..: Fotogalerie - detaily fotografie RhB 3508 :..
 

RhB 3508


RhB 3508Informace o fotografii:
 - Úsek: Ospizio Bernina - Alp Grüm
 - Datum: 28.7.2012
 - Autor: marten  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Bernina Express z Churu do
Tirana vyjel z bouřky a
začíná klesat ze stanice
Ospizio Bernina
 - Zobrazeno: 3640x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

29.01.2013 (23:40)  
29.01.2013 (22:54)  
A ještě bych dodal, že elektrické vozy řady ABe 4/4 III, které tyto dlouhé vlaky vozily a stále vozí, mají ve dvojici (vždy jedou ve dvojici, případně jeden s lokomotivou) výkon 2032 kW a adhezi 100 %, takže tyto Allegry na tom budou plus mínus stejně. Jsou to jednotky určené k tomu, aby se ověšovaly vozy, proto mají vyšší výkon než CityElefant.
29.01.2013 (16:48)  
Na těch 70‰ bez ozubnice, kde se jednotka Allegra pohybuje, by měl reko-brejlovec asi co dělat sám se sebou za ideálních adhezních podmínek, :-).
29.01.2013 (16:32)  
RhB ABe 8/12. Uspořádání pojezdu Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo, Výkon 2400 kW, Hmotnost 106 tun, z toho minimálně 66 % adhezní. Pokud by se tohle mělo přetahovat na laně s brejlovcem, tak bych na brejlovce nevsázel.
29.01.2013 (14:56)  
Martin Š. : Napadlo tě někdy si příspěvek před odesláním po sobě přečíst?
registrovaný uživatel Martin Š.  mail  
Počet komentářů uživatele136 »fotek 0
29.01.2013 (14:33)  
Zajímalo by mě, kolik má ta jednotka (Allegro?) normativ hmotnosti. Velmi často vidím snímky, kde toho veze docela hodně (na to co jsem u motorových/elektrických vozů zvyknutý). Na normálním rozchodě mě přijde, jako by se dopravci báli toho tahat víc (nebo jak by jim to výrobci nechtěli "požehnat"), proto mi to tady na úzké mi to přijde jako celkem zvláštní.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko