozovanim uzkokolejky ve mestskem provozu oproti provozovani tramvaji (treba taky metrovych)? V principu zadny, i kdyz si to spousta lidi nechce pripustit. A stejne jako muze tramvaj suplovat lokalku u Ostravy nebo Jablonec/Liberec, muze i vlak suplovat tramvaj - nemusime chodit nikam daleko, proc myslite, ze maji nektere RegioSprintery blinkry? :-)
Jiří Hovorka: tak to je zajímavé. Jak ta signalizace není vidět, tak sem si myslel, že tam vlak normálně musí zastavit, fíra rozhlédnout, dát všem přednost a jet, prostě jako tram:)
02.11.2011 (22:54)
Honnzok - kruháč s jednou ulicí, kudy koleje vedou je obklíčen světelnou signalizací jako u přejezdu. Takže v době průjezdu vlaku by se zde nemělo vyskytovat ani jedno gumokolo
Honnzok > jako treba uposlechnout vyzvy policistu, zajet ke kraji, zastavit a tam ukazat doklady? :-)))
Prosím, jak takový vlak jede rychle 20? 10? Jestli ho fizdí 5O tak to teda nezávidím lidem jedoucím po silnici. Neměl by se náhodou účastník silničního provozu též řídit vyhláškou?
Nebo vlečka na brněnské výstaviště :-)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/354006.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/751093.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/354006.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/751093.jpg
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko












