Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Dampfschneeschleuder Xrot 9213 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Bernina Lagalb - Ospizio Bernina - GPS: 46°25'27.7"N, 10°0'0.5"E » - Datum: 25.1.2015 - Autor: chuchichästli ![]() - Zobrazeno: 7960x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Neříkám že by parní lokomotiva smrděla, ale asi to nebylo příjemné, když například naše babička pověsila prádlo a teď projel nějaký takový vlak, tak ho musela znovu vymáchat :-(
Tak zakažte všechny procesy, které produkují CO2, rostliny vám poděkují.
Ešus, J.Kocourek: Třeba měli na mysli parní lokomotivu podobnou, jako mají v SeTuZe v Ústí, ta skutečně vypouští jen páru. (OT vtip) :-D
Že vyfukuje pouze páru? Co je tohle za hlupáky? I méně vzdělaný ví, že spalováním čehokoli, co obsahuje uhlík, vzniká CO2 (plus mi nešlo napsat, nahrazeno křížkem):
C x O2 -> CO2 - skleníkový plyn
Pokud navíc uhlí obsahuje více síry, roste na významu další reakce:
S x O2 -> SO2 - původce kyselých dešťů
Jo jo, CO2 a SO2, v tom je síla ekologie.
C x O2 -> CO2 - skleníkový plyn
Pokud navíc uhlí obsahuje více síry, roste na významu další reakce:
S x O2 -> SO2 - původce kyselých dešťů
Jo jo, CO2 a SO2, v tom je síla ekologie.
24.03.2015 (17:33)
topič: V jedné diskuzi se zase rozplývali enviromentalisti nad tím, jak strašně moc je parní mašina ekologická. Že vyfukuje pouze páru, která se změní na vodu. Žádné skleníkové plyny, jako u dieslu.
Podle jejich angličtiny se nedalo poznat odkud jsou. Indie to ale nebyla. Inu konkurence je veliká.
Podle jejich angličtiny se nedalo poznat odkud jsou. Indie to ale nebyla. Inu konkurence je veliká.
topič: Tomáši, kolik jim tak mohlo být let? Ti, co jsem to tohle slyšel od nich, tak maximálně 15.
Ta vůně parní mašiny,ta byla cítit alespoň na kilometr. Nedefinovatelná směs a když měl člověk citlivý nos,tak se dal rozeznat typ uhlí v tendru, sokolovské mělo jinou vůni než pražské mašiny,které topily lepším uhlím. Taky jsem už pamětník a rád se zúčastním akce,kde se pára projede.Tak se vracím zpátky do dětství, kdy pára jezdila pravidelně a vlasy byly plné všeho možného z komína.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko












