Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
RABDe 500.042 + RABDe 500 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Giornico - GPS: 46°24'7.422"N, 8°52'20.017"E » - Datum: 6.3.2016 - Autor: chuchichästli ![]() - Pozn.: ICN 865 - Zobrazeno: 3662x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
chuchichästli: O tom ze v ceskem pendolinu dostanete skvele sluzby (lepsi nez v ICN) se nelze prit. Pouze poukazuji na jedno podstatne omezeni ceskeho pendolina. Problem polic v ICN je ze jsou sice dostatecne vysoke, ale zase nejsou moc hluboje. To mate pravdu. Nicmene jsou o mnoho prostornejsi. Mimochodem stejne jako ICN je vyreseno i pendolino Virgin.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Virgin_Trains_Class_390_Pendolino_Standard_Class_Interior.JPG
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Virgin_Trains_Class_390_Pendolino_First_Class_Interior.JPG
To je presne reseni, ktere bych si predstavoval. Je to take jenom ukazka toho, ze kdyz si zadavatel dobre nadefinuje parametry, tak i v omezenem interieru naklapecich vlaku se daji najit funkci reseni.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Virgin_Trains_Class_390_Pendolino_Standard_Class_Interior.JPG
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Virgin_Trains_Class_390_Pendolino_First_Class_Interior.JPG
To je presne reseni, ktere bych si predstavoval. Je to take jenom ukazka toho, ze kdyz si zadavatel dobre nadefinuje parametry, tak i v omezenem interieru naklapecich vlaku se daji najit funkci reseni.
Jo, ICN to je klasa, zvlastne oddily 1. tridy jsou velmi komfortni. Zde by se CD mely inspirovat jak vypada interier 1. tridy
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CH/SBB_RABDe-500.php?lang=en
Zde si take stoji vsimnout jedne dulezite odlisnosti naseho pendolina a ICN. V ICN je osvetleni vedeno stredem stropu. V pendolinu po ve dvou linich nad policemi zavazadel, cimz je indukovan onen znamy problem, ze police jsou potom uzke a nevejdou se na ne vetsi zavazadla. V ICN tam date cokoliv, prestoze skrin ma diky naklapeni stejna omezeni jako nase pendolino.
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CH/SBB_RABDe-500.php?lang=en
Zde si take stoji vsimnout jedne dulezite odlisnosti naseho pendolina a ICN. V ICN je osvetleni vedeno stredem stropu. V pendolinu po ve dvou linich nad policemi zavazadel, cimz je indukovan onen znamy problem, ze police jsou potom uzke a nevejdou se na ne vetsi zavazadla. V ICN tam date cokoliv, prestoze skrin ma diky naklapeni stejna omezeni jako nase pendolino.
26.03.2016 (9:39)
No nevim, v poslední době se dává místo kůže obyčejný potah, což mi nepřijde už tak komfortní.. na mě to osvětlení ve středu přijde jako docela obyčejný vzhledem k jednotce a z vlastních zkušeností při dlouhé cestě v noci trochu agresivní. Jo a můj velký cestovatelský kufr do police také nedám, takže většinou skončí na místě pro kočárek nebo pod sedačkou ;-)
Mně se na našich ETR 470 líbí čistota, např. u SC Bohumín-Fr. Lázně se jednotka během pobytu v Praze uklízí, na druhé straně u ICN z St. Gallen do Genf/Lausanne k tomu po štrece nedojde, zrovna když se nyní rozmáhá ve Švýcarsku takový nešvar - všechy odpadky zásadně nechávat ve vlaku :-D
Zkrátka naše SC vedou službama, myslíte, že v ICN je wi-fi, palubní portál, nebo snad dostanete v 1. třídě něco zadara?
Závěrem ať si udělá každý svůj názor ;-)
Mně se na našich ETR 470 líbí čistota, např. u SC Bohumín-Fr. Lázně se jednotka během pobytu v Praze uklízí, na druhé straně u ICN z St. Gallen do Genf/Lausanne k tomu po štrece nedojde, zrovna když se nyní rozmáhá ve Švýcarsku takový nešvar - všechy odpadky zásadně nechávat ve vlaku :-D
Zkrátka naše SC vedou službama, myslíte, že v ICN je wi-fi, palubní portál, nebo snad dostanete v 1. třídě něco zadara?
Závěrem ať si udělá každý svůj názor ;-)
25.03.2016 (20:36)
Švýcarsko, jak má být :) Jen malinká drobnost, bylo by to lepší více zeširoka, aby nad sloupem VVN nebylo tak málo místa. Ale to je fakt jen drobnost.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












